JoAnn schreef:Yellomofoon schreef:
Ik dacht dat ze voor deze rond de €....... vroegen... (is geen pony van J2L, maar wordt gereden door de dochter ervan)
Ik ken de prijs niet, maar weet wel dat hun dichter hem rijdt, met succes. Na 6 weken reden ze samen het BK. Ik ken deze stal vrij goed dus weet wel een beetje hoe de vork aan de steel zit. Dan nog kan ik niet inschatten wat het budget van TS is, vragen staat vrij en zoals ik al aangaf hebben ze momenteel (of iig 2 weken terug toen ik er voor het laatst was) nog een jonge pony staan die ik enkel op stal heb zien staan. Verder heel correcte mensen, je kan hen altijd mailen met je "wish-list" en je budget.
Inderdaad, ik heb vrienden die bevriend zijn met de eigenaar van de pony en ik volg hen inderdaad ook op wedstrijd. Hij loopt super met de J2L dochter
dus 100.000 euro voor een Ek pony geloof ik wel
en de meeste op echt hoog nivo worden er niet minder waard om....
. 3 maal EK gelopen? Makkelijk te rijden, zonder gebreken? Ik denk dat het geen irreëel bedrag is hoor!
maar moet ze wel kunnen
maar als je echt niet kunt rijden en je hebt een groene pony dan is de weg heel lang als dat beest ook nog eens een eigen karakter heeft.