Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kirsha schreef:gerlindie schreef:
hier nog één!
En dan is de reden natuurlijk gegrond op ernstige vooroordelen!
ik zou ook nooit een akhal teke kopen, van die gekke dunne paarden
Die vind ik inderdaad ook niet zo aantrekkelijk, ik zou echt bang zijn dat zo'n beestje doormidden breekt als ik erop stap![]()
NikkiEnJij schreef:Akhal Teke, ik ben bang dat als ik er dan op zit ik opeens *krak* hoor

JoSav schreef:Kirsha schreef:[quote=gerlindie"]
hier nog één!
En dan is de reden natuurlijk gegrond op ernstige vooroordelen!
ik zou ook nooit een akhal teke kopen, van die gekke dunne paarden
Die vind ik inderdaad ook niet zo aantrekkelijk, ik zou echt bang zijn dat zo'n beestje doormidden breekt als ik erop stap![]()
NikkiEnJij schreef:Akhal Teke, ik ben bang dat als ik er dan op zit ik opeens *krak* hoor

[/quote]
xSlvna schreef:Alles onder de 1,65m schofthoogte.Of het moet al voor het karretje komen.
Ik zal nooit en te nimmer een Fjord, Haflinger, Tinker, Fries of ander 'koudbloedras' nemen, of ik moet al zo veel land hebben dat ik me een Shire voor de sier koop. Ik zal overigens na mijn draver ook nooit meer een draver nemen, verschrikkelijk.
En Fjorden zijn ook gewoon 'lomp', die zullen (over het algemeen) nooit van nature zo een swingende gang hebben als (sommige) KWPN'ers hebben, niet zo enorm flexibel zijn etc. Dat maakt ze natuurlijk niet minder leuk.
(Ze lijken het meer te appreciëren en vinden die aandacht leuker) Ik houd verder niet van hittepitten, maar ook niet van super luie paarden. Graag de middelweg.
Ik vind ze erg mooi qua uiterlijk, maar qua omgang vind ik ze persoonlijk minder..

uggy schreef:Citaat:Of stoer, zoals een IJslander. Fjorden zijn op zich ook wel stoer, maar alle Fjorden die ik in mijn leven tegen ben gekomen bijten me of proberen dat
Dat heb ik nou ook..