De raarste manier waarop jij ooit van je paard bent gevallen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:41

Zitosh schreef:
Op een stal waar ik nog heb gereden stond zo'n typische kinderpony waar ik echt niet op geraakte als ik er probeerde op te springen. Een vriendin van mij heeft mij toen een voetje gegeven waardoor ik met iets te veel vaart van de grond ging en gewoon langs de andere kant van de pony terug op de grond viel _O- Heel jammer dat er niemand dat gefilmd heeft, je kon ons beiden oprapen.. :')

hahaha lol :9

lilskie

Re: De raarste manier waarop jij ooit van je paard bent gevallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:44

Zwemmend met mijn paard! Heel diep het Ijsselmeer ingelopen. Toen op haar rug gesprongen vanuit het water, en zo via de andere kant met mijn neus het water weer in. En het leukste was dat mijn paard me ook echt ging zoeken onder water want ik voelde opeens haar neus tegen mijn schouder aan.. Hihi. Paarden werken prima als waterglijbaan dus! :)

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:44

Mijn allerlaatste buitenrit met Wolder voordat hij door zijn nieuwe eigenaar werd opgehaald. Ik stapte rustig door het bos aan een lang teugeltje. Ik zat met mijn telefoon of Ipod in de hand niet op te letten. Wolder loopt tegen een takje aan, dat zwiept terug tegen zijn kont.. :+ Hij maakt een sprong, en een bok, en nog een sprong en daar vloog ik. Dat is toch wel de meest domme val geweest haha!

Nano05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:45

Nonchalant rechterkant van pony af willen stappen, voet blijft achter zadel hangen en daar lig je met je neus in het zand terwijl kantine volzit omdat het zaterdagavond is en de bar open is.

Maleficent

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:46

Bij het springen door een weigering met een dubbele salto gelanceerd, en toen keurig op m'n voeten geland. Hoe ik dat voor elkaar heb gekregen :=

LauraEH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:48

ik verzorg een shetlander (rijd ik nu al niet meer op hoor ;) ) ging op hem zitten zonder zadel om uit te stappen, moet ik met cap bandje nog vast doen. pony rent weg, ik kom op z'n kont terecht, geeft ie een bokt en ik val op me buik/armen op de grond ;p moest er wel om lachen :+

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:49

Ik was aan het galopperen en mijn paard struikelt en valt op haar voorbenen en ik koprol er zo voorover
af. Ben me rot geschrokken! Gelukkig is het paard verder niet op me gevallen, maar ik had wel een blauw
scheenbeen waarvan ik echt niet weet hoe dat is gebeurt, aangezien ik me niet kan herinneren dat ik op
mijn been viel of mijn been stootte. Gelukkig had het paard ook niets! Ben er gelijk weer opgekropen,
moest wel even een traantje wegpinken van de schrik en ben nog een tijdlang wat bangig geweest in de
galop (vooral op paarden die soms wat lomp/onhandig kunnen zijn in de galop en zwaar op de voorhand).

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:50

Flimpje heb ik niet meer> Maar sprong op een shetlander om even snel naar achter te galopperen om een hek open te maken. En die shetlander dacht daar meteen anders over en ik sprong zat en lag voor zijn hoofd weer met de billen in het gras:)

En ben een keer met paard en al in een hoek geschoven. ik lag tussen de wand en het paard in. Paard op zijn rug en ik ergens er tussen in. Had helemaal niets en paard gelukkig ook niet. Daar zijn fotos van maar heb ik zelf niet. Zag er heel rot uit maar wonder was dus dat we beiden niets hadden.

Snorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:55

Hahahahaa geniale verhalen allemaal!

dante00

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 18:39

Op de rug van je paard springen en er aan de andere kant weer afvallen. Hahaa :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 21:16

van chalinka ben ik ooit gevallen & was onder haar terecht gekomen (gelukkig stond ze nog op haar 4 benen) heb er toen alleen een blauw been (stamp op gehad) en een open lip (op gebeten) aan over gehouden

bij rahere was ik eens gewoon 'los' (zonder zadel, hoofdstel of zo) er op gaan zitten voor een foto, de keer er voor ging dat super, ineens crosst hij weg & ik vloog er af :oo mijn moeder vond wel dat ik lang was blijven zitten (ben er afgevallen omdat ik moest uitwijken voor een tak dat niet opzij wou :P

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 21:18

Door ermee te struikelen, paard onderuit en ik dr onder :+
Niet zo grappig dus, wel raar :')

vaxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 21:20

Ik was het niet zelf, maar wel het vermelden waard.
Ik reed op het strand met wat andere paarden, óók met een pony die bekend staat om zijn onverwachts hoge bokken.
Zie ik een meisje recht omhoog vliegen, en netjes op haar benen weer op het strand landen. Hihi, noodstop in de galop gemaakt, maar gelukkig was alles goed. Zag er wel héél grappig uit haha.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 21:31

Whahaha leuk topic.

Mijn raarste manier was bij een weigering van het paard bij de hindernis en ik vloog er dus alleen overheen. :o
Een soortgelijke ervaring was op een recht pad in rengalop en mijn paard ineens een zijweg insloeg. Ik vloog dus alleen rechtdoor. :=
Helaas geen filmpjes.

De raarste val die ik heb gezien was toen ik op buitenrit was met iemand die een jasje aanhad met kapusjon.
We moesten onder een laag hangende boom door waar de ruiter dus met haar kapusjon aan een tak bleef hangen.
Het paard liep door en zij hing aan die tak tot dat de tak brak en ze in een plas modder viel. :))
Ik heb nog nooit zo´n stomme val gezien en piste echt in mijn broek op dat moment. _O-

M_Jacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 09:42

Niet echt 'gevallen' wel op een vreemde manier weer van paard op de grond gekomen. Paard schoot onverwacht opzij, ik maakte een soort koprol van het paard en kwam gewoon netjes op me voeten neer naast het paard. Kon dus gelijk weer opstappen :)

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 09:45

Ow meerdere manieren :')
1 keer: Paard stopte, ik er vooraf afgelanceerd maar keurig op mijn voeten terecht gekomen :j
andere keer lekker aan het rijden, zegt de singel ineens KNAP! Daar lag ik dan, met zadel en al in de ENIGE modderplas in de bak.. :')

Linsey_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 11:54

Ik zat een keer samen met mijn vriendin op mijn pony zonder zadel, gingen we draven. Mijn vriendin had haar sporen nog
om en die prikte ze perongeluk in zijn liezen omdat ze opzij gleed. Springt pony in galop hophop plof gingen wij. Ik ging helemaal
stuk maar mijn vriendin had een flinke hersenschudding en kan zich er niks meer van herinneren.

Een andere keer probeerde ik 'even snel' op mijn pony te klimen vanaf de bakrand zodat mijn zadel niet opzij schoof. (doe ik wel vaker)
Maar pony stond nèt wat verder weg, dus ik lag tussen mijn pony en de bakrand in.

Op kamp van de zomer op de laatste dag ben ik ook erafgevallen/gestapt. Mijn pony was er helemaal klaar mee en wilde alleen nog maar rechtsaf, richting stal.
Op de crossbaan spring ik over een boomstam en voor ik weer goed in het zadel zit duikt hij opzij naar rechts zo de waterbak in. Ik dacht of ik val
in de waterbak of ik spring er gewoon af. Dus ik ben eraf gesprongen stond ik daar midden in de waterbak met mijn pony naast me en iedereen eromheen
die helemaal stuk ging.

puck12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 16:57

1. Ik ben er zo overheen gesprongen en dat heb ik gfilmd www.midalessen.weebly.com en dan naar blog en dan is het een van de filmpjes: danitia voltige blooper

2 ik ging in de dameszit zitten en toen kukelde ik erachterover af

3 op mijn knieën in de split

4 samen met mijn pony, dat was zo eng!

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 17:08

Samen met de pony in draf :( En ook een x boven de hindernis en mijn 1e keer was niet zo heel raar , maar toen ik opstond had ik de zweep nog in mn hand :+

Imke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 18:08

gewoon op je paard willen springen en er aan de andere kant weer afvallen.
Een vriendin van mij is een keer in een handstand overslag van der pony gevallen _O-
O en bij mijn eerste springwedstrijd nog voor de eerste hindernis eraf liggen. Jury heeft nog nooit iemand zo hard zien lachen toen iemand van het paard was gevallen _O- . Had het allang aan zien komen namelijk
Dat waren ze wel zo'n beetje

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 19:36

van een bokkende shetlander afgevlogen (we reden zonder zadel) en er RECHT ACHTER op mn voeten beland. Huh? :')

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 19:44

Hihi leuke verhalen blijven et elke keer^^

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 20:14

1. Met manegedag op de eerste manege, als 9jarige even snel op een pony getild worden, want je moest gaan 'racen' naar de andere kant van de bak. Helaas werd ik iets te ver getild en kon ik aan de andere kant het zand een kusje geven.
2. Met hetzelfde paard als hierboven: paard struikelt over eigen benen en ik gleed er mooi schuin voor af met mn snuffert schuivend door het zand.
3. Met een fjordje aan het galopperen, paard stopt, koprol aan de voorkant eraf.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 20:17

danitiapuck schreef:
1. Ik ben er zo overheen gesprongen en dat heb ik gfilmd http://www.midalessen.weebly.com en dan naar blog en dan is het een van de filmpjes: danitia voltige blooper

2 ik ging in de dameszit zitten en toen kukelde ik erachterover af

3 op mijn knieën in de split

4 samen met mijn pony, dat was zo eng!

Jullie zijn wel erg groot voor de pony hoor..

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 21:13

Danitepuck, jullie zijn erg groot voor de pony en hij is klein en dan ben je snel te zwaar. Ik vind het daarom erg sneu dat jullie erop springen etc.....