Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vjestagirl schreef:Ja ik ook, maar niet direct in de advertentie. Dat krijg ik wel te horen zodra ik interesse toon in het dier.
vuurneon schreef:Vjestagirl schreef:Ja ik ook, maar niet direct in de advertentie. Dat krijg ik wel te horen zodra ik interesse toon in het dier.
En als ze het wel doen; gewoon in duidelijke, volwassen taal. Niet 'paardje is opgegroeid bij veel andere paardjes en is nu een grote knuffelkont en kroelkip': de meeste kopers zijn geen 10 jarigen immers.
Vind ik echt een groot erger-punt. Joscaa schreef:Ja en het stomste van alles, is dat dat er inderdaad zo vaak staatVind ik echt een groot erger-punt.
Alexandra_ schreef:Baal schreef:@NienkeV1994
Goed voorbeel van 'n slechte foto: staat sinds enkele uren een D-schimmeltje op BM te koop, met een heel slechte foto!
Weet gelijk welke advertentie je bedoeld en dat is inderdaad een erg slechte (verkoop) foto. Dat is voor mij ook een afknapper, een slechte foto.
Ook vind ik het storend als er geen vraagprijs bij de advertentie staat.

PowerReiner schreef:Ik vind het echt verschrikkelijk als er in een ad staat: kijken is kopen.
Dit ben ik al meerdere malen tegengekomen en vind het onbegrijpelijk.
Daarnaast idd eerder vermeldde dingen zoals foto van vieze of tussen anderen staande paarden, geen prijs en zelfs geen richtprijs of vanaf biedingen.
Kwam laatst ook een advertentie tegen, daar stond simpel de afstamming en een zinnetje eronder met; pony heeft 2 jaar niet meer gelopen PUNT.
Behalve de afstamming dus nul info.
Ik heb zelf ook een advertentie staan, misschien kan deze in de discussie worden opgenomen? Weet ik ook wat ik eventueel fout doe. Zelf vind ik de 2e foto niet zo charmant (met name de benen). Maar dat krijg je snel als je met zn tweeen een ad moet maken.
http://www.bokt.nl/markt/ad/113988/7-ja ... in-te-koop