Ziet jouw paardje jou ook graag (aankomen)? :)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lukka

Re: Ziet jouw paardje jou ook graag (aankomen)? :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 23:38

Leuke filmpjes! :) Ik word ook altijd uitgebreid begroet door de Ijslanders. Vooral Lukka en Fölska zijn altijd blij om me te zien, ze komen vaak luid hinnikend op het hek afrennen.

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 09:27

sandra3235 schreef:
Wat een lief filmpje TS,jammer gelijk van t l*llige commentaar,geniet maar lekker van je paard die zo blij is als je komt :D

Ik heb een onvoorwaardelijk luisterd paardje die altijd blij is als ik er ben,als ik roep komt ze,of ze nu net op t gras staat met de kudde,of ze net eten heeft,als ik roep komt ze en dat doet ze alleen bij mij <3

Kaylee:
[ Video ]

en zelfs de veulens die mijn stem al gewend zijn in hun mama's buik,hinniken als ik ze roep,dus ja ze bestaan nog :D
Keyemsi
[ Video ]

OMG wat super leuk! voooral die Kaylee? Die komt er meteen aangerend,, heb je het niet stiekem aangeleerd?? Ik heb je door! 8-)

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 20:24

JasmijnJoy,nope,dit doet ze altijd al en alleen bij mij,ze is bij ons geboren,ik heb met haar gewoon een hele speciale band :D
Ze is ook erger dan onze honden,kan menig bokker beamen,ze waakt erg over mij :')

Kaus

Re: Ziet jouw paardje jou ook graag (aankomen)? :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 20:29

Die van mij begint vaak helemaal met haar hoofd te schudden als ik er aan kom.
Als ze in de wei staat loopt ze zo hard mogelijk weg :')

Als ik haar in de paddock zet en ik ga weg/ik kom dan begint ze als een gek te hinniken!

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 00:29

Ja ze klimt nog net dr stal niet uit en helemaal dr nek te strekken tot ik bij dr ben :)) .
In het weiland moet mijn vriend een paar keer fluiten (ik kan het niet..) en dan komen ze meestal wel aangegallopeerd!

Rijsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 09:14

Die van mij komt altijd naar me toe draven in de wei, ook zo lief!
En die van me zusje , die ik bijrijd, komt alleen als ze er zin in heeft, anders rent ze net zo lief heel hard weg zodat ik er eerst een half uur over kan doen om haar te vangen..)