BobbieLover schreef:SaSasLoverThankyou
Wil je even antwoord geven op mijn vragen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SaSalover schreef:Mee eens, je bent ontzettend brutaal, en ik heb me netje gehouden dit hele topic, hoewel je dat totaal niet verdiend. Want wat ben jij onbeschoft zeg. En boven dat, leeftijd vind ik geen excuus, ik ben 2 jaar jonger!
SaSalover schreef:Mee eens, je bent ontzettend brutaal, en ik heb me netje gehouden dit hele topic, hoewel je dat totaal niet verdiend. Want wat ben jij onbeschoft zeg. En boven dat, leeftijd vind ik geen excuus, ik ben 2 jaar jonger!
annnepannne schreef:TS als jij vind dat je niet te groot bent, bewijs het dan eens.
Laat een filmpje oid zien, dan is het sowieso al duidelijker dan 1 foto.
Daarna zullen we wel zien wie er gelijk heeft.
BobbieLover schreef:lion hou jij lekker je mond vette beterweter wat je bent,
BobbieLover schreef:@Lionx ik heb daar geen behoefte aan , en ik ga praten tegen jou hoe ik wil,
je bent zo oud als ik, en tis verder goed zo tis klaar nu zand erover tis prima,
ik wil degelijk 't beste voor hem en hij vind 't echt leuk kijk die oortjes prima naar voor!
eh daarna hebben we nog lekker gewandelt etc ...
maar voorderest adios ik mot eten
mang schreef:laten we nou niet zo gaan beoordelen op die quotes. Ze was waarschijnlijk emotioneel en daarbij zal ze het niet leuk vinden om te horen dat ze niet meer op haar lieve pony kan rijden. Ik denk ook dat ze dit wel weet, en er wel rekening mee gaat houden. Juist omdat ze zo uit haar plaat gaat, is een teken van onmacht en niet meer weten wat je moet zeggen.
Ik denk niet dat het nog zin heeft om met deze discussie door te gaan. Al zou TS jullie geloven, gaat ze dat nu natuurlijk nooit meer toegeven, dan heeft ze voor haar gevoel 'verloren'.
Dus ik hoop echt echt van harte dat ze haar ogen opent en andere dingen met de pony gaat doen. Maar zo niet, kan NIEMAND hier daar iets aan veranderen.
xLions schreef:mang schreef:laten we nou niet zo gaan beoordelen op die quotes. Ze was waarschijnlijk emotioneel en daarbij zal ze het niet leuk vinden om te horen dat ze niet meer op haar lieve pony kan rijden. Ik denk ook dat ze dit wel weet, en er wel rekening mee gaat houden. Juist omdat ze zo uit haar plaat gaat, is een teken van onmacht en niet meer weten wat je moet zeggen.
Ik denk niet dat het nog zin heeft om met deze discussie door te gaan. Al zou TS jullie geloven, gaat ze dat nu natuurlijk nooit meer toegeven, dan heeft ze voor haar gevoel 'verloren'.
Dus ik hoop echt echt van harte dat ze haar ogen opent en andere dingen met de pony gaat doen. Maar zo niet, kan NIEMAND hier daar iets aan veranderen.
Daar heb je gelijk.
Maar ze hoeft niet zo brutaal tegen iedereen te doen.
Ik wil het ook op een goede manier oplossen/ afsluiten.
Maar dan krijg ik van alles naar mijn hoofd geroepen.
Sorry, maar daar kan ik niet tegen, zeker als wij hier allemaal gelijk hebben.
mang schreef:xLions schreef:Daar heb je gelijk.
Maar ze hoeft niet zo brutaal tegen iedereen te doen.
Ik wil het ook op een goede manier oplossen/ afsluiten.
Maar dan krijg ik van alles naar mijn hoofd geroepen.
Sorry, maar daar kan ik niet tegen, zeker als wij hier allemaal gelijk hebben.
Joh ze noemde je een 'vette betweter'. Tuurlijk, geen ideale woordkeus, maar ze was boos, verdrietig, had geen argumenten meer, is nog jong en ze moest toch wat.
Je zal vast niet wakker liggen van zo'n opmerking mag ik aannemen?
Laat dit dan lekker rusten. Als we haar ogen nu nog niet hebben geopend gaat dat ook echt niet meer gebeuren, dus laat het gewoon.
annnepannne schreef:We moeten TS inderdaad maar met rust laten, iedereen heeft gedaan wat die kon maar het is aan haar om de beslissing te nemen, en we moeten maar hopen dat ze de goede beslissing neemt.