1. Wolder (was van Nessie) Ik vind het gewoon een onwijs mooie haflinger
2. Perry (van Nyckle) Het is een heel bijzonder beestje, nog nooit zo een prachtig geweldig heerlijk beest voorbij zien komen, ik kan uren naar hem kijken, geweldig!!!
3. Fiore (vn Cynthia82) Dit veulke is echt onwijs schattig, ik heb Daisy's hele dracht gevolgd en echt uren, dagen en weken achterelkaar op de cam zitten bestuderen, ik was niet van de cam weg te slaan, en toen was ik een avond weg, werd Fiore op de wereld gezet, oh wat was ik verdrietig en boos dat ik er niet bij kon zijn, maar ik heb het terug kunnen zien, want heb mama ook aan het tizusje virus gebracht dus die heb het voor me opgenomen.
4. Rayo (van Kaniche) De foto's van haar ''indianenpaard'' en haar invalide vader, die foto's hebben mijn tranen laten opwekken, zoveel emotie in die foto's haar vader is verlamd geraakt en heeft altijd tegen haar gezegd dat ze een indianen paard moest kopen, hoe graag zij ook een zwart paard wilde, toch heeft ze haar vaders advies opgevolgd en is ze aan paintje Rayo gekomen, prachtig verhaal.
5. Elina (van _Michelleee) Ik heb een zwak en ben verslaafd aan tijgerprint/panterprint, dus zegt Elina al genoeg