ja da was wel misschien makkelijker geweest. Een kat castereren kost 50 euro. heb ik opgezocht op internet. Maar in dat nest hadden ze alleen maar 'verschillende'.
CM_
Geplaatst: 31-10-03 17:26
laat de poes ajb steriliseren, dat bespaart je een hoop ellende !!! kater is ook beter om te castreren, maar die poes kan je dalijk nog een hoop jong spul geven waar je dus niet op zit te w88 neem ik aan ?
mirkip
Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-03 17:28
nee idd das waar. Maar een poes sterriliseren kost meteen 90 euro. Dus we doen zowiezo eerst ff de kat: een knal weg bal
Mareska
Geplaatst: 31-10-03 17:29
Ja daarom eigelijk is het beste als het allebei castreren en steriliseren, moeten we nog even praktijk Berghem bellen. Maar ik kan deze weken helemaal niet veel meer zoeken, want ik heb het best druk met school/pony's, en werken enzo, ik kijk zo 1 x per dag even en als ik van huis weg ga, maar ik zie het echt niet meer zitten eigelijk
mirkip
Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-03 17:33
nee, ik denk net als jolijn zegt bij de foto's van de katjes... dat ze misschien wel wat overkomen is. hmmm..... maar als ik dalijk naar gitaarles fiets dan kijk ik ff met mijn speurende oogjes rond Ja idd... maar denk da we beter eerst ff de kat kunnen laten behandelen, want das goedkoper en tsjah bij harry lopen meer poezen rond (tenminste als het poezen zijn)
Annelou
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant
Geplaatst: 01-11-03 15:54
En jongen poesjes zaten er toch ook bij Harry. Dan kun je het beste allebei doen. Waarom laat je het steriliseren niet over aan de praktijk in Schaijk. Toen ik daar stage liep heb ik het van steriliseren gezien en van castaren.
heidiLOVER
Geplaatst: 01-11-03 17:33
heb je ze al gevonden?? wat erg dat ze gelijk weg zijn je moet er niet aan denken brr...
Jet
Geplaatst: 01-11-03 21:01
Bij ons in de buurt hebben ze in Januari een stereliseer- en castreeractie in samenwerking met de dierenbescherming. Dan is het voor de helft van de prijs. Ik zou als ik jullie was eens informeren of dat bij jullie ook is en ze dan allebei laten helpen. Wat die Harry doet met zijn eigen poezen en katers moet hij zelf weten, maar die van jullie kunnen dan geen jongen meer krijgen of nieuwe jongen veroorzaken. Ik hoop maar dat jullie die andere nog vinden, in elk geval veel plezier met die andere twee.
mirkip
Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 22:06
annelou: ik laat ze niet in schaijk casteren/steriliseren, omdat het daar veel duurder (in alles) is dan in berghem. bedankt voor de tip Jet, ik heb je ook al gepb-t.