Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Soms ook echt erop aflopen.
. 
playboysches schreef:Wat een leuke verhalen hier!
Mijn paard is trouwens ook erg gek op zichzelf. Zodra ze een spiegel in de bak ziet, gaat ze stilstaan en naar zichzelf kijken. Soms ook echt erop aflopen.
Mijn hoefsmid vindt ze ook helemaal geweldig, constant kijken wat hij doet en hem likken enzo. Arme hoefsmid kan amper zijn werk uitvoeren. En als hij dan klaar is en ze met mooie gelakte nageltjes staat, gaat ze helemaal met haar lichaam naar achter buigen zodat ze zelf haar hoeven kan zien.
lovelanga schreef:Ik vind mijn paardje best slimbehalve.....Dat alhoewel ze strontchagrijnig wordt van regen, ze wel gewoon buiten blijft staan als het regent en niet in het schuilstalletje gaat staan, om zich dus vervolgens te laten natregenen en nog chagrijniger te worden
RusselNuwell schreef:lovelanga schreef:Ik vind mijn paardje best slimbehalve.....Dat alhoewel ze strontchagrijnig wordt van regen, ze wel gewoon buiten blijft staan als het regent en niet in het schuilstalletje gaat staan, om zich dus vervolgens te laten natregenen en nog chagrijniger te worden
Ja, vooral voor je haar op stal wilt zetten ziet ze er heel slim uit.

En toen later weer erop stappen... maar dat werd wegrennen natuurlijk! want er zaten spoken in het water!! _Summerly_ schreef:Quebelle schreef:Of paard dat haar touw los trekt, erop gaat staan, één keer haar hoofd omhoog beweegt en vervolgens omkijkt met een blik van: ik sta op mijn touw, wil je me bevrijden?Paard dat z'n touw los trok en vervolgend triomfantelijk weg slenterde over het erf en tenslotte bleef staan omdat hij niet wist wat hij met z'n vrijheid kon doen

Anne_GTI schreef:playboysches schreef:Wat een leuke verhalen hier!
Mijn paard is trouwens ook erg gek op zichzelf. Zodra ze een spiegel in de bak ziet, gaat ze stilstaan en naar zichzelf kijken. Soms ook echt erop aflopen.
Mijn hoefsmid vindt ze ook helemaal geweldig, constant kijken wat hij doet en hem likken enzo. Arme hoefsmid kan amper zijn werk uitvoeren. En als hij dan klaar is en ze met mooie gelakte nageltjes staat, gaat ze helemaal met haar lichaam naar achter buigen zodat ze zelf haar hoeven kan zien.
![]()
Weet ik een cadeautje voor dierendag of zjn verjaardag:
http://www.horsetackinternational.com/i ... update.jpg

'
haha prachtig al die slimmerds!
Je zag hem denken, 'Jeetje de volgende keer ga ik ook maar bang zijn voor de trailer'