Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fennadev schreef:Heel jammer van de sulky, maar die is echt een maatje te groot, der zal wel een shet van minstens 1 meter voor moeten inderdaad. Die van mijn buurman zouden er wel voor passen![]()
Alex vindt vrij springen ook helemaal super en water in zijn gezicht ook helemaal niks.
Ik ben ook aan het sparen voor een hca sulky, wij hebben alleen een boerenwagentje en die kan hij net aan trekken over asfalt.
Op de foto waren we hooi aan het halen en dit is dan ook wel het zwaarste wat ik hem aandoe qua gewicht.
[ Afbeelding ]

)
Fennadev schreef:Gewoon oefenen met dat je de strengen tegen haar achterbenen aan kan klapperen, stel ze stapt voor de sulky een keer per ongeluk over de streng dan is het heel handig dat ze er niet meteen vandoor vliegt. Dus 1 persoon houdt de pony vast in stilstand en tweede persoon klappert met de strengen tegen de achterbenen en tussen de achterbenen, na een paar minuten hebben de meesten dan wel door dat het ze niet opvreet.
hielkebro schreef:Precies wat Fenna zegt. Hier ook mijn shetlander aan het beleren, ze heeft gister voor de 2e keer voor de wagen gestaan. Ze gaf een bokje en kwam met 1 van de voeten over de streng maar daar reageerde ze niet op.![]()
Oefening baart kunst.
Later hebben we er dus ook de balk aangehangen en ook daar klapperden de strengen af en toe tegen haar benen, ook dit accepteerde ze.

bonny123 schreef:Ik heb misschien wel interesse ind e sulky. Hoe groot is jouw pony? Die van mij is 1.05 m. Ik denk net een slagje groter dan die van jou. Mijn dochter wil een sulky voor dr verjaardag