Wintercollecties 2014

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Regendans

Re: Wintercollecties 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 18:18

Weet je wanneer het wel online zou mogen? Ik ben erg benieuwd. :)

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 18:19

Ik vind het niet flauw van ze, de foto's mogen officieel nog niet online dus ik vind het netjes dat ze ze niet doorlekken :j
ookal is het dus al doorgelekt naar hun, maar oke :Y)

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 18:20

@Nies: dan maar hints spelen: kleuren deeppink en deeplime zijn vergelijkbaar met....?

charysa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 18:24

Ik vindt alleen kingsland wel een chique collectie hebben.
De rest vindt ik niet zoveel aan.

Chelinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:07

vind het idd ook niet flauw doen ;p de winkel waar ik besteld heb 'vertrouwd' mij dus genoeg om de collectie te laten zien zodat ik al kan bestellen, zonder alles over heel internet te verspreiden..

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:17

Als je goed zoekt op internet zijn er hier en daar al wel wat kleuren/modellen bekend van Nici en NG

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:19

Wauw, wie wil er nou geen roze glimmende rijlaarzen? :D

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:28

Danique07 schreef:
Als je goed zoekt op internet zijn er hier en daar al wel wat kleuren/modellen bekend van Nici en NG

Linkje? <<)

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:29

Chelinka schreef:
vind het idd ook niet flauw doen ;p de winkel waar ik besteld heb 'vertrouwd' mij dus genoeg om de collectie te laten zien zodat ik al kan bestellen, zonder alles over heel internet te verspreiden..

Annelies, waar heb jij besteld? Elke?
Ik wil ook zo graag bestellen, maar durf t nog niet aan tot ik alles gezien heb :+

Anneloes___M

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:30

Ik heb inderdaad ook al een foto op Facebook gezien van de ng. Stom dat ik hem vergeten ben op te slaan want nu kan ik hem niet meer vinden. :(

Chelinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:40

CuteApplePie schreef:
Chelinka schreef:

Annelies, waar heb jij besteld? Elke?
Ik wil ook zo graag bestellen, maar durf t nog niet aan tot ik alles gezien heb :+

nee, winkel bij mij in de buurt! :D elke is makkelijk een halfuur rijden, en heb niet altijd een auto.. :') ben nu ook al 2 weken aant zagen om de auto voor naar daar te gaan.. ;p bij deze winkel kan ik met de fiets, hoewel datk denk dat dat met die lading niet gaat lukken :')

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:46

Hahaha, wat heb je allemaal al besteld dan?
Elke is voor mij denk ik wel ruim 2,5 uur rijden := Toch wil ik een keer in België naar de ruitershop, heb 't idee dat er daar veel meer eskadron verkocht wordt en er ook meer op voorraad is ofzo :+

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:48

Mooi 8-) 8-) 8-)
Dat word weer effe shoppen +:)+

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:48

Chelinka schreef:
nee, winkel bij mij in de buurt! :D elke is makkelijk een halfuur rijden, en heb niet altijd een auto.. :') ben nu ook al 2 weken aant zagen om de auto voor naar daar te gaan.. ;p bij deze winkel kan ik met de fiets, hoewel datk denk dat dat met die lading niet gaat lukken :')

Onderschat nooit het laadvermogen van een fiets!! Ik heb er vroeger wel eens de inhoud van een kleine zadelkast op vervoerd :D

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:49

Ik heb wel eens met een zadel en 3 dekjes gefietst, moet jou dan toch wel lukken met ik weet niet wat je besteld heb :+

jadeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:50

Ik ga dat blauwige dekje bestellen denk ik (big square) niet die ice kleur maar dat ander blauw :)
Alhoewel vzh wel altijd langer te krijgen is :P
nici en NG vind ik (bijna) altijd lelijk dus dat hoef ik niet . Bij HH vind ik dat gele kleurtje wel mooi en voor de rest heb ik echt niets gezien dat ik mooi vind of dat ik nodig heb ;)

Chelinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:53

ik heb de iceblue en navy big square besteld, met navy en iceblue bandages en navy oortjes. dan nog een navy/darknougat diagonal dralon, en wil de capri big square eigl ook nog :')

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:54

Jezus Annelies waar haal je het geld vandaan :')
NG en Nici waren dus ook niks voor jou? Ik begin zo nieuwsgierig te worden naar hoe de kleuren er uit zien, aan de namen heb ik vrij weinig :')

Chelinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:00

werken! :D
nici en NG vond ik idd niks.. gewoon lelijk :P

hier de staaltjes van nici (stond op duits forum) ;
Afbeelding

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:02

Oh god, is dat hoe het er ongeveer uit komt te zien?
Ik wilde jullie eerst niet geloven dat het lelijk was, maar oh mijn god, dit is echt om te kotsen :r
Heeeel jammer dit..

Perryx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:03

meld me ook ;d

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:03

Glooker vind ik echt verschrikkelijk :n
Anky wel leuke kleuren, maar vind ik geen fijne dekjes :o
Eskadron wel leuk, heb het ice dekje van afgelopen jaar, misschien nog die blauwige

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:09

Van de Nici vind ik de paars/ grijs wel mooi! De bolletjes vind ik niks maar zo te zien zit er ook iets bij zonder de balletjes.

Toch heel jammer voor de portomonee , een schimmel en dan deze kleuren :')

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:12

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:50

Na een verkenningsrondje op internet en raadplegen van een aantal bronnen is het volgende over de collecties van Eskadron reeds bekend: de Classic komt vanaf de tweede helft van september uit, de Next Generation (afgekort NG) een maand later en NICI nog een maand daarna. Deze data staan echter niet vast en niet alles wordt vanaf dag 1 uitgeleverd. U bent bij deze gewaarschuwd voor lange wachttijden.
Prijzen zouden over het algemeen gelijk blijven.
Over de Classic: kleuren zjn Capri (soort petrol), Iceblue (mix van ice en mint maar blauwer dan ice), Lightnougat, Darknougat, Navy en White.
Cottons en Brillant dura in al deze 6 kleuren.
Big square in 4 varianten, hoodkleur is dan Capri, Iceblue, Darknougat en Navy.
De strepen zijn bij de navy en iceblue darknougat - white- lightnougat, bij de andere 2 navy - white-lightnougat
Bicolor is er ook weer, in (alweer) herwerkte versie: met soort horizontale strepen, smaller als normaal, in de combi' s white/navy, capri/navy en darknougat/navy.
Daarnaast er nu ook de nieuwe "Twopart" pad in de combi capri/navy en darknougat/navy. En de bicolor heeft ook geen antislipletters meer!
De muts Artwork is er ook weer, net als een nieuw dekje dat "Check" heet, een herwerkte versie van de cotton bicolor.
Dekens: de dralon komt terug met grote ruiten in de kleuren navy - nougat voor 120 euro.
Ook de trademark komt terug in darknougat met navy letters.
De jersey deken komt er ook, alvast met hoofdkleur capri.
Bij de Bicolor is de schuine streep verzet, zoals te zien op de collectiefoto, en is er in de kleur navy met darknougat streep, omgekeerd darknougat met navy streep, lightnougat met iceblue en capri met navy.
Ook de eco fleece dekens zijn er in 1 kleur (geen iceblue blijkbaar).
Transportbeschermers in nylon gestreept navy/white/darknougat en geruit (ripstop) in navy met capri accenten.
Transportbeschermers in nylon gestreept navy/white/darknougat en geruit (ripstop) in navy met capri accenten
Halsters zijn er weer in verschillende combi' s en Ik heb op foto gezien (geen idee wat er met gewone sluiting, dubbele sluitingen, schuifsluiting of wol te krijgen is): navy white capri, ice white lightnougat, navy white lightnougat, ice white capri en darknougat white lightnougat

Voor de next generation zijn de kleuren darklime (donkerder en geler dan lemongreen) - deeppink - navy - melange grey en white. Er zijn alleen bij deze collectie uitrijdekens, de bicross is er in combi navy/darklime, deeppink/navy en darklime/ grey. De big square is er in deeppink, darklime en navy. De UK pad komt ook weer in navy met deeppink accenten en darklime met navy accenten. De verticale bicolors zijn er in darklime/navy, darkpink/navy en grey/white

Voor de Nici zjn de sterren nu vervangen door bolletjes, het logo is een soort gestempelde versie van het Nicipaardje. Kleuren zijn burgundy, white, antraciet (grijs) en popcorn (geel). De sterrenpad van verleden keer heeft nu dus bolletjes en hoofdkleur is dat burgundy. De big square komt er weer in burgundy, antraciet en popcorn.