Omdat jullie allemaal zo ontzettend lief hebben meegeleefd met Mello wilde ik jullie laten weten dat onze allerliefste meid vannacht op de wei is overleden. Wij denken dat haar hart er gewoon mee gestopt is want ze ligt er heel rustig bij en er zijn geen sporen van onrust.
Een aantal maanden geleden hebben wij een tweede shetlander merrie 'gered' en haar Brownie genoemd. Brownie was er bijna net zo slecht aan toe als Mello toen ze kwam, maar de laatste maanden waren ze allebei op top gezondheid. Ze deden het zo ontzettend goed en ze zijn ook echt beste vriendinnetjes geworden, Brownie mist haar net als ik enorm.
Mello was echt de allerliefste pony die ik ooit ben tegengekomen, ze leek nog elke dag blij en dankbaar voor wat we voor haar hadden gedaan zo lief was ze voor ons. Ze hinnekte altijd als we in de buurt van de wei kwamen en ik ga onze frummel zo erg missen
Van haar hebben we geleerd wat we nog voor een paard kunnen doen als hij al opgegeven is en paarden opvangen blijven we dan ook mee door gaan.
Mello afgelopen zomer, super gezond .