Wat als je paard zou kunnen 'bokken' op Bokt...?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 13:55

haha, geweldig topic!

Mijn jonge hengst zou denk ik als eerste een hengsten-voorstel-topic plaatsen "Escada09 stelt zich voor op Bokt!" Binnen no time z'n hele inbox vol met merrieberichtjes!

Zijn tweede topic zou zijn "Castratie gepland; kom ik hier nog onderuit? Help"....wel onder een goedgekeurde schaduwaccount natuurlijk! :+

Mijn ruin zou iedereen waarschuwen voor de gevaren van bakkabouters en de knaagbaarheid van objecten. Oh ja, en een stap-voor-stap sloop-je-deken-topic, waarbij hij natuurlijk aangeeft dat dit het beste gaat door de deken op de grond te gooien, één hoef op de deken te zetten en vervolgens je tanden erin te zetten.

MiReRe

Re: Wat als je paard zou kunnen 'bokken' op Bokt...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 14:03

[Wie is er nog meer manegepaard]
[Lucht je hart over de lompheid der ruiters]
[Manegepaarden meeting, besloten]
[Help! goede ontsnappingsmanier voor de besloten manegepaardenmeeting]
[Woensdag, komt zíj weer, zucht]
[Heb ik net hooi gekregen, begint de les al]

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 22:23

:')

Tolkien zou zo'n man zijn die van "paardenvriendinnen" over bokt heeft gehoord, uiteraard heeft hij alleen meegekregen dat daar (bijna) alleen maar vrouwen zitten.
Hij zou een voorstel-topic maken met daarin heel veel foto's van zichzelf uiteraard en onwijs genieten van al die reacties van merries die wel een plukje hooi met hem willen eten_O-

anneeep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 19:19

Geniaal topic :+

Mijn Merrie zal achter alle hengsten/ruinen aanzitten aangezien die zo'n beetje constant hengstig is in het voorjaar.
Verder zal ze kijken wat leuke trucjes zijn om onder het werk uit te komen, en hoe je eten kan weerstaan als ze je uit de wei komt halen..

PH_Jump

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 22:34

Die van mij (andretti) zou dit bokken /3

gezocht leuke merrie die goeie nakomelingen wil met mij :o? en dan gaan we samen een stalletje kopen,, :j
of
wie wilt er mee op een strandrit

en onze shetlander zou dit doen

hoi wisten jullie als je een koprol maakt over het draad dat je een snoepje krijgt en een dikke aai (Baasje denkt dat ik dan pijn heb }> )
willen jullie het ook proberen dan moet er wel een sterke draad om heen zitten want anders val je op je rug ;(

Eigenlijk ben ik niet patrick(hengel25) maar we zijn Flip en Andretti(niks tegen het mannetje zeggen he?!) want wij zijn top hackers |o

Babsding

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 23:17

Geniaal Topic, Shirley... Hehehe

Mijn lieve Ozalletje zal erg actief zijn op 'ITP - Jonge goden komen los' en bij praktijkpaddockdiscussies 'Hoe krijg ik mijn tong weer in mijn mond?'
"Hoe kalmeer ik mezelf in het voorjaar?" en "Waar zit mijn rem in de wei?"
"Cursus: Achteruit lopen wanneer het vrouwtje opstijgt, deel 1 t/m 21 inclusief voor,- en nadelendiscussie"
"Waarom komt mijn groep niet als eerste in de wei? Ik voel me elke morgen als een veulen zo blij" verslag van de dag inclusief zere neus van de pensionstaleigenaar.

Sjapaz zou in de winter vooral actief zijn.. Ik denk vooral in de gemiddelde moppertopics " Waarom is de weide verboden terrein"?
"Hoe snel kan ik mijn mensen de kont toekeren?"
"Poepen doe je zo"
"Cursus: Hoe houdt je je stal zo schoon mogelijk, en je vrouwtjes en dus jezelf, lees:wortels, overgelukkig?"
/"waarschuwen voor de gevaren van bakkabouters en de knaagbaarheid van objecten/mensen (gejat van bokker)"
In de zomer zou hij vooral meelezen.. en genieten van Kraamstal ITP, hij is gek op de baby's ;-)
Lekker meelezend, aan het uitbuiken van alle grasjes ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 10:50

Ik denk dat mijn paard heel verontwaardigd op Bokt zou zetten hoe zijn overbuurman en beste vriend hem afgelopen zondag zomaar vól in zijn bips hapte in het voorbijlopen! #) _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 10:52

Babsding schreef:
Geniaal Topic, Shirley... Hehehe

Mijn lieve Ozalletje zal erg actief zijn op 'ITP - Jonge goden komen los' en bij praktijkpaddockdiscussies 'Hoe krijg ik mijn tong weer in mijn mond?'
"Hoe kalmeer ik mezelf in het voorjaar?" en "Waar zit mijn rem in de wei?"
"Cursus: Achteruit lopen wanneer het vrouwtje opstijgt, deel 1 t/m 21 inclusief voor,- en nadelendiscussie"
"Waarom komt mijn groep niet als eerste in de wei? Ik voel me elke morgen als een veulen zo blij" verslag van de dag inclusief zere neus van de pensionstaleigenaar.

Oohhh ja, deze twee zouden door mijn paard ook veelbezocht worden. En mijn paard zou een "HELLUUUUP"-topic plaatsen om te achterhalen hoe het toch kan dat er steeds staathaartjes in zijn poepgat kruipen en wat hij daar aan zou kunnen doen :D

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 10:52

Mijn merrie zou als penny doorgaan denk ik :j "Waarom schopt de alfa merrie mij steeds?" en "Mijn BFF heeft ineens geen zin meer om te spelen, help!" zouden belangrijke onderwerpen zijn voor haar :+

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 10:56

haha hilarische dingen komen hier voorbij :+

Denk dat die van mij snel afgeleid zou worden in een gesprek/verhaal.
Dat zal wel ongeveer zoiets worden.

"Vandaag haalde ze me weer die wei uit. Ik zeg het je, je moet niet naar ze toe...WOOOOW KIJK DAAR!!
Zag je dat?? Zag jedat echt niet?? Ja kijk daar!!....ow nee sorry was niks. *gaat weer rustig staan*
Waar was ik. Ow ja die mensen. Die komen je echt alleen maar halen omdat je wat moet doen voor...WOOOOWWW DAAR IS HET WEER!!
Kijk nou!! Kijk goed man! Zie je dat...oo echt dood eng..

Zucht :') laten we zeggen dat et Jazzbloed voor zich spreekt :+
Laatst bijgewerkt door _Jessie op 02-05-12 10:56, in het totaal 1 keer bewerkt

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 10:56

Mijn drie jarige pony zou zijn spierballen tonen :j ..( denkt nog steeds dat ie hengst is...)..

Flink stoer doen bij de dames en rond vertellen dat hij zijn baas nog steeds aan kan... ~~}>

Tja en de merrie ( fries) geen idee wat die zou schrijven denk dat er alleen maar scheldwoorden op bokt komen.... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 11:11

Oeh nog een berichtje bedacht...

"Ik heb vandaag mijn tuigerhalsje weer eens geprobeerd. Blijft wel makkelijker dan het dressuurhalsje hoor, toch wat minder spiertjes te gebruiken. Alleen het vrouwtje is het geloof ik nog niet zo met mij eens... Hoe overtuig ik haar van het nut van mijn tuigerhalsje?"

deniece

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 11:33

Haha.. mijne staat sinds een maand met een shetlander.. ik denk dat ze een topic zou openen over advies, met als titel: 'Hoe kan ik mijn shetvriend nou eens slimmer af zijn tijdens het spelen?' :D

leuk topic dit!

PH_Jump

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:25

of waarom krabt de stalkat mij steeds(antwoord=je moet maar niet bijten)

Boetjewoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 19:39

Mijn merrie zou ook zeuren over dat ze meer wil eten :')
En 'het leven zonder mensen' zou vast ook wel geliefd zijn :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 19:45

Femke(ll) schreef:
En 'het leven zonder mensen' zou vast ook wel geliefd zijn :j

Whahaha, over de griezelverhalen die ze elkaar vertellen 's avonds voor het slapengaan als alle mensen naar huis zijn :D

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 19:46

Dan zou ik denk ik alles doorspitten wat ik heb geschreven/heb gereageerd/lees.

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 14:01

Macho zou waarschijnlijk een topic openen in de trant van "Van wedstrijddraver naar dressuurpaard: wat een overgang" en dan uitgebreid beschrijven hoe goed en snel hij wel niet leert, maar dat de baasjes hem niet altijd doorhebben.

Daarnaast zou hij ook graag tips krijgen "hoe neem ik het veulen van mijn baasje in de maling" (Dochterlief is inmiddels 18, maar Macho behandelt haar als een veulen)

Mogelijk ook nog een topic als "Meerdere vaste ruiters Hoe ga je daarmee om"

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 15:54

Mijn Zya zou een topic openen met "Hengsten, hoe wimpel ik ze af?"

OP:

Hallo mede-merries,

Hebben jullie het ook weleens? Nu de dagen weer langer worden dan gieren de vrouwenhormonen door je lijf.. sommige merries op stal komen langs met hun kindertjes <3.. kindertjes.... *bries* <3 maarja.. menslief wil gewoon lekker trainen en ik vind dat prima.. de ruinen op stal zijn heel vriendelijk. Ik heb er twee als buren en wij hebben nooooooit problemen! Met de merries kan ik prima overweg.. maar de hengsten....

Als ze me al ruiken staan ze maar ongeduldig te zijn, te hinniken en briesen.. slaan met hun voeten en me aankijken alsof ze me op willen vreten.. maar ik snap ze niet hoor.. ik sta gewoon lekker mijn eigen ding te doen.. ik draai ook vaak mijn hoofd weg en kijk de andere kant uit... en hoe harder ik ze negeer des te harder gaan ze brullen!!

Vorige week schrok ik er zelfs van; toen menslief mijn voet op wou tillen en ik een stapje opzij zette om haar ertussen te laten zodat ik mijn voet op kon tillen toen begon de hengst naast me zo hard te brullen dat ik schrok en dat de koude rillingen zo door mijn lijf gingen dat ik bibberde. Hij irriteerde me zo dat ik mijn oren maar even plat deed en heeeeeeel boos naar hem keek.. maar daar leek hij alleen maar vrolijker van te worden |(

Ik vind die hengst zo'n kwal.. ik doe ook altijd mijn oren plat als hij door het gangpad komt.. ik doe naar iedereen mijn oren naar voren.. maar van hem wil ik niets.. :+ De andere hengst vind ik op zich wel lief.. die brult niet zo veel.. als hij rustig is wil ik wel bij hem kroelen maar dat mag niet van onze mensjes.. maar als hij gaat brullen dan is hij ook zoooo irritant!!

Ben toch duidelijk genoeg? Heeft iemand nog meer tips om van het geroep af te komen?

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 15:58

Geniaal SenZ :D

De mijne zou precies het tegenovergestelde posten; "Leuke veulentjes in de wei, vrouwelijke hormonen gieren, ruinen in de paddock snappen me niet => hoe kom ik bij een hengst? Ik wil ook zo'n leuk schattig veulentje hebben volgend jaar maar het mag niet van mijn vrouwtje, help mij!"

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 16:11

:=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 16:18

Xander zou zeggen: Mijn weidemaatje pest mij.
Hij is al 4 jaar mijn beste vriend, maar sinds kort denkt hij dat hij veel cooler is, hij bijt mij in mijn achterbenen en als ik hem dan lekker wil krabben hapt hij naar me. Terwijl hij het andere moment helemaal hysterisch doet als ik met baasje op buitenrit ga.. :roll:

Ik denk zelf dat hij gevoelens voor mij heeft, die hij niet goed kan uiten en dat hij daarom maar soms zo naar doet tegen mij.

want zeg nou zelf, zijn kapsels is wel errug gay. >;)
(links is timmy http://i968.photobucket.com/albums/ae16 ... M_5188.jpg )

en ook: Mijn baas lacht mij uit.
Ik kan sinds kort flemen op commando, ik kan dat al heel erg goed!!
maar als ik dat lekker voor mijn baas haar gezicht doe dan lacht ze me heel hard uit. :

*zie hier een foto voor verdere toelichting van het flemen:
http://i968.photobucket.com/albums/ae16 ... 172956.jpg

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 16:20

"HELP - Gepest, wat moet ik doen?"

:') Helaas is Mette een beetje het pispaaltje van de groep :(:)

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 12:09

Cool topic Shirley!
Ben hierop gewezen door Babs(ding).

Asra zou vertellen over hoe snel hij zich verveeld bij 2 voltes lopen.

Zal bij ITP foto's tonen hoe je het best zo wous mogelijk kan doen als er spoeiers aanstaan/tractoren langs rijden en ander groot vervoer.

Vertellen dat hij naar de paardentandarts moest vorige week en eigenlijk weg wou lopen maar dat wij hem snel tegen hielden omdat ie verdoofd was , en dat hij de hoefsmid gek vond toen hij omhelst werd door die man en eindigde met ineens schoenen onder zn voeten, DAT was echt heel vreemd.

Hij zal lessen geven in het verwijderen van je deken als ie nog niet vast zit en vrouwtje hem 5x over opnieuw oplegt.

In 2010 zou hij zeker een topic hebben geopend bij verslag van de dag, want hij had ineens een veulending erbij wat ook bij mij hoort en hij is zooo jaloers, dus ik weet zeker dat hij zn hart was komen luchten dan, onder het motto "Even van mij afschrijven!".

In 2009 zal er een topic RIT gekomen zijn met foto's van Ermelo toen ie kampioen B dressuur werd en 2011 van reserve kampioen.

En hoe hij zich ergert aan regen en mensen die hem niet komen redden uit de regen.
Hij het nut niet snapt van longeren en als het hem te lastig word lekker over zn buitenschouder weg huppelt.

Ja denk dat hij daar wel topics over zou maken :j

En Future's Pride, zeker weten over haar opfok leven in de wei en haar brutale grapjes .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 13:18

Mijn paard zou vorige week een topic hebben geopend voor 1001 manieren om er onderuit te komen afgespoten te worden bij de slang :D