Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Luz_ElenaE schreef:Hier moet het zo'n beetje allemaal mee begonnen zijn op het strand in Ecuador. Even een kleine waarschuwing dit paard ziet er echt belabberd uit (schaam, ik zou er nu nooit meer opstappen)
[ Afbeelding ]
Maar de briljantste penny foto moet ik even voor opzoek die is echt geweldig
Edit: foto gevonden!
[ Afbeelding ]
Hup paardje hup over de sprong heen!
Oja ik was ook altijd bloedserieus op wedstrijden http://i47.tinypic.com/2itg1sl.jpg

Kaatje_S schreef:@minkxx: ik herkende meteen de morgenstond op je foto met Dounia, de naam van de pony erbij maakte het compleet! Ik heb er ooit Oscar geleased, samen met een vriendinnetje. Kijk net op de site en ze hebben nog best veel van de oude pony's!
Echt geweldig al die foto's!

)

)

ze had hem mooi op de groei gebreid zodat ik hem nog jang zou passen.... en dan zou ik hem rond mn 12e wel goed passen... nou ben ik blij... ik verzuip er nog steeds in... was niet goed geweest als ik die trui nu had gepast (ben nu 14) want als ik hem nu had gepast had ik maat xxl gehad! Soprano schreef:Mijn allereerste wedstrijdje als 5-jarig meisje op een kruising fjord x shetlander. Ondertussen 16 jaar geleden. Nouja het was gewoon een onderling wedstrijdje en ze zeiden tegen mij precies wat ik moest doen![]()
[ Video ]
(het paardje hé) Ik heb nog noot zo'n kruising gezien.
heb foto's gemaakt met mn mobiel van de orginele foto's dus ze zijn niet erg scherp
wat ik mij herriner was ik deze dag er ook afgevallen, mn voet bleef in de beugel hangen en heb nog een rondje erachter aan gehangen, en de pony had toen op mn arm gestapt.

Ik moet ook eens foto's gaan zoeken!