Florenc schreef:Wat me wel opvalt, en wat ik zelf heel erg vreemd vind, is dat de situatie hier geen enkele keer omgedraaid wordt. Een klein kind op een enter/twenter zetten kan niet, want paard is nog niet volgroeid. Maar kan het dan wel dat je je kind van 2/3 op een volwassen paard zet? Het is ook algemeen aangenomen dat je kinderen voor hun 6jaar beter niet laat paardrijden, omwille van de ontwikkeling van hun heupjes. Moet je daar dan niet diezelfde logica doortrekken?
Waarom is bokt zoveel bezorgder over die arme paarden die nog niet volgroeid zijn, dan over die arme kinderen die nog niet volgroeid zijn?
Een kind van 2/3 zit toch alleen even voor de sier er op lijkt mij, een rondje wellicht wanneer iemand het kindje vasthoud, daar verandert de ontwikkeling van hun heupjes echt niet door hoor. Wanneer ze fanatiek ponyrijden en er niet af te krijgen zijn, is het zeker een discussie wat betreft de heupjes, maar in deze gevallen is het er denk ik toch alleen even op en af het paardje omdat ouders het blijkbaar erg leuk vinden.

zal voortaan beter lezen. Als de verkoper op bokt zit, m'n excuse. 
Daar kun je grof geld mee verdienen!