franka75 schreef:janouk schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen Gert, als je dit meeleest. Jouw dag is vast ook weer goed.
Ik mag toch hopen van niet
Best een idee om de link naar dit topic even op zijn facebook te zetten....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cassidy schreef:Kun je doen, kun je ook laten.
Ik heb alle respect voor Gert, de bende opruimen die een ander heeft achtergelaten, met de toekomst van het paard voor ogen.
Dus ja, Gert is een Held. Ja, voor mij ook. Puur professioneel, zonder dubbelzinnige gedachten erachter . Held, met hoofdletter H. Maar alleen omdat er genoeg idioten met een te groot ego zijn die denken een paard zelf in te kunnen rijden, en de problemen die zij hebben veroorzaakt, aan hem overlaten.
Hij redt paarden, niet mensen. En daarvoor: HULDE!

franka75 schreef:Wie heeft er nog meer ervaring met paarden die bij hem geweest zijn?
Suzanne F. schreef:franka75 schreef:Ja zeker weten ik moet soms zo lachen
Hij is inderdaad wel erg grappig ja. Met het accent van Herman Finkers en dan grappige opmerkingen maken terwijl hij langs crosst op een bokkend paard.
zoutenootjes schreef:minimelona schreef:laat ik om te beginnen gelijk zeggen dat ik geen verstand heb van inrijden, ik heb wel het geduld om een paard wat zadelmak is verder door te rijden. Ik vind dat hij fantastisch zit en ook echt wel duidelijk is naar het paard toe, maar ook ik vind dit soort clinics not done eigenlijk, te veel show... Wat ik me nog het meeste afvraag is hoe de paarden zich weer thuis bij een andere ruiter gedragen, zijn er mensen hier die hier ervaring mee hebben eigenlijk?
Ja hoor, minimelona. Jeroen Dubbeldam en De Sjiem hebben ervaring. Asther de Jeu en Edward Gal. Google maar eens.

minimelona schreef:Daar weet ik wel van, ik bedoelde eigenlijk juist de onbekende huis tuin en keuken ruiters...

fjordie333 schreef:Cassidy schreef:Een paard moet verdienen om in leven te blijven.
Dit vind ik een vreemde opmerking...leg uit