Deze broek. Hij staat een aantal keer afgebeeld maar je kunt alleen de bovenkleding kopen. De broek kan ik nergens vinden. Vind de kleur zo mooi, precies wat ik zoek. Dus als jullie het weten?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HafNap schreef:_DP_ schreef:Weet iemand welke broek afgebeeld word bij de Anky zomer collectie? Als je bij bv epplejeck kijkt, het gaat dan om het model én de kleur van de lichte beige broek.
Gewoon even een mailtje sturen naar de Tack factory met je vraag. Heb ik ook gedaan omdat ik de donkerbruine broek met zakjes achterop zo mooi vond. Zij hebben me toen de kleur en het artikel nummer doorgegeven. Daarna heb ik Ooteman gemaild, zij hebben hem toen voor mij besteld bij Anky.
_DP_ schreef:Anneloes___M schreef:leuke spullen hoor!
ik ga morgen naar divoza toe!
Daar is volgens mij 25% korting, heb alleen niet zo'n bon ontvangen dus ik hoop wel dat ik de korting nog krijg! Normaal krijg ik alles van divoza maar deze keer niet!
Die kun je zelf uitprinten. Staat op de site volgens mij.
Ingridje16 schreef:laura123456 schreef:@ingrid van welk merk zijn die peesjes?
De blauwe van BR en die andere van schockemohle, daar heb ik wel de hele peesbeschermer bak voor overhoop gehaald.
Ze lagen los ergens onder in, maar mijn zoektocht was niet voor niets, mijn set is compleet.
EVDM schreef:Ik kom ook even binnen vallen!
Wauw mooie setjes Ingridje16! Ben benieuwd hoe het te paard staat !
Ben zelf nog aan het twijfelen of ik de stone koop voor mijn vosje! Vind m echt super mooi maar ben bang dat het net niet mooi zal staan aangezien mijn pony wel heel erg "rood" is.