Another Penny-Topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

steefian

Re: Another Penny-Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 19:50

Ehh sorry hoor
Maar k vind t gewoon niet kunnen!
K heb ook niet gelezen waar het stond dat er niet meer
Op gereageert zou worden,
Sorry als k je heb gekrenkt ;)

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 19:50

Je kunt ook misbruik maken van pennys :P Laat je ze allemaal klusjes voor je doen en als beloning mogen ze dan je paard invlechten voor wedstrijd ofzo, dubbele winst :+

108078

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 19:56

loveidefix schreef:
Je kunt ook misbruik maken van pennys :P Laat je ze allemaal klusjes voor je doen en als beloning mogen ze dan je paard invlechten voor wedstrijd ofzo, dubbele winst :+

Jij bent echt slecht :o

Maar wat een topidee :D

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 20:05

Ik blijf erbij dat mijn stalgenootje toen we mensen zochten, het toppunt heeft bereikt :D

Al in de advertentie gezet: 16+ in de hoop dat ;) Omdat ik de enige ingereden pony had die al wat kon (toen stond er alleen nog maar een 3 jarige die nog niet zo veel kende, en om te laten zien wat de mensen konden, mocht mijn pony even proefdier spelen....

Meisje begon te vertellen hoe geweldig mijn pony was tegen mij... En of ik er ook wel ooit op reed, ik kreeg niet eens de kans om te zeggen dat het mijn pony was, maar ok.... het ging verder "En dan ga ik elk weekend rijden en in het bos".... Het mooie, we zochten iemand voor het jonge paard en iemand die doordeweeks meer tijd heeft (fulltime baan, geen verlichting bij de bak...)

Ze wist mijn huisgenootjes hele naam, en via zijn hyves ook mij en de rest van de mensen op stal toegevoegd... Foto's op der hyves van "haar liefste pony".... Toen kwam het mooie, volgens mij sms'te ze als ze op moest staan, elke dag rond 7 uur of vroeger :D "kan ik vandaag komen rijden?" :p In het begin zei mijn huisgenootje nog "leuk fanatiek" maar na een paar dagen was ie haar gelukkig ook beu :$

Ook blijf ik haar verdenken dat ze stiekem nog ooit naar stal is gegaan :s Maar helaas kan ik niets bewijzen (opeens nieuwe foto's op hyves? :S) Gelukkig staat mijn paardje daar niet meer :$

Leeftijd zegt dus echt niets :) Heb liever een jonger iemand die wil en die "serieus" met paarden omgaat en niet te "Penny" is... Borstelen, vlechtjes en alles mag, maar het moet niet te worden...

daphnijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 20:05

haha ja gelukkig hebben wij geen pennys op stal :d als dat zo wsa vind ik dat misbruik maken geen slecht idee.

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 20:07

bente173 schreef:
@linnetaaa
De moeder van dat meisje (:
De moeder van je vriendin gaf wel een lachwekkende reactie haha

Hahaha inderdaad
We hebben het er nu nog over als we anderen boos naar ons toe zien lopen! Hahaha

suikerp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 20:13

Maar ook volwassenen kunnen er wat van hoor. De staleigenaresse die zomaar even de staart van mijn paard bijknipt, en de manen van andermans paard gewoon kort trekt. En commentaar omdat ik de manen van mijn paard bijknip: "dat moet je trekken, niet knippen". (oh sorry, ik wist niet dat ze daar dood van konden gaan denk ik dan...jeetje hoe penny kan een volwassenen zijn!)

don110

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 20:38

wat een verhalen :oo :oo

Eleanne16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 20:51

Zijn er nog meer verhalen lees ze wel met een lach niet omdat ik het grappig vindt voor jullie maar hoe ze dan we niet doen die penny's :D

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 22:57

ik had vorig jaar ook een advertentie neergezet dat ik een bijrijder zocht vanwege de bevalling, had er duidelijk bij gezet dat sparky niet voor beginners is iemand die niet bang was er op moest en boven de 18 met rijbewijs ivm de ligging van de stal krijg je allemaal reacties van kindren van 11 12 14 ..hoe duidelijk moet je dan zijn?
heb de advertentie weggehaald en mijn stalgenoten gevraagd spark te doen ...das gelukkig goed gekomen.

Featherlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 21:59

Eleanne16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:06

Het zal je maar gebeuren

Featherlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:08

dit gaat toch gewoon te ver, kinderen van 9 die het in hun hoofd halen om 2 pony's te stelen!!

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:23

Toen ik nog met mijn haflinger op de manege stond, kwam ook eens een moeder vragen of haar dochtertje een keertje in de les op de mijne mocht, want ze vond hem zo lief... dochtertje lief stond er achter helemaal verlegen te zijn, keurig in mini-laarsjes, mini-bodywarmertje, mini-zweepje...
Die was zo lief, dat ik met mijn in m'n hart moest zeggen dat het voor haar waarschijnlijk een enkeltje eerste hulp werd omdat mijn Haflinger een schijthekel had aan kleine kinderen :')

Anders dan dat tutje die continue om zijn hoofd heen hing van 'hij is MIJN liefste, mijn lieverd, ik kan dingen met hem die niemand anders kan..' waarna ik heel dreigend had gevraagd; 'oh ja? Wat dan?'
Mijn blikken zijn nagenoeg dodelijk := heb haar daarna niet meer rond mijn paard gezien :=

Eleanne16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:24

Je hebt soms penny's }:)

Hilde_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:35

Haha, lijkt me vreselijk irritant! :D

Featherlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:41

ja, dat lijkt me echt enorm irritant

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:02

Haha, ik heb ooit als klein kind geprobeerd om op een 3-jarige hengst te gaan zitten. Ik kende dat beest door en door, en als'ie niet zo hoog was geweest, had ik het ook gedaan. Ik kende de eigenaars, en hij zei dat ik alles mocht doen behalve uit de wei halen, dus leek dit ook wel logisch voor mij. Ik heb dat paard dan wel nog onderleggers en zadels op z'n rug gelegd, allemaal heel rustig en gemoedelijk, en nu is hij met rijden de braafste van de 3 nakomelingen van die merrie en hengst :D

bentevanbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 19:58

ik geloofde een jaar geleden ook nog dat ik een shet zadelmak kon maken :+
Nu ik mijn topic daarover lees schaam ik me best wel haha
Gelukkig ben ik nu nog maar kwart-penny (fan van alles wat roze en schattig is :o )

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 23:57

Zucht ... Heb helaas een echt penny paard

Afbeelding

Word regelmatig door verschillende mensen gestalkt (gelukkig is dit meestal alleen in de zomermaanden :D )
Gelukkig is er veel toezicht

Als er ook maar iemand afgezien van ik met een schaar of wat dan ook bij zijn box in de buurt komt gaan er koppen rollen
Al vraag ik me wel af wie diegene het eerst te pakken krijgt ik of de mensen die daar rond lopen :+

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 00:13

rommulus schreef:
Zucht ... Heb helaas een echt penny paard

[img]http://i1114.photobucket.com/albums/k534/stris18/sil/DSC_4281-border.jpg[/mg]

Word regelmatig door verschillende mensen gestalkt (gelukkig is dit meestal alleen in de zomermaanden :D )
Gelukkig is er veel toezicht

Als er ook maar iemand afgezien van ik met een schaar of wat dan ook bij zijn box in de buurt komt gaan er koppen rollen
Al vraag ik me wel af wie diegene het eerst te pakken krijgt ik of de mensen die daar rond lopen :+

Die manen <3 <3 <3
Ik denk idd dat de eerste met een schaar daar echt een lel krijgt, want daar mag niemand in knippen Ö Die zijn veel te mooi!

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 00:41

whoehaa ik denk dat een lel iets te makkelijk is gezegd vrees dan dat er bij degene die dat op zijn geweten zal hebben de schaar heel ergens anders in gaat!

Wat een knetter gaaf paard!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 02:46

Ik zou niet weten wat ik zo iemand aan zou doen....
Er zullen in iedergeval een hoop mensen uit hun velletje knappen

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 12:34

Als iemand begon te knippen weet ik ook niet wat er zou gebeuren... Komt zowiezo een rekening van een dure extensionstaart op de mat.

OneFellSwoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 12:50

toen ik nog pennyjong was had ik een vriendinnetje, die samen met een meisje altijd de eigenaren van paarden achterna liepen. Zo was er een leeftijdsgenootje van ons met meerdere pony's. Wij waren manege kinderen dus dat vonden ze o zo interesant. Zaterdags liep er dan ook een hele stoet kinderen door de gang met dat meisje voorop. denk dat ze zeker 10 tot 15 kinderen aantrok..

Ook zat ik een keer met dat vriendinnetje op mijn kamer te tekenen. tekende ze een pony met 2 meisjes er op. Het populaire meisje, met haar populairste pony en zij zelf.. :')

Ik had er helemaal niks mee.. Mijn verzorgpony was een manege pony. Die overigens ooit een veulen heeft gehad. Die was al jaren weg, maar kwam terug! Als eigen pony van een meisje. Althans, iedereen ging er van uit dat het het veulentje was. Dat meisje was ook even oud en daar kon ik het wél mee vinden. Ze stelde zelfs een keer voor dat ik op haar pony mocht. Alleen kon dat vriendinnetje daar niet zo goed tegen. Ze heeft zelfs eens geroepen dat ik haar in de steek liet met die meiden van dr.. :z

och, kinderen...