Ladies Night Epplejeck

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:53

Fleurtjeuh: De vrouw van FRA stond er toch echt :j
Het was veeeel drukker dan ze verwacht hadden, dus de goodiebags waren er heel snel doorheen en toen hebben ze snel nog heel veel bijgemaakt. Dat hadden ze ook niet kunnen doen, want er stond op de site op=op.

Het is voor zover ik weet de eerste keer dat ze zoiets organiseerden, er gaan dan altijd leerpunten mee naar de volgende keer. :)

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:54

De ladies night in Breda was ook 10x niks :n.

Ging met een stalgenootje, we hadden eigenlijk niks nodig maar we dachten dat er wel leuke kraampjes ofzo zouden staan. Nouja, die waren er niet. Na wat rondgekeken te hebben had zij 2 dingen en ik 1. Besloot er nog iets bij te zoeken, om aan de €25 te komen (dan kreeg je de KL slippers gratis, altijd mooi meegenomen dacht ik.) Staan we vervolgens 1 uur en 10 minuten in de rij. Geen goodiebags meer, geen slippers meer en ook de korting kregen we zonder bon niet (printer was serieus kapot). Echt waardeloos vond ik het. Heb voor een potje hoefolie en anti klit spray dus dik een uur in de rij gestaan..

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:56

Volgens mij stond de vertegenwoordiger van het bitloze spul naast de oranje bank met een tafeltje. En van wat ik begreep waren nadat de 'echte' goodiebags op waren, nog snel wat extra bags gemaakt :) . Beter iets dan niets, toch? :)

fleurtjeuh

Re: Ladies Night Epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:02

Ik ben serieus een aantal rondjes door de winkel gelopen op zoek naar de vrouw van de FRA
Heb echt niemand gezien.
Niet erg duidelijk dus

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:05

Was in Heemskerk echt stervens druk..
Ik wilde weer naar huis gaan, maar zag toen een boktkennis/vriendin dus ben bij haar aangesloten(heel fout maar kwam alleen voor lijnzaadolie en stond zo toch lekker te kletsen) uiteindelijk alsnog ruim een half uur in de rij gestaan terwijl ik nog maar zo'n 1/3 moest toen ik aansloot..

Bij ons was bijna alles al op, er werd om en om pavo nature's best en himalaya liksteen meegegeven bij gebrek aan..
Vond het verder ook niet echt spannend en weet weer waarom ik normaal nooit naar die avonden ga :+

debsoleino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:08

In Heemskerk hadden ze na een half uur al geen goodiebags meer. Stiekem kom je natuurlijk voor die goodiebag en dan krijg je uiteindelijk een liksteen haha.
Denk dat ze veel leermomenten hebben gehad! :P

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:09

Kyarahh schreef:
De ladies night in Breda was ook 10x niks :n.

Ging met een stalgenootje, we hadden eigenlijk niks nodig maar we dachten dat er wel leuke kraampjes ofzo zouden staan. Nouja, die waren er niet. Na wat rondgekeken te hebben had zij 2 dingen en ik 1. Besloot er nog iets bij te zoeken, om aan de €25 te komen (dan kreeg je de KL slippers gratis, altijd mooi meegenomen dacht ik.) Staan we vervolgens 1 uur en 10 minuten in de rij. Geen goodiebags meer, geen slippers meer en ook de korting kregen we zonder bon niet (printer was serieus kapot). Echt waardeloos vond ik het. Heb voor een potje hoefolie en anti klit spray dus dik een uur in de rij gestaan..

Dit vibd ik dus een erg raat verhaal..... zoiezo slippers kreeg je pas bij 50 euro of meer.... en kortingsbon kon je wel via telefoon laten zien, dan kreeg je het!

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-13 22:12

Ik was in Groningen en vond het voor een eerste keer toch erg geslaagd! Die vrouw van FRA stond inderdaad naast de oranje bank, net voorbij de kleding. Voor alles moet een eerste keer zijn zodat je ook weet wat er beter kan en wat je beter niet kan doen.. Hoop dat ze dit vaker gaan organiseren! :)

Lauura

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:12

debsoleino schreef:
In Heemskerk hadden ze na een half uur al geen goodiebags meer. Stiekem kom je natuurlijk voor die goodiebag en dan krijg je uiteindelijk een liksteen haha.
Denk dat ze veel leermomenten hebben gehad!o :P

Om 7 uur had ik gewoon nog een goodiebag. Daarna werden er andere uitgedeeld, van de ici Paris oid

Kortingsbon heb ik gewoon via telefoon laten zien, slippers va 50,-
Laatst bijgewerkt door Lauura op 20-03-13 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:13

Mijn printer was ook (echt) stuk, maar wel vaker hdb ik. Niet bij me en krijg ik het alsnog, maar nu deed ze even moeilijk maar kreeg ik wel mn korting gelukkig :)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:13

Ik had om kwart voor 7 nog gewoon een goodiebag en een paar slippers. En als je je pas hebt gegeven dan staat je klantencode op de bon dus dan hoef je geen gegevens te noteren

Konden veel dingen beter , maar was natuurlijk de eerste keer dat ze zoiets deden

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:15

Ik vond het in ieder geval een leuk initiatief en hoop dat ze het vaker gaan doen! :)

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-13 22:17

Ik vond het trouwens best sneu dat mensen gaan zeuren om die goodiebags, wees blij dat je iets krijgt! Vond dat ze het super oplosten door toch nog anderen te geven toen ze op waren, en in deze 'tijd' qua crisis enzo vind ik het wel leuk dat ze toch iets weg geven :)

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:19

Damelza schreef:
Ik had om kwart voor 7 nog gewoon een goodiebag en een paar slippers. En als je je pas hebt gegeven dan staat je klantencode op de bon dus dan hoef je geen gegevens te noteren

Konden veel dingen beter , maar was natuurlijk de eerste keer dat ze zoiets deden

wat zat er allemaal in de goodiebag? *nieuwsgierig*nieuwsgierig* :+

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:19

Ik vond t vooral erg zonde van je tijd als je van ver zou moeten komen.. Zo druk, en je krijgt relatief nieteens zoveel korting.(10% op de nieuwe zomercollectie dan, moet er al net iets bij zitten voor je) Dan was ik liever een dag later gekomen wanneer je nog wel de 25% krijgt, maar niet zo lang in de rij staat..

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:21

In drachten was op alle artikelen 15% korting en ook nog heel veel spullen 50 en 70% korting :D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:21

joeluna schreef:
Damelza schreef:

wat zat er allemaal in de goodiebag? *nieuwsgierig*nieuwsgierig* :+

Moet je eventjes terug lezen, wordt zo vaak verteld...

UltimOo schreef:
Ik vond het trouwens best sneu dat mensen gaan zeuren om die goodiebags, wees blij dat je iets krijgt! Vond dat ze het super oplosten door toch nog anderen te geven toen ze op waren, en in deze 'tijd' qua crisis enzo vind ik het wel leuk dat ze toch iets weg geven :)

Ik vind dat niet sneu. Als er staat op de website dat er goodiebags zijn vind ik ook wel dat ze een beetje hun best moeten doen om te zorgen dat ze voldoende hebben, ze hadden kunnen weten dat het razend druk ging worden.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:22

De kortingen e.d. stonden voorafgaand aan de ladies night al op de site en social media. Het was dus algemeen bekend welke korting er gegeven werd.

De korting in drachten is volgens mij outlet korting, die korting krijg je er altijd.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:23

Op = op met de goodies, stond ook op de website :)

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:24

millennium schreef:
Op = op met de goodies, stond ook op de website :)

_O_

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-13 22:24

Ja idd er stond duidelijk in alle advertenties op = op dus ja dan vind ik het wel sneu dat mensen gaan zeuren ;)

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:25

Aranel schreef:
Ania schreef:
Waarom zit er eigenlijk een leeg proefflesje van douglas in de goodiebags?

Onze nieuwe levensvraag :') snap dat echt niet...

Ah, die ken ik.... Als je met dat lege flesje naar Douglas gaat wordt ie daar voor je gevuld. Het is een manier om je in de winkel te krijgen om je zo te verleiden tot aankoop van hun produkten.

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:25

Wat ik trouwens wel vervelend vond, waren de mensen die 4x apart gingen afrekenen en ook 4x die goodiebag kregen, gun een ander ook iets...

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:26

millennium schreef:
De kortingen e.d. stonden voorafgaand aan de ladies night al op de site en social media. Het was dus algemeen bekend welke korting er gegeven werd.

De korting in drachten is volgens mij outlet korting, die korting krijg je er altijd.

Nee dat weet ik, bedoel alleen te zeggen dat ik niet speciaal voor deze avond zou afreizen naar een EJ gezien hoe druk het zou zijn..
Het is dat het voor mij om de hoek is...

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:27

Dat is inderdaad vervelend Stephanie! Raar toch als mensen dat doen ...