ze was +/- 1.55 Had haar toch wel wat hoger verwacht hihi.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Opvoeden
. Ik heb mijn nog hengst aan huis staan, dus die zie ik dagelijks. Ik doe in feite niets met hem, maar ondertussen gebeurt er best veel. Hij is rete-nieuwsgierig, dus heel vaak doe ik iets of loop ik ergens mee en dan staat hij weer vooraan met zijn snufferd. Dat zijn dan vaak momenten dat ik hem kennis laat maken met whatever ik in mijn handen heb of aan het doen ben. Afspuiten, vliegendeken, netjes meelopen, de kliko, paraplu, klapperen zakken, vlaggetjes, maar vooral leren zich netjes te gedragen.
Aleeneh schreef:Mish wordt over een ruime maand 2, en ik schat haar nu 1,47 ongeveer. Zij is ook een arabier. Fin en Adje zijn dus wel aardig aan de maat inderdaad
ik hoop dat hij onder de 1.75m blijft! Hoe staat het met die van jullie inmiddels?
Hartog(we noemen hem Harry
) is op 1.71m blijven hangen en begint nu mooi wat uit te zwaren. Met 4 jaar beleerd. Heeft een tijdje geduurd voor hij echt werkwillig werd, maar naarmate hij sterker werd en leniger en meer conditie kreeg vond hij het rijden ook leuker worden. Springen vindt ie fantastisch, maar dat doen we pas sinds kort. (Helaas nu even een domper..hij staat niet meer met zn maatje en nu hij zn ei niet kwijt kan is het weer een draak..dus extra grondwerk en beweging en dan hopelijk er weer op)
Is nu ongeveer 149
en echt nog lang niet uitgegroeid dus ik ben benieuwd hoe ze straks zijn als ze uitzwaren