Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
melody7 schreef:Ja, maar snachts naast een snelweg rijden is gewoon wel gevaarlijk, en dan meer voor de automobilisten, als ze op dat pad een aantal meter ervanaf rijd valt het nog mee, maar die ernaast vind ik levensgevaarlijk, als mensen ineens zo dicht naast de weg een schim zien galloperen dat is toch gewoon niet veilig?
xSlvna schreef:Ze reed niet in het donker, en wat is daar niet slim aan, een paard ziet uitstekend in het donker. Ik geef me savonds/snachts juist helemaal over aan mijn pony, aandraven/aan galopperen en laten gaan, zij ziet het pad, ik niet. Een fatsoenlijk opgevoed paard zal niet 'uit het niets' iets doen, zelfs niet als 200 koplampen 'm recht de ogen in schijnt.
Espritfan schreef:xSlvna schreef:Ze reed niet in het donker, en wat is daar niet slim aan, een paard ziet uitstekend in het donker. Ik geef me savonds/snachts juist helemaal over aan mijn pony, aandraven/aan galopperen en laten gaan, zij ziet het pad, ik niet. Een fatsoenlijk opgevoed paard zal niet 'uit het niets' iets doen, zelfs niet als 200 koplampen 'm recht de ogen in schijnt.
En dat overgeven aan mijn paard zou ik niet doen langs de snel weg
Espritfan schreef:xSlvna schreef:Ze reed niet in het donker, en wat is daar niet slim aan, een paard ziet uitstekend in het donker. Ik geef me savonds/snachts juist helemaal over aan mijn pony, aandraven/aan galopperen en laten gaan, zij ziet het pad, ik niet. Een fatsoenlijk opgevoed paard zal niet 'uit het niets' iets doen, zelfs niet als 200 koplampen 'm recht de ogen in schijnt.
En dat overgeven aan mijn paard zou ik niet doen langs de snel weg
Poiuytrewq schreef:Brr ik heb het niet zo op smalle stukken naast een slootstel dat er een vrachtwagen langsrijdt met flapperende dingen waa ie opeens wel van schrikt dan lig je moooi in de sloot. Dat vind k wel gevaarlijk. Dan liever een breder pad met wat ruimte om te schrikken.
melody7 schreef:Nee en daar ging het hier toch over?In een bos snap ik dat dan weer wel hoor
Daar heb je wel gelijk in
xSlvna schreef:melody7 schreef:Nee en daar ging het hier toch over?In een bos snap ik dat dan weer wel hoor
Daar heb je wel gelijk in
In het bos kan een paard zeker niet schrikken en een fietser, wandelaar aanlopen, in een gat stappen etc.![]()
Snap niet waarom dat snelweg zo een drama is, een automobilist moet op de weg letten en een paard rent eerder een open veld op bij schrik dan een autobaan op.
Espritfan schreef:NeverGiveUp schreef:Ja maar dat doen ze nou eenmaal niet altijd he, niet iedereen is frederic pignon
wie dat ook is, mijn paard luistert naar mij en anders ga ik de baan niet op
NeverGiveUp schreef:Ja maar dat doen ze nou eenmaal niet altijd he, niet iedereen is frederic pignon
Espritfan schreef:NeverGiveUp schreef:Ja maar dat doen ze nou eenmaal niet altijd he, niet iedereen is frederic pignon