Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en nog groter vindt ik ze reusachtig. Maar het ligt meer aan het karakter van het paard of ik er wel of niet op zou stappen.
Alleen zijn hoofd al is even groot als mijn complete bovenlichaam
Dat zou ik sowieso te groot vinden denk ik als eigen, ik wordt rond de 1.80 waarschijnlijk.
hoe groter, hoe beter! Iedereen zegt ook dat ik lange benen heb (1,72 zie het zelf niet maar oke) Dus dan ziet het er ook beter uit, en heb ik minder de neiging mijn hakken op te trekken. Die beweging en dat machtige gevoel dat zo'n groot dier naar de luistert
Koekeroekus schreef:Geeft mij maar pony's. Veel lager bij de grond dus ook minder hard vallen. Ben ook maar 1,60 en heb inderdaad een krukje nodig met poetsen bij zown groot paard. Bovendien vind ik het er niet uitzien haha. En hebben ze vaak schijt aan mijn beenhulpen omdat ik veel hoger drijf dan een persoon van langere lengte. Ik zou er wel opstappen maar of ik me dan prettig voel, dat weet ik niet.

Jessix schreef:Mijn paard was 1.83m. Maar aangezien ik hem vanaf zijn geboorte heb gehad, heb ik hem letterlijk en figuurlijk op zien groeien. Dan wen je er vanzelf aan. Ik heb ze liever niet zo groot, maar ja, dat kun je niet altijd voorzien.
Er komt wel wat binnen!