Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Gypsy schreef:"Helemaal gezond en zonder bemerkingen"
Oké, blijkbaar is er dan een geneesmiddel tegen zomer eczeem uitgevonden? Want dat is in mijn ogen toch echt wel een flinke bemerking!!! (Als je van zeeland naar Utrecht reist om daar NA! het proefrijden te horen te krijgen dat hij wel ZE heeft maar dat je daar een zeeland geen last van hebt dus dan gaf het voor ons niet. Uh.. Juist.)
Appelmoes_11 schreef:Bowen schreef:De advertentie's met een "eerlijk" paard kwamen ook altijd neer op een paard dat alles behalve fijn was.Ik noem mijn pony ook altijd eerlijk.
Bowen schreef:Maar bedoel je daar makkelijk en prettig mee, of bedoel je daarmee dat je paard snel op de teentjes is getrapt als jij het niet "goed" doet?
Appelmoes_11 schreef:Bowen schreef:Maar bedoel je daar makkelijk en prettig mee, of bedoel je daarmee dat je paard snel op de teentjes is getrapt als jij het niet "goed" doet?
Ik bedoel inderdaad juist dat ze makkelijk is. Totaal niet snel beledigd of gemeen, wel snel onzeker/zenuwachtig. Mevrouw staat dan altijd een hoop te snuiven en te doen, maar ze blijft gewoon bestuurbaar en geeft echt geen dikke f*ck you aan de ruiter. Er zitten regelmatig kleine kinderen op. Dat bedoel ik ermee.
Bowen schreef:Dan bedoel ik zeer zeker jou niet ermee.
Doelde meer op de advertentie's waar dan "eerlijk" staat, wat neerkomt op overgevoelig en nog niet zo heel netjes.
Zou jij het erin zetten zo en ik zou bij doorvragen dit antwoord krijgen zou ik juist blij zijn ermee, dan klopt wat ik denk bij dat woord met wat jij ermee bedoeld.