Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lampjerulez schreef:De persoon die daar over gaat is tijdelijk afwezig ivm gezinsomstandigheden.
Maar heb het aangegeven aan de mensen die het paard nu weer aan het opbouwen zijn.
En ik heb aangegeven een afspraak te maken met de persoon zodra ze weer aanwezig is.
Het personeel zei wel dat manege paarden in feite altijd te koop zijn, en als er kans is dat paarden het manege werk niet meer aan kunnen is er zeker over te praten. Maar goed zoals ik al zei, leuk dat de mogelijkheid er is. Maar ik wil (kan wel) het nog niet doen, want ik wil echt eerst mijn buffer op orde hebben. Bij aanschaf en maandelijkse lasten ben ik er imo nog niet.
maarja.. het is een werkpaard die gewongen op rust staat, ook in paddock en wei etc. hoor
Mijn shet stond eerst bij mijn verzorg pony, daarna bij een boerderij en nu sinds een paar weekjes op de manege bij mij in het dorp. Dit bevalt wel het beste! Hij kan dan ook s'nachts op stal en ik kan hem trainen in de overdekte bakken. Ik hoef hier niets voor te betalen doordat ik klusjes terug doe elke week.
wellicht moet ik het in mijn onderschrift noteren want iedereen ziet in de opening staan: afstuderen, conclusie: heeft geen baan

(Ze is wel elke dag op stal, om hem te poetsen, knuffelen, eten te geven etc. maar ik ben vrij in wanneer ik zelf wil komen en gaan).
Ik houd 'm wel heel basaal, dus geen btw-berekeningen etc, gewoon

hoop eind januari daar mee klaar te zijn)
)
hij vind dat gewoon heel leuk.
(kerstbomenverkoop bij de Ikea
) Morgen mag ik lekker zes uur werken en krijg ik 12 uur uitbetaald
Al die afwisselende baantjes lijken me leuk! Lekker veel variatie, als ik een baan zat ben wacht ik gewoon tot de klus af is en dan stroom ik door
Daarbij verdient het stukken beter dan een supermarktbaantje, vanwege de gigalading toeslagen
En uiteraard is de ervaring die ik op doe ook heel gewenst!
't is doodeenvoudig, maar ik vond het heel fijn toch een keer gedaan te hebben alvast: ik heb een wormenkuur gegeven
(paardlief loopt nog steeds stronteigenwijs met een witte vlek op d'r snoet xD ze wilde niet stil staan
)