Heb zo'n anderhalve week terug ook mijn 3 jarige opgepakt en hij deed het super

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Olympia96 schreef:Ze is van de Rona Stables een Casaron (2e bezichtigings hengst van Ginus en kampioen van z'n jaargang) uit een Proloog merrie). En ze is zadelmak geboren denk ik. Hoop ik haha.
Heeft de jouwe qua karakter meer Sirius of Jazz?
moniek21 schreef:Leuke dieren heb je staan JackyCS, ik las dat er 1 is met een blauw papier van het Kwpn , wat houdt dat in ? Ik heb zelf ook een kwpn'r maar die heeft een gewone gele zeg maar, en mijn vorige had een groene... Blauw heb ik nog niet eerder van gehoord .
Kimvicious schreef:Jeetje lastig ittheclown... Misschien dat een osteopaat kan helpen? Dat het meer met blokkades te maken heeft ipv gebitsproblemen...
moniek21 schreef:Helemaal duidelijk JackyCS dank je wel![]()
Ik zou ook even iemand naar je beessie laten kijken in de vorm van een osteopaat ... Klinkt in mijn oren als dat hij last van z'n lijf heeft.
Olympia96 schreef:Klopt helemaal wat JackyCS zegt over blauw papier. De mijne heeft dat ook. Haar vader is ook geen goedgekeurde dekhengst.
Maar, voor de Gelderse paarden in ieder geval, zijn/worden de regelementen aangepast en mag zij wel naar de keuring.
Ik zou het paardje ook even laten checken door een goede fysio of osteopaat. De mijne heeft net haar eerste behandeling achter de rug. Gewoon uit voorzorg.
moniek21 schreef:Ik denk dat je er heel verstandig aan doet om er even niet meer op te gaan ittheclown,
Straks gaat hij het rijden als iets naars zien en dan ben je verder van huis.