Ninia schreef:Haha, onze shet eet altijd zijn water!
Waah is mijn haf toch niet de enige. Ze gaat er op kauwen, valt het uit dr mond. Kijkt ze me aan. HUH?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
M_arjolein schreef:Uh ja wat is raar..
Mijn paard gaat altijd direct liggen als hij los in de bak is. Laat zich dan ook gewoon vallen. Paard van 1.85 dus je hoort ook echt zo: Ploff.. en dan ligt ie al en gaat rollen. Die van mij prakt ook altijd zelf zijn appel. Geef hem een hele appel en dan breekt ie m zelf door midden en eet m op.
Em_ schreef:KoudbloedKim schreef:Eén van Kim's rare gewoontes...
[ Video ]
Met name als je met iemand staat te praten, met je rug naar haar toe, dan begint ze dat te doen en zodra je je omdraait kijkt ze om zich heen;"Hoorden jullie dat ook?"
Draai je je weer om, begint ze weer...
Helemaal dubbel gelegen hier![]()
Gentlegiant schreef:Gapen maar dan met de tong eruit die draaien en richting zn kaak omhoog leggen
Gek genoeg hahaha hij zorgt altijd voor veel lach momenten met zn gegaap
(tandarts komt 2x perjaar dus het is gewoon echt een rare gewoonte)
KoudbloedKim schreef:Eén van Kim's rare gewoontes...
[ Video ]
Met name als je met iemand staat te praten, met je rug naar haar toe, dan begint ze dat te doen en zodra je je omdraait kijkt ze om zich heen;"Hoorden jullie dat ook?"
Draai je je weer om, begint ze weer...
Zilfstar schreef:Mijn Fries:
* trekt de hoefsmidse aan haar broekriem omhoog en gaat dan schaapachtig voor zich uit staren :"ik deed niks hoor"
* gaat nadat hoefsmidse klaar is heel snel op het plateau van de hoefstandaard staan zodat ze deze niet op kan pakken (met dezelfde gezichtsuitdrukking als hierboven)
* gaat achter mij staan als er iets "engs" aankomt. Want achter de baas is veel veiliger... (ik verwacht elk moment een hoef over mijn schouder die wijst wat er nou zo eng is, want soms zie ik het niet...)
Onze pony moet je eerst een worteltje geven en dan mag je haar temperatuur opnemen (in geval van, doe dit niet elke dag hoor). Andersom gaat je echt niet lukken, dan kun je een hoef in je smuicheltje krijgen
En heel lief: als dochter het halster of hoofdstel af wil doen komt pony helemaal naar beneden met haar hoofd met haar oren naar je toe, zodat dochter het heel makkelijk kan pakken.