ik hoop echt dat het iets word want kwa uiterlijk ben ik gewoon verliefd op hem hij heeft ook een hele lieve uitstralling dus 'Wish me luck' Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik hoop echt dat het iets word want kwa uiterlijk ben ik gewoon verliefd op hem hij heeft ook een hele lieve uitstralling dus 'Wish me luck' Metaxa schreef:love_animals schreef:Iedereen heel erg bedankt voor jullie reactie's en ik ga woensdag kijken bij mijn droompaardjeik hoop echt dat het iets word want kwa uiterlijk ben ik gewoon verliefd op hem hij heeft ook een hele lieve uitstralling dus 'Wish me luck'
Spannend, ben benieuwd hoe het bevalt!
ik hou je in ieder geval op de hoogt
love_animals schreef:geerke schreef:22 jaar valt inderdaad nog mee,het word pas serieus bij 25/26 jaar....toen merkte ik ook dat mijn paard oud werd.30 jaar is redelijk oud voor een paard,niet veel paarden redden dat.Maar als je er van uitgaat dat de pony 30 jaar word heb je er dus nog 8 jaar plezier van.En dat gaat heel snel om.
Maar je doet wel een hele goede daad vind ik.
Ik ben ook bang dat 8 jaar zo snel voorbij is maar ik vind het ook erg als ze omwille van zijn leeftijd geen nieuw thuis meer kan vinden en als hij veder gezond is dat ik hem een goed laatste leven kan geven![]()
Dit is een foto van hem mischien kunnen jullie hem beter beoordelen dan ikke![]()
[ [url=m/0EQRqy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk paardje, vind het lastig oordelen via een foto maar ziet er wel gezond uit denk ik.![]()
[ [url=m/0EQRqy.jpg]Afbeelding[/url] ]
CharlotteJay schreef:uhmm je linkjes doen het hier niet ; )
owjaa vind het heel goed van je leuk verhaaltje hier is een fries die ook een langere tijd ( 2 jaar ongeveer) stil heeft gestaan ook in combinatie met zijn leeftijd ,, soms is hij echt niet te houden en hij is top fit ondanks zijn artrose
en wat leuk dat de fries ook nog steeds fris is
is ... en ja zij loopt ook nog 1 keer in de week een halfuurtje mee
CharlotteJay schreef:ik denk dat jij nog lekkere jaartjes tegemoet gaat ik ken trouwens ook een manege paard die al 44is ... en ja zij loopt ook nog 1 keer in de week een halfuurtje mee
Joolien schreef:Lise81 schreef:Het 4e topic; een te kleine pony, een paard met kissing spines, een met ataxie en nu een oudje.
Als je echt met een goed hart wil adopteren dan moet je accepteren dat dit vrijwel altijd gepaard gaat met veel extra zorg en kosten en dat het paard minder/weinig geschikt is om te gebruiken zoals een paard zonder gebrek of mogelijke ouderdoms kwaaltjes.
Natuurlijk kàn het allemaal goed gaan, maar mensen verkopen niet voor niks en een verhuizing doet vaak ook veel met een dier omtrent weerstand.
Anders kan je nog wel tig topic openen....
Kijk jij snapt em!
love_animals schreef:Donja16 schreef:Moeilijk hoor.. zelf zou ik dit nooit doen. Maar als hij nog hartstikke gezond is waarom niet?
Daarzit ik ook mee 22 is al oud maar ja anders ga hij naar de slager en dat vind ik ook een beetje cruel als hij veder nog gezond is ,ze had me een video opgestuurd en hij galoperde lekker naar haar toe voor eten dus zag er aardig gezond uit
Ik denk alleen op basis van je posts wel dat ze je makkelijk met één blik kan betoveren en dat je hierdoor misschien minder realistisch naar het totaalplaatje van jullie toekomst kan kijken. Mijn beste tip om dit te mediëren is een kenner mee te nemen die open staat voor haar zonder daar gevoelens bij te hebben. Iemand die de situatie zo objectief mogelijk ziet en vervolgens aan jou voor kan leggen. Heb je zo iemand beschikbaar morgen? Excuses indien je dit al ergens gezegd hebt. Nogmaals heel veel plezier morgen
Ik ben benieuwd hoe het verloopt, dus ik blijf meelezen. Basilicium schreef:Wat schattig! Ik wens je heel veel plezier toe morgen, geniet ervan! Waar ik nog wel even voor wilde waarschuwen op basis van je laatste posts is dat je misschien een beetje een roze bril hebt ontwikkeld in de afgelopen dagen? Bedoel ik absoluut niet kleinerend ofzo, ik denk zelfs dat zo'n roze bril een teken is dat je écht waardeert hoe speciaal deze fase van jullie kennismaking isIk denk alleen op basis van je posts wel dat ze je makkelijk met één blik kan betoveren en dat je hierdoor misschien minder realistisch naar het totaalplaatje van jullie toekomst kan kijken. Mijn beste tip om dit te mediëren is een kenner mee te nemen die open staat voor haar zonder daar gevoelens bij te hebben. Iemand die de situatie zo objectief mogelijk ziet en vervolgens aan jou voor kan leggen. Heb je zo iemand beschikbaar morgen? Excuses indien je dit al ergens gezegd hebt. Nogmaals heel veel plezier morgen
Ik ben benieuwd hoe het verloopt, dus ik blijf meelezen.
.