Springen gemiddelt

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SaSalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:32

BobbieLover schreef:
SaSasLover :) Thankyou :)

Wil je even antwoord geven op mijn vragen? :)

BobbieLover

Re: Springen gemiddelt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-12 22:51

nee sorry ben echt ff klaar met deze discussie :)

SaSalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:54

BobbieLover schreef:
nee sorry ben echt ff klaar met deze discussie :)

Oke :) Maar je weet wel dat ik (misschien wel meer mensen?) het er niet mee eens zijn. Ik vind je nog steeds veel te groot op te foto, en vind het echt niet meer kunnen. Dit is je kans om ons het tegendeel te bewijzen..

wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 23:06

Bleg triest, iedereen verwijten maken, en als mensen je wat vragen zeg je dat je geen antwoord geeft omdat je klaar bent met de discussie, maar even later ga je gewoon door.
Als je je gelijk niet kunt krijgen en hou niet kunt winnen praat je er dus maar overheen.
Waarbij je ook behoorlijk brutaal bent, maar goed je bent ook nog maar een kind. Je komt jezelf nog wel tegen denk ik

SaSalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 23:08

Mee eens, je bent ontzettend brutaal, en ik heb me netje gehouden dit hele topic, hoewel je dat totaal niet verdiend. Want wat ben jij onbeschoft zeg. En boven dat, leeftijd vind ik geen excuus, ik ben 2 jaar jonger!

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 01:45

SaSalover schreef:
Mee eens, je bent ontzettend brutaal, en ik heb me netje gehouden dit hele topic, hoewel je dat totaal niet verdiend. Want wat ben jij onbeschoft zeg. En boven dat, leeftijd vind ik geen excuus, ik ben 2 jaar jonger!

:j

xJorgx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 09:05

SaSalover schreef:

:j

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 10:07

SaSalover schreef:

Eens, jammer dat je zo bloed eigenwijs bent meid.. Wij willen je alleen helpen.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 12:09

Topicstarter: Ik lees voornamelijk in jou berichten: Ik stop met deze discussie. Of: Ik reageer hier niet meer op. Doe dat dan ook niet! Je komt nl erg ongeloofwaardig over en houd zelf deze discussie in stand.

Je hebt blijkbaar weinig kennis van paarden want met oortjes naar voren en hinneken wilt niet zeggen dat hij/zij het ook echt LEUK vind. Als ik met mijn bijrijd pony ga rijden doet ze ook de oortjes naar voren en gaat luid hinneken maar alleen omdat ze dr maatjes mist.

Soms is het lastig te bepalen of een paard er zin in heeft of niet. Mag ik vragen hoelang je bent en wat de stokmaat van de pony is? Want op de foto lijk je idd te groot voor hem, sorry dat ook ik dat vind, maar misschien is het toch een heel klein beetje ietsie pietsie de waarheid?

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 12:31

SaSalover schreef:

Ik ben een beterweter, nou sorry hoor.
Ik geef gewoon mijn mening en heb dat op een aardige manier gedaan en dan krijg ik vanalles naar mijn hoofd geslingerd.
Ik ben het dus volledig met je eens. *\o/*

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 12:53

TS als jij vind dat je niet te groot bent, bewijs het dan eens.
Laat een filmpje oid zien, dan is het sowieso al duidelijker dan 1 foto.
Daarna zullen we wel zien wie er gelijk heeft.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 12:54

annnepannne schreef:
TS als jij vind dat je niet te groot bent, bewijs het dan eens.
Laat een filmpje oid zien, dan is het sowieso al duidelijker dan 1 foto.
Daarna zullen we wel zien wie er gelijk heeft.

Ik heb ook al gevraagd naar meerdere foto's.
Desnoods via PB, puur omdat ik haar wil helpen.
Maar je kunt haar reactie erop lezen, dit was enorm brutaal zoals eigenlijk op alles hier wordt gereageerd door haar.
Ze moet gewoon in gaan zien dat wij haar niet willen beledigen, maar juist willen helpen. :)

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 13:09

Ja ze is echt brutaal ja, heb alles gelezen ook in dat topic van ben ik te groot voor mijn paard/pony?
Heeft ze daar niet op gereageerd toen je dat vroeg dan?

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 13:10

annnepannne schreef:
Ja ze is echt brutaal ja, heb alles gelezen ook in dat topic van ben ik te groot voor mijn paard/pony?
Heeft ze daar niet op gereageerd toen je dat vroeg dan?

Nee.
Ze zei dat ze niet verder in discussie wilde.
Wacht ik zal het even opzoeken. :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 13:12

BobbieLover schreef:
lion hou jij lekker je mond vette beterweter wat je bent, :j

BobbieLover schreef:
@Lionx ik heb daar geen behoefte aan , en ik ga praten tegen jou hoe ik wil,
je bent zo oud als ik, en tis verder goed zo tis klaar nu zand erover tis prima,
ik wil degelijk 't beste voor hem en hij vind 't echt leuk kijk die oortjes prima naar voor!
eh daarna hebben we nog lekker gewandelt etc ...
maar voorderest adios ik mot eten

Even 2 quotes.
Op pagina 4 vind je de hele sessie.

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 13:16

laten we nou niet zo gaan beoordelen op die quotes. Ze was waarschijnlijk emotioneel en daarbij zal ze het niet leuk vinden om te horen dat ze niet meer op haar lieve pony kan rijden. Ik denk ook dat ze dit wel weet, en er wel rekening mee gaat houden. Juist omdat ze zo uit haar plaat gaat, is een teken van onmacht en niet meer weten wat je moet zeggen.

Ik denk niet dat het nog zin heeft om met deze discussie door te gaan. Al zou TS jullie geloven, gaat ze dat nu natuurlijk nooit meer toegeven, dan heeft ze voor haar gevoel 'verloren'.

Dus ik hoop echt echt van harte dat ze haar ogen opent en andere dingen met de pony gaat doen. Maar zo niet, kan NIEMAND hier daar iets aan veranderen.

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 13:18

okay srry dat ik het zeg, ik zag je foto's en dacht'' je bent te groot'''maar ook '' niet reageeren'' nu iedereen het doet. okay sorry je bent echt te groot en ik hoop dat je het inziet. als je veder nog wat wil zeggen via PB asjeblieft, geen zin om het topic te verpesten...

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 13:18

^ topic is al ''verpest''

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 13:19

mang schreef:
laten we nou niet zo gaan beoordelen op die quotes. Ze was waarschijnlijk emotioneel en daarbij zal ze het niet leuk vinden om te horen dat ze niet meer op haar lieve pony kan rijden. Ik denk ook dat ze dit wel weet, en er wel rekening mee gaat houden. Juist omdat ze zo uit haar plaat gaat, is een teken van onmacht en niet meer weten wat je moet zeggen.

Ik denk niet dat het nog zin heeft om met deze discussie door te gaan. Al zou TS jullie geloven, gaat ze dat nu natuurlijk nooit meer toegeven, dan heeft ze voor haar gevoel 'verloren'.

Dus ik hoop echt echt van harte dat ze haar ogen opent en andere dingen met de pony gaat doen. Maar zo niet, kan NIEMAND hier daar iets aan veranderen.

Daar heb je gelijk.
Maar ze hoeft niet zo brutaal tegen iedereen te doen.
Ik wil het ook op een goede manier oplossen/ afsluiten.
Maar dan krijg ik van alles naar mijn hoofd geroepen.
Sorry, maar daar kan ik niet tegen, zeker als wij hier allemaal gelijk hebben.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 13:20

annnepannne schreef:
^ topic is al ''verpest''

Inderdaad. :)
Zullen we maar een nieuwe starten?
Ik vind het wel een leuk idee, en dan gewoon een nieuw begin en sluiten we dit af. :)

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 13:22

xLions schreef:
mang schreef:

Daar heb je gelijk.

Joh ze noemde je een 'vette betweter'. Tuurlijk, geen ideale woordkeus, maar ze was boos, verdrietig, had geen argumenten meer, is nog jong en ze moest toch wat.
Je zal vast niet wakker liggen van zo'n opmerking mag ik aannemen?
Laat dit dan lekker rusten. Als we haar ogen nu nog niet hebben geopend gaat dat ook echt niet meer gebeuren, dus laat het gewoon.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 13:24

mang schreef:
xLions schreef:
Daar heb je gelijk.

Joh ze noemde je een 'vette betweter'. Tuurlijk, geen ideale woordkeus, maar ze was boos, verdrietig, had geen argumenten meer, is nog jong en ze moest toch wat.
Je zal vast niet wakker liggen van zo'n opmerking mag ik aannemen?
Laat dit dan lekker rusten. Als we haar ogen nu nog niet hebben geopend gaat dat ook echt niet meer gebeuren, dus laat het gewoon.

Ik lig er ook niet wakker van, maar het is geen slimme keuze.
Zo komt ze brutaal over en daar gaan veel mensen zich aan irriteren/er iets van zeggen.
Dus zeker in een topic waar je al in de minderheid bent in een discussie moet je zeker niet zulke dingen gaan zeggen.
Je mag het vinden, prima, maar ik weet dat ik in dit geval gelijk heb, net als de meeste mensen dit vinden.
Ik heb de TS ook al een PB gestuurd met de vraag of we het topic anders opnieuw op kunnen starten en er iets leuks van kunnen maken.

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 13:25

We moeten TS inderdaad maar met rust laten, iedereen heeft gedaan wat die kon maar het is aan haar om de beslissing te nemen, en we moeten maar hopen dat ze de goede beslissing neemt.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 13:27

annnepannne schreef:
We moeten TS inderdaad maar met rust laten, iedereen heeft gedaan wat die kon maar het is aan haar om de beslissing te nemen, en we moeten maar hopen dat ze de goede beslissing neemt.

Inderdaad, laten we daar op gaan hopen.
Ik denk dat we haar in ieder geval aan het denken gezet hebben en dat ze er hopelijk iets mee gaat doen.
Meer kunnen wij ook niet voor zowel haar als de pony betekenen.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 13:41