Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Echt een heel mooi en goed product.
) dus er zit altijd wel wat voor mij tussen. Ik ga gratis naar de kapper want de dochter van de kapper is een goede vriendin van mijn zusje. Ik draag nooit make-up en heb geen sieraden e.d., alleen een horloge (een hele goedkope natuurlijk
) Een vriendin van mijn broer is de dochter van de eigenaar van de Sonic (=snacktent) dus daar kan ik gratis eten. Sindskort heb ik gratis priveles van een hele goede instructrice, in ruil daarvoor help ik haar met haar nieuwe Grand Prix paard. De hoefsmid is gratis want ik verzorg zijn paarden altijd als hij op vakantie is, of op de rachtwagen zit. Ik lunch bijna nooit, spaart weer lekker geld uit. Ontbijten doe ik sowieso nooit. Nou uh dat was het wel weer. Ik ben nu waarschijnlijk uit de ranglijst verdwenen?
Ik moet jullie trouwens nog een hele grote zonde vertellen: mijn paarden staan achter prikkeldraad, zelfs mijn wedstrijdpaard
Tja, ik weet het, erg fout, maar ik heb nou eenmaal niet anders.

. Thuis rijd ik altijd met een blandplooi rijbroek van Pikeur Janet met hoge band, deze heb ik in de kleuren bruin, grijs, groen, blauwgroen, geel, blauw. En ik rij thuis met LERENyophurs en Tredstep chaps. Over het algemeen rij ik met witte vierkante dekjes en soms een blauwe van mijn 'sponsor'. Ik doe de paarden of mijn eskandron strijklappen met peesbeschermers om en tegenwoordig bandageer ik ze weleens in voor. En bij de schimmel doe ik dan grijze bandage om want dat kleurt mooi. Op concour loop ik in een witte bandplooi rijbroek van Pikeur Jant met hoge band met daarop mijn lichtgele blousje.En een LEvi riem, ook leer !!! Ik heb hierbij mijn LEREN cavallo rijlaarzen met een zwarte kap erop (net zoals die springruiters hebben maar ik heb die kan dan in het zwart ipv bruin) MET Cavallo tekentje. Ik heb een blauw Pikeur jasje Janet met fluwelenkraagje. En niet te vergeten mijn PIKEUR veiligheidshelm en binnenkort ga ik met hoedje de springring in want dan ben ik echt oppersnob!! Mijn paarden zijn ingevlochten en glimmen je tegemoet en hebben een wit dekje op met naam vd mijn 'mijn sponsor' en hebben een stubbenspringzadel op met martingaal die aan het zadel vast zit geklikt en een mooi hoofdstel.
)
Citaat:Op 2001-08-26 18:46, schreef Mytens:
Nouhouuuuuuuuuuuu, hmm dan moet ik voor a.s. zondag een hoedje aanschaffen denk ik![]()
kost 300 pond maar dat is toch een eitje?