Mijn paarden staan aan het huis van m'n vader (boerderij) en ik woon nu elders op mezelf ivm studie. tzt ga ik wel weer in de buurt wonen (en hopelijk daar, maar niet bij m'n vader). En ik ben er in vakanties en weekenden maar niet elk weekend. Ze zijn heerlijk zelfvoorzienend. Lopen 24/7 buiten met grote inloopstal. Ze hebben een groot blok hooi waarover een slowfeeder net zit. Ze hebben een hele grote bak met water. Dus verder hebben ze eigenlijk niets nodig en water en hooi hoeft dus niet zovaak bijgevuld te worden.
M'n haflinger is pas 2,5 dus daar doe ik eigenlijk heel weinig me en hoef ik weinig mee te doen. Mijn shetlander van 24 doe ik, als ik er ben, zo 1 á 2 keer (in vakanties vaker) mee mennen. En m'n haflinger poets ik zo af en toe of wandel/fiets ik mee, maar dat is dus niet elk weekend (ook niet als ik er ben). Wanneer ik er zin in heb
Ze hebben mijn aandacht niet nodig, ik geef het alleen als ik het wil. Ze hebben voldoende aan elkaar en hun natje en hun droogje.
Verder staat het dier in volpension, ik heb dus niets te maken met mesten of voeren. Voor mij ideaal naast mijn drukke baan.
.
Ga vaak ook gewoon even langs om te ze te aaien. Als ik weg ben of bij mijn ouders blijf, dan kom ik een paar dagen niet.