Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
samoth schreef:Ik denk niet dat ze de effect heeft veroorzaakt maar het ligt aan de mensen zelf. Bij Western zie ik ook dierenleed, is dat effect ook veroorzaakt door Anky?
Citaat:Je kunt heel veel zeggen over Anky en haar systeem, je kunt voor of tegen zijn, maar dat het systeem werkt bij Anky, staat als een paal boven water. Dat ze een ongekende sportvrouw is, staat ook als een paal boven water.
Caatje87 schreef:Ik vind het wel jammer dat het topic weer verandert in een welles-nietes over over Anky en consorten goed zijn voor de paarden. Mijn doel was juist om de liefde voor deze sport te delen met elkaar. Dus welke ruiter kan jij echt waarderen om zijn rijden. We kunnen toch nooit met zekerheid zeggen of ze in de training altijd even vriendelijk zijn.
Urielle schreef:Als ik er nog iemand in mag gooien die niet in de lijst staat: Hubertus Schmidt! Hij heeft niet de meest spectaculaire paarden gehad imo, maar ze leken allemaal heel gedegen opgeleid te zijn en zijn proeven waren ongelofelijk exaxt gereden.
[***] schreef:Ja hun rijden niet zo goed als topruiters, of hun hebben dat niveau nog niet, wat zijn dat voor een opmerkingen ?![]()
Dus als het kabinet 50 miljard gaat bezuinigen dan mag niemand er commentaar over geven, wat wij hebben dat niveau om in de kamer te zitten niet ?
Ik vind gewoon dat er over gediscussieerd mag worden, wat moeten we anders doen, zeggen van oh die ruiter is geweldig, terwijl je dat eigenlijk niet vind ?
Want je heb dat niveau niet , dus mag je er ook niks slechts over zetten.
Nee, je hoeft niemand of te kraken, maar commentaar op topruiters, wat is daar mis mee ?
antje_vip schreef:Vroegah als kind was ik helemaal gek van Anky
Nu ben ik helemaal into Edward, sinds Totilas is verkocht.En mooi dat hij dan gewoon op een ander paard stapt en daarmee dezelfde prestaties neerzet.
antje_vip schreef:TS: volgens mij geeft ze een antwoord op je topictitel
_San87_ schreef:En bij een positieve kant, komt ook een negatieve kant kijken. Het leven is niet alleen maar lofzang, en dat moet ook niet, anders zouden we geen steek verder komen. Kritiek moet.
Als je de positieve kant wilt belichten, had je wellicht beter een andere TT kunnen kiezen.
Caatje87 schreef:Sorry, maar wat draagt dit bij?
Je gaat nu nergens inhoudelijk op in.
[***] schreef:Caatje87 schreef:Sorry, maar wat draagt dit bij?
Je gaat nu nergens inhoudelijk op in.
Nou, sorry hoor, je hoeft niet meteen zo aangebrand te reageren![]()
Dan had je maar duidelijker moeten zijn in je OP, en erin zetten : alleen reageren als het positief is, als het iets aan het topic bij draagt, en als je ergens inhoudelijk op reageert....