Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik snap wel dat je het altijd een beetje voor je eigen 'partij' opneemt, maar jij was toch duidelijk niet in de fout hier. 
(Hier wordt dat woord altijd gebruikt zonder te denigreren
). Hier zitten in ieder geval mensen met (ernstige) stoornissen, welke weleens eruit komen, ontsnappen en het treinspoor daarnaast is ook een plek waar wel vaker gesprongen wordt. Heel sneu hoor voor deze mensen, toerekeningsvatbaar zijn ze ook niet. Inrichting is wellicht een beter woord, maar wordt hier niet vaker gebruikt dan gekkenhuis.
Ik had het meer voor de grap geleerd, maar eigenlijk zou zo'n trucje nog best wel eens goed van pas kunnen komen op zich

'. Ik zou ook op mijn hoede zijn als iemand zou vragen of ik dichterbij wil komen en dat gewoon niet doen. Het is ook gewoon goed om alert te zijn op straat, sommige mensen gedragen zich al vreemd, dat je denkt wat doet die toch. Maar ook hele normaal lijkende mensen kunnen vreemde ideeen hebben... Van mijn vader leerde ik vroeger al: als je iemand niet vertrouwt, laat die dan voor je uit lopen, dan zie je tenminste wat die doet. Op straat doe ik dat nog wel eens. Makkelijk zat: even doen alsof je veter los zit en die ander voorbij laten gaan. Lianne86 schreef:Ehm... even dom vraagje.. Jij bent verantwoordelijk voor wat je paard doet, stel hij trapt/bijt of wat dan ookzou zo'n malloot jou dan nog aan kunnen klagen? Of valt dit onder "beroepsrisico"? (Dit omdat je volgens mij als je een inbreker van je eigen terrein af iets aandoet, dat je dan ook zelf strafbaar bent (stel ik zie dat ze mijn fiets stelen, ik ren er achter aan en ik krijg hem halverwege de straat te pakken en ik sla hem, dan heb ik schuldig toch? Op eigen terrein is het zelfverdediging of zoiets mafs...)
Beetje bewustwording van de risico's van allen buiten rijden is nooit verkeerd.