Arm beest. Helemaal uitgeput en lijdend gaan liggen, gaat dat wijf erop ploffen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

LoveUggs schreef:Ik heb de volgende mail naar HvNL gestuurd:
"Goedemiddag.
Ik hoop dat ik mijn mailtje goed stuur.
Op het moment spookt er een filmpje op internet rond (o.a. Facebook, en een bekend paarden-forum Bokt.nl), over een (dikke)vrouw, dat op een kleine shetlander rijd. Ik stuur u bij deze wat linkjes op waarbij de filmpjes te zien zijn.
Ook een stuk van Britt Dekker. Deze veel te dikke/ grote vrouw, mishandeld deze pony. Er zijn meerdere filmpjes van haar, en nog een vrouw met dezelfde pony. Ik hoop dat hier aandacht aan besteed kan worden. Veel mensen zijn hier heel kwaad om. Met een paar andere mensen van het paarden forum zijn wij al op zoek naar haar Facebook pagina. Het gaat hier om een Nederlandse vrouw. Deze mail zou ik ook doorsturen naar de Dierenbescherming.
Linkjes:
[knip]
Britt Dekker:
[knip]
Een facebook van een man die hier mogelijk ook mee te maken heeft. Een man die "dergelijke modellen zoekt die kunnen paardrijden voor deze 'erotische' filmpjes"
[knip]
Graag hoor ik van u, en zodra wij wat meer weten mailen wij dit gewoon door.
Een persoon als dit moet gepakt en gestraft worden.
Britt Dekker en Frans Bouwer waren hier flink van geschrokken.
Hier moet wat mee gedaan worden.
Vriendelijke groet,"
Even alle linkjes eruit geknipt.
Ik kreeg een automatisch antwoord terug:
Beste Hart van Nederland-kijker,
Hartelijk dank voor uw email. De redactie krijgt dagelijks heel veel e-mails binnen met ideeën voor onderwerpen. Het is voor ons helaas ondoenlijk om iedereen persoonlijk te antwoorden. Daarom nemen we alleen contact met u op als we iets met het onderwerp willen doen. We hopen dat u daar begrip voor heeft.
In elk geval nogmaals bedankt voor uw reactie!
Vriendelijke groeten,
De redactie van Hart van Nederland
Ben benieuwd of ik nog reactie krijg. Ik weet dat meerdere bokkers berichten gestuurd hebben.
) en de waarschijnlijk automatische mail van HvN toch goed dat je het hebt gedaan
eenitraM schreef:LoveUggs schreef:Ik heb de volgende mail naar HvNL gestuurd:
"Goedemiddag.
Ik hoop dat ik mijn mailtje goed stuur.
Op het moment spookt er een filmpje op internet rond (o.a. Facebook, en een bekend paarden-forum Bokt.nl), over een (dikke)vrouw, dat op een kleine shetlander rijd. Ik stuur u bij deze wat linkjes op waarbij de filmpjes te zien zijn.
Ook een stuk van Britt Dekker. Deze veel te dikke/ grote vrouw, mishandeld deze pony. Er zijn meerdere filmpjes van haar, en nog een vrouw met dezelfde pony. Ik hoop dat hier aandacht aan besteed kan worden. Veel mensen zijn hier heel kwaad om. Met een paar andere mensen van het paarden forum zijn wij al op zoek naar haar Facebook pagina. Het gaat hier om een Nederlandse vrouw. Deze mail zou ik ook doorsturen naar de Dierenbescherming.
Linkjes:
[knip]
Britt Dekker:
[knip]
Een facebook van een man die hier mogelijk ook mee te maken heeft. Een man die "dergelijke modellen zoekt die kunnen paardrijden voor deze 'erotische' filmpjes"
[knip]
Graag hoor ik van u, en zodra wij wat meer weten mailen wij dit gewoon door.
Een persoon als dit moet gepakt en gestraft worden.
Britt Dekker en Frans Bouwer waren hier flink van geschrokken.
Hier moet wat mee gedaan worden.
Vriendelijke groet,"
Even alle linkjes eruit geknipt.
Ik kreeg een automatisch antwoord terug:
Beste Hart van Nederland-kijker,
Hartelijk dank voor uw email. De redactie krijgt dagelijks heel veel e-mails binnen met ideeën voor onderwerpen. Het is voor ons helaas ondoenlijk om iedereen persoonlijk te antwoorden. Daarom nemen we alleen contact met u op als we iets met het onderwerp willen doen. We hopen dat u daar begrip voor heeft.
In elk geval nogmaals bedankt voor uw reactie!
Vriendelijke groeten,
De redactie van Hart van Nederland
Ben benieuwd of ik nog reactie krijg. Ik weet dat meerdere bokkers berichten gestuurd hebben.
Ondanks de enorm veel typfouten (excuses) en de waarschijnlijk automatische mail van HvN toch goed dat je het hebt gedaan