paard verkopen of niet.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

Re: paard verkopen of niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 15:46

Jammer dat ts zo een 1dagsvlieg is met 1 post

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 16:13

bigone schreef:
Dan laten ze die stalgenoot toch de keuze, meedoen of afnokken.

Was het maar zo gemakkelijk... De dochter van stalhouder vind het gemakkelijke paarden, omdat ze bij het hek staan of er naar toe komen met binnen halen. Dus zet ze die altijd wel buiten of binnen... Mijn pony vind het leuk buiten en staat altijd achterin de wei. Ze laat zich wel gemakkelijk pakken, maar het is teveel moeite om der te gaan halen. Als die stalgenoot dus ineens niet kan gaan haar paarden naar buiten en die van mij alleen als ik wat kan regelen met binnenhalen...

Kortom... meten met 2 maten... en ik heb het letterlijk zo gezegd. Maar het haalt niks uit.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 16:14

Wat zou jij doen met zulke reacties op je eerste post terwijl je nog heel weinig ervaring hebt.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 16:16

Dat zei ik ook al Polly... Maar het komt blijkbaar niet echt door ;)

Siepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 16:25

Geef TS eens ongelijk om niet meer te reageren ze vraagt serieus iets en iedereen valt over haar heen en start een discussie over hoe ze het fout doet en goed moet doen

banditlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 16:34

Ik heb ook zn paard gehad alleen die gooide jd er ook nog elke x vanaf, ook alles geprobeerd met minder voer etc en kwam altijd hele dagen buiten helpte allemaal voot geen meter was ook niet te verkopen meer isdoor handelaar opgekocht die kon elke keer er net op blijven zitten om te kijken of het uiteindelijk zou stoppen ivm dat miss spel was van paard maar het hielp niet elke keer probeerde die weer. Hun zeiden dat het in de lijnen zat mja ook geen idee wat er aan dat paardjs was was medisch helemaal in orde en zadel en alles was ook allemaal nagekeken.. Het bleef bij dat paard ook een raadsel

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 17:32

Dat TS niet meer reageert is haar goed recht en is ze ook niet aan ons verplicht.
Wel hoop ik dat ze gaat nadenken over alles wat er in dit topic gezegd is en er iets (positiefs) mee doet. :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 17:33

TS heeft een nieuw topic. :)

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 17:54

MarlindeRooz schreef:
TS heeft een nieuw topic. :)

Ook gezien ja. Ik hoop dat ze eruit komt. Ik ben ervan overtuigd dat dat met de juiste begeleiding ook kan gebeuren.