3 readings van mijn paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 13:16

Wat leuk dat ze zoveel weten te vertellen, ik wil eigelijk wel eten wat ze over mijn paard weten te vertellen want over hem heb ik nog niet zo veel op bokt gezet.

Visitor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 13:18

Kentaro schreef:
Doet het er echt toe waarop zo'n tip gebaseerd is??
Of dat ik nu geloof dat iemand daadwerkelijk 'contact' met mijn beestje heeft gehad of dat ze het zo maar gokken, het klinkt aannemelijk en je kunt daar wel of niet verder stappen op ondernemen!
Stel dat ze zou zeggen dat er iets niet in orde is met de nieren van m'n pony. Het klinkt geloofwaardig in mijn oren wat hij moet heel erg veel plassen. Ik ga met hem naar een kliniek om onderzoek uit te laten voeren en vraag ze specifiek daar op te controleren.

En uiteraard kun je er ook een topic over openen, maar ik vind het wel heel knap dat iemand alleen aan de hand van een foto daar mee komt!! (er is over dat paard niets bekend op bokt!)
En visitor, jij geeft aan dat hebben heel veel paarden wel eens iets aan hun darmen of problemen met voer, dus ook dat gewoon een goede gok is, waarom is daar dan niet eerder een dierenarts mee gekomen??

Je neemt nu aan dát er inderdaad iets met de darmen is, en dat is nog steeds maar de vraag.
Dus: misschien is het gewoon nooit aan de DA voorgelegd. Of: misschien ook wel - en bleek er niets aan de hand. Of misschien heeft de DA het over het hoofd gezien in het verleden en blijkt er toch iets aan de hand. Maar dat moet eerst vastgesteld worden, inderdaad bijvoorbeeld door (bloed)onderzoek van (evt. een andere) DA.
Dat doet allemaal niet af aan het feit dat een dergelijke tip nergens op gebaseerd is. Maar goed, ik denk dat de brug tussen 'believers' en mij toch niet te overbruggen valt dus ik laat het hier maar bij.
Edit: misschien kunnen cybrdynk en anderen zich eens opgeven voor die Sisyphusprijs. Als ze er in een gecontroleerde, niet te misleiden test erin slagen aan te tonen dat hun uitspraken niet berusten op toeval of voorkennis, fantastisch!

Zensation

Re: 3 readings van mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 13:26

Mmmm.. jammer dat de meeste mensen vergeten dat er over mijn paard echt niets te vinden was (en is) op bokt.Ook niet op google, of waar dan ook. -O-
Ookal heeft ze in niet alles gelijk, ze heeft wel degelijk een paar punten wat je, in mijn ogen, niet kan zien vanaf de foto.
Bijvoorbeeld de buiging linksom/rechtsom, en het ondertreden van de achterbenen. Kan een wilde gok geweest zijn, maar daar ga ik niet vanuit. :)

Via PB heeft ze me nog een aantal dingen laten weten over zijn geschiedenis: "Als 5 jarige is er wel wat gebeurd, iets wat met rijden te maken heeft" En dit klopt voor 1000%. Niet op 4 jarige, niet op 6 jarige leeftijd, nee op 5 jarige leeftijd is er een grote ommekeer geweest voor hem wat zich nu (kan) uiten in zijn gedrag.

Visitor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 13:28

Zensation schreef:
Maar daar ga ik niet vanuit. :)

Waarom niet? Dat bedoel ik met een weinig kritische houding.

Citaat:
Via PB heeft ze me nog een aantal dingen laten weten over zijn geschiedenis: "Als 5 jarige is er wel wat gebeurd, iets wat met rijden te maken heeft" En dit klopt voor 1000%. Niet op 4 jarige, niet op 6 jarige leeftijd, nee op 5 jarige leeftijd is er een grote ommekeer geweest voor hem wat zich nu (kan) uiten in zijn gedrag.

Ja mooi is dat, bij de meeste paarden is er wel iets met rijden op 5 jarige leeftijd gebeurd. Ze zijn dan immers nog jong en maken veel nieuwe dingen mee die leiden tot problemen/'iets dat gebeurt'/veranderingen in gedrag/noem maar op. Weer zo'n lekkere vage uitspraak die vaak wel van toepassing zal zijn.
En nu hou ik er echt mee op. Misschien kunnen anderen beter verwoorden wat mijn 'probleem' is. :D

mara1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 13:43

Visitor schreef:
Dit topic toont mooi aan dat een reading makkelijk in elkaar te knutselen is door goed gebruik van zoekfuncties en dat als daar geen gebruik gemaakt van kan worden de uitspraken gewoon zo algemeen zijn dat ze voor bijna elk paard wel opgaan. Ik vind het wel verassend dat een topic als dit er dan toe leidt dat mensen júíst readings willen. Zijn velen dan zo weinig kritisch?

Weinig kritisch niet, het gaat mij persoonlijk beslist niet om de gratis reading, dat is niet de reden waarom ik heb gereageerd.
probeer juist de readers te helpen door een paard aan te bieden waarvan op het internet e.d. totaal niets bekend is en hun de kans te geven te laten zien dat readen wel degelijk kan zonder internet gebruik en echt een reading is..

Tuurlijk kun je algemene dingen aangeven, als je paard 1 van de 12 uit het dozijn is en je goed kan gokken.. ;)
dus ik snap ook zeker jou punt wel hoor ;)

Zensation

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 13:46

Visitor schreef:
Zensation schreef:

Citaat:

Ja mooi is dat, bij de meeste paarden is er wel iets met rijden op 5 jarige leeftijd gebeurd. Ze zijn dan immers nog jong en maken veel nieuwe dingen mee die leiden tot problemen/'iets dat gebeurt'/veranderingen in gedrag/noem maar op. Weer zo'n lekkere vage uitspraak die vaak wel van toepassing zal zijn.
En nu hou ik er echt mee op. Misschien kunnen anderen beter verwoorden wat mijn 'probleem' is. :D

Ik weet het wel, jij bent Uber-Skeptisch! :D

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 13:58

Wat gaaf zeg! (heb niet alles door gelezen)
Ik geloof dus wel echt in dit soort dingen... zou zelf ook wel zo iets willen laten doen met een paard.
Zou ik hier ook een foto mogen plaatsen voor mensen die iets over dat paard (wat ik wil plaatsen) willen zeggen?

cybrdynk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 14:01

Visitor schreef:
Zensation schreef:

Citaat:

Hihihi visitor, ik ben zelf ook heel kritisch hoor, en moet mezelf ook soms afvragen waarom ik bepaalde dingen helemaal niet kan achterhalen!! Maar ja, ik heb een 4-jarige HBO niveau opleiding achter de rug, zelfs de verzekering vergoed mijn hocus pocus. Dus ja, dan ga je er zelf ook in geloven hihihi. Iedereen weet hoe die tegenover vergoedingen staan, of niet? Ik mag zelfs 85 euro per consult vragen, en dan mag ik zelf bepalen hoe lang ik zo'n consult laat duren ;-) Ik ga ook vaak op pad voor mijn eigen paarden en mijn gezin, om meerdere mensen ergens tegen aan te laten kijken. Ik heb veel collega's waar ik mee uitwissel, puur om te kijken waar iedereen mee komt. En wat schetst mijn verbazing, iedereen werkt vanuit zijn eigen ervaring, eigen kennis, eigen middelen, noem maar op. Dus er is niet 1 weg naar Rome, er zijn er meerdere. Het enige wat dit apart maakt is dat mensen het zien als paranormaal, maar het is gewoon normaal. Dat kinesiologisch spiertesten is gewoon een kwestie van suiker wat aan je spieren onttrokken wordt naar de hersenen voor de bekende vecht/vlucht reactie waardoor een spier 'zwak' test. Het eerste jaar leer je direct jezelf te testen, op je eigen vingers. Het is namelijk niet de bedoeling dat je zelf, compleet in onbalans andere mensen gaat behandelen. Dus zo leer je heel vlot te testen. Vervolgens heb ik duizenden homeopatische ampullen waar ik die wijsheid vervolgens op baseer waar de problemen liggen. Maar voor deze voorbeelden ga ik even vlot langs alle hoofdgroepen, als je dan op reinigende organen komt en loopt deze door, dan test zo'n ampul dus zwak. Daar vandaan ga ik naar lange lijsten met middelen, of testdozen van leveranciers om het juiste middel op te zoeken. Dus waar de Shetlander op parasieten testte, testte het andere paard daar niet op uit, maar op disbalans in de darmen. Beide hebben een andere oplossing gekregen. De Shetlander had vervolgens ook nog wat nodig om de nieren op te krikken, want die konden die wormkuur niet zomaar verwerken, dus daar kwam het advies bruin bier vandaan.
En als dit nu mijn eerste keer was, zat ik nu mijn hart vast te houden, maar ik doe dit al 7 jaar, dus weet onderhand wel wat hoe de resultaten zijn. En vooral die emoties zie je direct terug in het lopen van een paard.
Paarden willen namelijk helemaal niet vastzitten in iets, dus als je ze iets aanbiedt in de vorm van een remedie als een bloesem, etherische olie of edelsteen pakken ze dat direct op en laten het los. Ze leven in het moment en draaien geen moeilijke denkprogramma's af zoals wij ;-)

Maar, om het helemaal spannend te maken, wil ik wel iets voor jou nakijken?? Wil je dat ik jou test, of een paard? Zeg het maar, ik heb er helemaal zin in!!!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 14:03

Vind het wel interessant allemaal :)) iemand die een reading wil doen op mijn nieuwe bijrijdpaard be my guest!

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 14:04

cybrdynk, met wat test jij? Welk gereedschap/apparaat?

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 14:12

*kijkt nieuwschierig naar Visitor... Wij denken er hetzelfde over :D

Juist het feit dat er meerdere wegen naar rome leiden en meerdere manieren zijn om dingen te interpreteren maakt het voor mij zo makkelijk om door de readings heen te prikken. het blijft te vaag en zijn interpretaties die iedereen op zijn eigen weg kan volgen. Mensen willen graag geloven dat het klopt en zoeken naar een manier om het aan hun paard/gevoel te linken. (mijn mening he)

Visitor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 14:17

Ja, ik ben inderdad sceptisch, een gezonde levenshouding vind ik dat :+ (En bespaart je een hoop geld ;) )
Haha, cybrdynk, bedankt voor je toelichting en het aanbod. Ik en mijn paard hebben het al eens mogen ondervinden, vanwege iemand in mijn nabije omgeving die in dit soort dingen heilig gelooft en ze mij cadeau doet. Maar nogmaals dank voor het aanbod!
Leonie87, helemaal mee eens!

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 14:33

iedereen paranormaal zou ik zeggen ;)

cybrdynk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 14:40

singasong schreef:
cybrdynk, met wat test jij? Welk gereedschap/apparaat?

Alleen met mezelf :D

Maar het kan ook met een biotensor, wichelroede, pendel. Duurt alleen zo lang voordat zo'n ding gaat wiebelen, ik doe het met mijn vingers. Een soort knikkeren beweging, als hij blijft staan is het sterk, dus goed, als de vingers van elkaar afglijden is het zwak, dus dan moet ik daar mee verder. Procenten test ik dan als optellen, 10, 20, 30% en dan schiet die vinger eraf. Dus dan is het 30%.

DeSprinkhaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 14:50

Kan ik me ook opgeven? Foto's staan in mijn profiel.
Er staan misschien dingen op bokt, maar echt niet alles wat er over mijn paardje te vertellen is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 15:47

Visitor schreef:
Dit topic toont mooi aan dat een reading makkelijk in elkaar te knutselen is door goed gebruik van zoekfuncties en dat als daar geen gebruik gemaakt van kan worden de uitspraken gewoon zo algemeen zijn dat ze voor bijna elk paard wel opgaan. Ik vind het wel verassend dat een topic als dit er dan toe leidt dat mensen júíst readings willen. Zijn velen dan zo weinig kritisch?

In mijn geval zie je dat verkeerd.
Ik ben bereid mijn paard beschikbaar te stellen voor een reading voor zij die graag willen laten zien "echt" over bepaalde gaven/talenten te beschikken. Het verhaal van mijn paard is namelijk zo specifiek dat je er met de zoekfunctie en/of algemene opmerkingen allebei niet komt, en met raskenmerken ook al niet :D

PeelSlowly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 16:15

Als ik zou vrij mag zijn heb ik even samengevat wat volgens jou wel en niet klopt...

Klopt wel:
Ik zie op de foto een sterk (...) paard, zo voelt het ook. [sterk is van een foto af te zien.]
rechts achter stapt wat sterker onder dan linksachter. Mooi halthouden op eigen benen, kan zowel links als rechtsom goed buigen, al ligt rechtsom iets makkelijker, over linksom moet even nagedacht. [ieder paard heeft een moeilijkere kant en de goede kant gokken is 50% kans]
Hij heeft meer talent dan er nu uitkomt lijkt het. [welke ruiter zal van zichzelf zeggen dat hij zijn paard naar de volle potentie rijdt?]
Daarnaast de Chichory, thema gezien willen worden. Blijkbaar heeft je paard behoefte om zich te profileren, wil graag op de voorgrond staan, als anderen maar niet de zwaktes en kwetsbaarheden zien. [zo te horen een prima analyse.]
Hij wil het liefst alles aankunnen. Heerlijk om je sterk te voelen en dan de ander je niets aan kan doen. Heeft bevestiging nodig van anderen, door hem te prijzen. Daardoor is hij wel afhankelijk van die ander. [voor wie gaat dit niet op?]

Klopt soms/deels [en zijn dus allemaal opmerkingen die jouw paard niet sterk typeren]:
kan wel eens wegspringen voor een vuilnisbak of een grote steen, maar niet te gek. Is na even briesen dan gewoon weer bij je zeg maar.
Hij is goed geaard, het hele lijf stroomt lekker.
Verder test alles als een zonnetje, het is trouwens een heel spiritueel paardje, als je tussen de 1 en 10 meet staat hij op 8. Dat betekent dat je hem op je gedachten kan rijden, hem telepatisch dingen kunt vertellen en dat hij dat ook met gemak oppikt.
Het werk wat hij te doen heeft voelt als 90% tevreden. Een extra buitenritje met andere paarden zou het op 100% brengen. [bijna elk paard houdt wel van buitenrijden, alleen schopt deze naar andere paarden.]

Klopt niet:
Ik zie op de foto een (...) evenwichtig paard, zo voelt het ook. Rustig paard, niet snel van z’n stuk te brengen,
Als ik dit paard zou berijden voelt het als volgt: goede aanleuning, rug heeft een mooie spanning, buikspieren zijn aangespannen, Goede coördinatie en tact, wil en kan goed je instructie opvolgen.
Hij vindt jou lief, maar je mag nog iets meer het leiderschap nemen. Omdat hij gemoedelijk is zal hij je niet afstraffen en doet hij gewoon zijn dingetje, maar om verder te komen samen in de training mag je iets duidelijker zijn of zelfs wat meer vragen van hem.
Als ik de emoties test via de bloesemremedies kom ik op Tiger Lily, het woord dienstbaarheid; de Tiger Lily geeft meer verzachtende vrouwelijke kwaliteiten mee.
Fysiek getest, voeding 90%, er moet iets af. Hooi lijkt de reden. Is het te rijk voor hem? Dan kijk ik direct naar de afvoer, die is gemiddeld 60%. Nieren 90%, darmen 50%, lymfe 90%, huid 100%, lever 80%, longen 70%. Prioriteit ligt dan bij de darm; Darm Compositum brengt het volgende: Nieren 100%, darmen 100%, lymfe 100%, huid 100%, lever 100%, longen 100%.Wanneer hij die Darm Compositum krijgt kan de voeding weer verteerd worden. [zet ik onder 'klopt niet' omdat hij op de foto te dik was, maar op het moment van 'readen' te mager - waarom zou een paard dan te rijk in het voer staan? Puur gebaseerd op wat je op het plaatje ziet dus.]

Iedereen mag z'n eigen conclusies trekken, maar ik vind dat de opmerkingen die echt voor dit paard lijken te kloppen nogal in de minderheid zijn en bovendien vaak van algemene aard zijn. Als ik de reactie zo lees is dit paard een eigenzinnig exemplaar met een gebruiksaanwijzing en een gouden randje, en dat blijkt helemaal niet uit de reading - het is volgens de reading een evenwichtig, spiritueel dier.

Tip voor iedereen: probeer ook eens heel droog te lezen hoeveel beweringen nou echt kloppen, hoeveel echt niet kloppen, en hoeveel van zulke algemene aard zijn dat het voor vrijwel ieder paard klopt.

Eke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 16:41

Naar aanleiding van deze topic heb ik een nieuw topic gestart: readings en kosten. Ik hoop dat jullie dit interessant vinden en inhoudelijk willen reageren daar.

@cybrdynk: Dit topic heb ik geschreven aan de hand van, o.a. een post van jou, die ik daar ook genoemd heb. Dat wilde ik je laten weten, en vragen of je bereid bent daar te reageren.

Yaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 16:46

Cybrdynk, ten eerste respect dat je een reading in dit topic neerzet omdat er toch veel mensen zijn (waaronder ik zelf) die hier nogal sceptisch tegenover staan!

Om even in te gaan op de reading van het paard van Zensation, vind ik het jammer dat je erg veel dingen noemt die niet echt controleerbaar zijn. Zo noem je allemaal procenten met voer afvoer e.d. Maar dan moeten wij maar aannemen dat het zo is! Net als het rijden, is ook niet echt controleerbaar want onder elke ruiter loopt een paard beter. Ik zou liever controleerbare feiten lezen, geslacht, leeftijd, hoelang heeft de eigenaar hem etc. Of zijn zulke dingen niet mogelijke en vraag ik het onmogelijke? Want dat zijn altijd dingen die mij heel erg doen twijfelen. Waarom er altijd van die vage dingen worden verteld en altijd in grijze gebied word gebleven. Ik bedoel dit niets als aanval op jou persoonlijk, ik heb het over het algemeen. Hoop dat jij het niet persoonlijk/verkeerd opvat!

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:26

cybrdynk schreef:

Maar het kan ook met een biotensor, wichelroede, pendel. Duurt alleen zo lang voordat zo'n ding gaat wiebelen, ik doe het met mijn vingers. Een soort knikkeren beweging, als hij blijft staan is het sterk, dus goed, als de vingers van elkaar afglijden is het zwak, dus dan moet ik daar mee verder. Procenten test ik dan als optellen, 10, 20, 30% en dan schiet die vinger eraf. Dus dan is het 30%.

Ok, jij gebruikt jezelf dus als pendel. Hoe betrouwbaar is dat? Want jouw geest kan de uitkomst beinvloeden.

Hoe betrouwbaar is het om het via een foto te doen? Is het niet betrouwbaarder wanneer je de 'levende' energie kunt testen? Ik bedoel dus ter plekke bij het paard.

cybrdynk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:44

Jumpie schreef:
Cybrdynk, ten eerste respect dat je een reading in dit topic neerzet omdat er toch veel mensen zijn (waaronder ik zelf) die hier nogal sceptisch tegenover staan!

Om even in te gaan op de reading van het paard van Zensation, vind ik het jammer dat je erg veel dingen noemt die niet echt controleerbaar zijn. Zo noem je allemaal procenten met voer afvoer e.d. Maar dan moeten wij maar aannemen dat het zo is! Net als het rijden, is ook niet echt controleerbaar want onder elke ruiter loopt een paard beter. Ik zou liever controleerbare feiten lezen, geslacht, leeftijd, hoelang heeft de eigenaar hem etc. Of zijn zulke dingen niet mogelijke en vraag ik het onmogelijke? Want dat zijn altijd dingen die mij heel erg doen twijfelen. Waarom er altijd van die vage dingen worden verteld en altijd in grijze gebied word gebleven. Ik bedoel dit niets als aanval op jou persoonlijk, ik heb het over het algemeen. Hoop dat jij het niet persoonlijk/verkeerd opvat!

Ja, kan ik me voorstellen. Het geslacht van een ruin is bijvoorbeeld vaak moeilijk te testen, want die zijn bijna geslachtsloos in hun eigen beleving. Het is ook een knap onnatuurlijk staat van zijn voor zijn diertje, dus daar ga je dan vaak de fout mee in. Hoe lang de eigenaar hem heeft, zou je wel kunnen testen vanuit de eigenaar misschien, maar vanuit het paard gezien heeft hij daar geen vat op. En niet alle paarden zijn even snugger qua bewustzijn. Ditzelfde geld ook voor hun leeftijd. Maar dat ben ik! Ik ken mensen die echt kunnen praten met paarden of beelden zien en die weten juist weer hele andere dingen te vertellen omdat ze echt in gesprek gaan. Dat kan ik niet, ik heb een ander stuk bestudeerd en geoefend. Het voelen en kinesiologisch testen.
Er zijn ook stukken met bijv. botbreuken waar het paard niet kreupel van loopt waar ik niks van kan testen. Alsof het paard dat zelf niet in beeld heeft ofzo. Maar heb ik paarden die uitbehandeld waren er weer helemaal bovenop gekregen, juist met dat stuk over afvoer, voer, welk soort beweging, emoties en biochemie. Die lopen weer de sterren van de hemel. Tsja, sommige dingen zijn inderdaad raadselachtig, als ik het allemaal wist, dat zou wat zijn!!

cybrdynk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:54

singasong schreef:
cybrdynk schreef:

Ok, jij gebruikt jezelf dus als pendel. Hoe betrouwbaar is dat? Want jouw geest kan de uitkomst beinvloeden.

Hoe betrouwbaar is het om het via een foto te doen? Is het niet betrouwbaarder wanneer je de 'levende' energie kunt testen? Ik bedoel dus ter plekke bij het paard.

Ja, grappig dat je denkt. Degene die de wichelroede, pendel of biotensor bedient zit met hetzelfde 'probleem', die werken ook met hun eigen energie. En jij noemt het 'mijn geest', ik noem het je eigen blinde vlekken. En dat is zeker waar. Grappig genoeg heb ik hele mooie readings gehad van iemand die een bipolaire stoornis had. Nou, leg dat maar eens uit. Maar daarom vind ik het juist interessant om bij 1 probleem meerdere mensen te vragen. Omdat iedereen zijn wijsheid uit hun eigen rugzak haalt, van iedereen kun je iets leren. Maar je moet je niet blindstaren op wat er allemaal mis mee is. Of dat 'ontmaskeren' wat ik steeds lees.

De foto; tsja, dat maakt mij niet zoveel uit. Alle mensen die ik behandel komen inderdaad gewoon langs in de praktijk, maar uiteindelijk komt het er op neer dat ik meer tijd besteed aan het uitleggen van alles, zij druk zijn met verhalen vertellen dan even flink de diepte in te gaan. Als ik met een foto werk kan ik in alle rust alles uitzoeken maar mis ik wel de feedback van de client. Als je tijdens een consult op een stukje komt waar de client erg veel problemen heeft kun je in overleg soms wel tot betere resultaten komen. En dat is uiteindelijk waar het mij om draait, het resultaat! Niet zozeer de weg er naar toe.

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 21:04

cybrdynk schreef:
Ja, grappig dat je denkt. Degene die de wichelroede, pendel of biotensor bedient zit met hetzelfde 'probleem', die werken ook met hun eigen energie. En jij noemt het 'mijn geest', ik noem het je eigen blinde vlekken. En dat is zeker waar. Grappig genoeg heb ik hele mooie readings gehad van iemand die een bipolaire stoornis had. Nou, leg dat maar eens uit. Maar daarom vind ik het juist interessant om bij 1 probleem meerdere mensen te vragen. Omdat iedereen zijn wijsheid uit hun eigen rugzak haalt, van iedereen kun je iets leren. Maar je moet je niet blindstaren op wat er allemaal mis mee is. Of dat 'ontmaskeren' wat ik steeds lees.

De foto; tsja, dat maakt mij niet zoveel uit. Alle mensen die ik behandel komen inderdaad gewoon langs in de praktijk, maar uiteindelijk komt het er op neer dat ik meer tijd besteed aan het uitleggen van alles, zij druk zijn met verhalen vertellen dan even flink de diepte in te gaan. Als ik met een foto werk kan ik in alle rust alles uitzoeken maar mis ik wel de feedback van de client. Als je tijdens een consult op een stukje komt waar de client erg veel problemen heeft kun je in overleg soms wel tot betere resultaten komen. En dat is uiteindelijk waar het mij om draait, het resultaat! Niet zozeer de weg er naar toe.

Ik weet zelf heel goed hoe een pendel, biotensor, lecherantenne werkt. Ook ik kan mijn lichaam als pendel gebruiken. Er zijn biotensors waarin een neutralisator zit die jou gedachten filtert als het ware.
Een lecherantenne heeft een frequentie die kan testen hoeveel jou beinvloeding is op de uitkomst. Heb je dat zelf ook wel eens getest met de manier waar jij mee werkt?

Ik ben het met je eens dat het resultaat is waar het om draait! Maar ik zie in de praktijk dat het in 'levendelijve' testen betrouwbaarder en precieser is dan via een foto of via een pluk haar.

Yaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 21:27

Cybrdynk, bedankt voor je toelichting! Het zou inderdaad leuk zijn als er meerder bokkers het paard van Zensation beoordelen!
Maar ik begrijp goed dat het bij jouw via een soort biosensor? Dus niet met de geest? Sorry als ik de plank volledig mis gaat. Snap niet alle woorden die je gebruikt ;)

DeSprinkhaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 21:39

Mijn moeder test ook via zichzelf (misschien doet ze hetzelfde werk als jij cybrdynk), vind ze zelf ook vaak fijner dan met mensen zelf (vooral nu we in Frankrijk wonen, en ze dan alles moet vertalen in het frans). Ik heb het ook wel eens geprobeerd, maar alleen al met Bachbloezem, zoek ik verkeerde dingen uit :S.

Daarom was ik nieuwsgierig of jij hetzelfde doorkrijgt als zij ^^