Gefeliciteerd Aerdenhout1! Wat een prachtige kans! Heel veel geluk in Santpoort!!!
FlairS
Geplaatst: 05-08-12 10:24
Wat geweldig! Wat moet dat een goed gevoel zijn!! Wij zitten hier 25 jaar op onze eigen stek waar de gemeente al 20 jaar lang wil bouwen.We hebben land aan de andere kant van het dorp in bezit, grenzend aan her ruiterpad en de rijvereniging, de gemeente wil niet meewerken (vergunning afgeven) maar roept wel constant dat we weg moeten. Van harte gefeliciteerd en veel succes op de nieuwe stek!!!!!
kensha
Geplaatst: 09-08-12 21:11
Nou wij zijn met aerdenhout1 vandaag met een groepje geweest en de stal ziet er zover wel okay eruit. Wanneer de aanpassingen voor de stal klaar is dan zou het helemaal top zijn.
De bereikbaarheid voor mij is ook echt makkelijk en het wordt elke dag 120km/u rijden.
Laatst bijgewerkt door kensha op 09-08-12 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat gaaf, gefeliciteerd! Ik kom/kwam er vaak langs en wist ook dat het al zo vaak in andere handen over is gegaan.. Als er iemand is die het gegund is en die er een succes van gaat maken ben jij het wel!
FlairS ik leef met je mee! Weet hoe het is als je jaren een zwaard boven je kop hebt hangen! En in mijn geval al voor de tweede keer, maar een beetje geluk en vooral niet opgeven is de beste raad die ik je kan geven! Ikzelf had eigenlijk, een klein jaar geleden, al een beetje de moed opgegeven en gedacht aan paarden naar de slager, of een goed adres zoeken wat niet zo makkelijk is met paarden op leeftijd natuurlijk. Zeker in mijn regio ligt het niet voor het oprapen een stal waar je ook nog paarden buiten kan zetten, en dat is toch echt een van de heel belangrijke dingen wat zou moeten kunnen op een nieuwe locatie. Want al is het maar 3 uur per dag, een paard hoort een paard te kunnen zijn met minimaal 1 vriendje. Natuurlijk ga ik er daar heel erg op achteruit w.b.t het buiten zetten, ik heb nu land, paddocks en zoals vandaag staan ze de hele dag buiten. Alhoewel ze hier met regen ook in de blubber staan wat ze niet echt fijn vinden in de koude maanden. ( Heb ik het nog niet over de eigenaren die dan hun paard uit de bagger moeten trekken!) Dat word minder, maar in de zomer is de kans op dag en nacht buiten weer groter omdat je meer land in de omgeving hebt. Daar gaan we natuurlijk achteraan om dat te krijgen. Er ligt een stukje land bij wat bij de stal hoort, maar dat moet goed worden afgezet, want de sloot die er naast ligt is echt niet fijn, word dus in het voorjaar dat we daar aan beginnen. Maar stap voor stap zal het een heerlijke stal worden, met net zo'n gezellige sfeer als we nu hebben, daar ben ik van overtuigd! Geen mensen met paarden, maar paarden mensen, dan word ik ook gelukkig op ons nieuwe stekkie!!
Te gek Aerdenhout dat je een andere plek hebt kunnen vinden. Het is op een heerlijke locatie wb de uitrijmogelijkheden, de mensen die daar al staan, een binnenbak met name in de winter erg fijn. Het buiten zetten van de paarden wordt nog een gepuzzel, al zijn jouw paarden waarschijnlijk al gewend om in bepaalde kuddes te staan dus dat voordeel heb je dan al.
Een hele stal verhuizen, lijkt me een me best een uitdaging....je zult waarschijnlijk voldoende hulp hebben van je oude en nieuwe stal rondom de verhuizing maar als je toch eens omhoog zit....laat maar weten.
Nee.. morgen proberen we de "moeilijk te laden" paarden vast over te brengen en zaterdag volgt de rest hoop ik! Ik zal zooooo blij zijn als mijn groepje hier veilig staat! En ik mis de gezelligheid van mijn eigen klantjes, maar nog 1 dag en het leed is geleden! Lief dat je er naar vraagt.
Succes met verhuizen aerdenhout! Is de stal nu in jouw eigendom? (Ik weet dat hij door de eigenaar verpacht werd?) Met eigendom heb je toch meer zekerheid denk ik?
Gefeliciteerd, succes met verhuizen, ik hoop dat alles goed overkomt! Heel veel succes op de nieuwe stek!
Sjors
Geplaatst: 02-11-12 08:14
Succes vandaag met de etterbakken * grapje *
janouk
Geplaatst: 02-11-12 08:16
Succes vandaag met verhuizen!!! Een hele zorg minder als alles en iedereen veilig verhuisd is.
aerdenhout1
Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-12 08:34
knollentuin schreef:
Succes met verhuizen aerdenhout! Is de stal nu in jouw eigendom? (Ik weet dat hij door de eigenaar verpacht werd?) Met eigendom heb je toch meer zekerheid denk ik?
Ha ha nee zo rijk ben ik niet. Ik heb het gepacht, maar wel met een goed contract van een aantal jaren.