Vriendje mee naar paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 13:40

Mijn vriend (17) gaat bijna altijd mee met mij(15) :D
Op het begin snapte hij totaal niet wat ik in paardrijden zag maar begint het steeds beter te snappen. Paardje staat inmiddels vlak bij zijn huis, dus soms belt hij me op van "heuy ik ben bij starlight". Laatst heeft hij er zelfs opgezeten, maar snel weer af gegaan want omdat hij zo lang en uit balans is raakte paardje ook uit balans. Maar poetsen wandelen en wassen vindt hij super leuk :)
Afbeelding
Met een roze dekje _O-
Hij in combinatie met mijn Shetlander levert ook fraaie situaties op :Y)

Selina

Re: Vriendje mee naar paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 13:42

Hij gaat niet alleen altijd mee als ik naar het paard ga maar tegenwoordig ga ik ook elke 2 weken mee naar zijn paardrijles :D

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 13:42

Mijn vriend gaat eigenlijk nooit mee.. Ik vind het belangrijk dat we allebei onze eigen hobby hebben en heb er dus ook niet veel behoefte aan. Hij vindt er ook gewoon echt niks aan dus dan blijft hij me maar vragen of ik bijna klaar ben :+ Nee, laat mij maar lekker alleen m'n ding doen!

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 13:50

Mijn vriend gaat af en toe een keer mee als hij tijd en afleiding nodig heeft (werkt fulltime en volgt HBO opleiding).
Hij kan zelfs een beetje rijden (stap en draf) maar gaat vooral mee voor gezelligheid.

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 13:50

Vriendlief en ik gaan eigenlijk altijd als we tijd hebben en het weer mee zit met onze paarden het bos in. Altijd super gezellig :j

Dressuurwedstrijden zijn wel een uitdaging voor hem, hij is meer van het springen :')

lobkewikjem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 13:53

paard staat toevallig bij mijn vriend zijn ouders thuis. Omdat zijn vader het zelfde paard rijd ging hij een aantal keer mee op wedstrijd, maar verder zie ik hem nooit in de stallen. Hoeft van mij ook niet hij heeft zijn eigen hobby waar hij veel tijd in kwijt is en ik het paard.

nine1987

Re: Vriendje mee naar paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 17:25

Hij gaat op vrijdag altijd zonder mij.. :+
Ik werk dan altijd van 9-21..

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 17:50

Mijn vriend gaat eigenlijk zo goed als altijd mee vanaf t begin al en na 4 maanden zat hij erop
Maar dat was maar voor 1x omdat hij echt niet in m'n zadel kan zitten (een echt vrouwenzadel)
Heeft er wel af en toe zonder zadel opgezeten
Überhaupt vind hij n dressuurzadel niet fijn
Nu heeft hij z'n eigen springzadel gekocht en gaat hij beginnen met rijden als t weer wat beter word

En als je dan na gaat dat hij niks met dieren had voor ik m kende
Inmiddels 2 hamsters in huis en 3 honden
En hebben we 2 "paarden" erbij
Een shet d'r bij gekocht voor hem om te gaan mennen
En toen wou m'n mam de Tinker weg doen (wat ze al 9j had
En aangezien m'n vriend toch wou gaan rijden en ik exact wist wat we aan shadow zouden hebben (zelf ingereden en opgeleid en nog nooit iets gehad heeft) was het onzin om de Tinker te verkopen en dan een nieuw paard voor m'n vriend te kopen
Zodoende hebben we samen (nou eigenlijk hij) besloten dat ook shadow van ons zou worden
En 2 weken later hebben we hem overgekocht van m'n moeder en opgehaald en thuis neer gezet

Zelf wilt hij nog wel eens gaan om ze even te longeren of dergelijke als ik de hele dag aan het werk ben

Over ieder z'n eigen hobby hebben ben ik t volledig mee eens! En die hebben wij dan ook
Vind het belangrijk om dingen samen te doen maar ook zeker om dingen "alleen" te doen
Alleen zijn wij wel altijd geneigd om met elkaar mee te gaan :+

Hij is inmiddels net zo gek en wijs met alle dieren dan wat ik ben
Hij doet zelfs gekker met de honden en hamsters dan dat ik doe
Samen onder de tafel liggen en kletsen tegen de hond(en) en dan zit ik natuurlijk heel bedenkelijk op de bank zovan "wat doe jij in vredesnaam"
Dingen bouwen voor de hamsters als hij vrij is en zich verveeld
Of spontaan zeggen schat kom we gaan even wat leuks maken voor de hamsters wat d'r nu in staat word ook zo saai voor ze (dat staat er dan nog geen maand in)
Of schat kom we gaan even dieren dingen shoppen! En dan komt hij met vanalles aan lopen "dit is leuk! Ohnee dit ook!"

En dan altijd maar zeggen nee die dieren doen me niet zoveel en zijn allemaal van jou
Maar stiekem is hij hartstikke gek met ze en mogen ze veel meer van hem dan van mij
"Kom op de bank knuffelen!" Tegen n Bordeauxdog van z'n 65 kilo
Of "schat wij gaan slapen tot zo!"
Ligt die met de honden in bed....
Mafkees