mijn leren laarzen zijn 'op'

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 19:38

Suzanne F. is wat mij betreft gediskwalificeerd omdat voor haar als prof. amazone, al haar aankopen belastingaftrekbaar zijn *LOL* Haha!
Pling

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 21:26

Nee Zep, een cap is gewoon niet goed genoeg Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 22:22

once a Patey, always a Patey,
designed to stay on your head, etc. etc.
http://www.pateyhats.co.uk

Rodrigo Pessoa en Albert Voorn rijden er o.a. ook mee. Ik heb mijn zinnen gezet op een hoed van hem maar die krengen zijn pas echt onbetaalbaar (f1500,-!! en zolang ik hem nog niet wekelijks draag vind ik dat dus echt onzin)
Ik heb verleden jaar in Aken voor deze firma gewerkt, dus heb de hele week met die practige hoeden en caps in m'n handen gestaan Kwijl Echt een heel mooi en goed product.

Overigens, in Uden zit een meneer de Winter die ook zijden hoeden hoeden op maat maakt, ongeveer voor het halve geld. Dat zijn ook erg mooie en goede hoeden en is een aanrader voor iedereen die er serieus een gebruikt. Zoiets zit en staat gewoon 10x beter dan zo'n ding wat je voor f400,- in de ruitersportzaak koopt, en je hebt er jaaaren plezier van.

Volgens mijn Engelse baas moet je het zo zien: mensen geven honderen guldens (ponden, dollars, euro's whatever) uit aan goede laarzen, en dan is er geen geld meer voor de cap/hoed dus dat moet dan een kopie worden, dat niet goed zit, je hoofdpijn bezorgt. En de jury kijkt van boven naar beneden op het moment dat jij binnen komt rijden, dus wat zien ze het eerst???
En wat is er nou meer "mostly embarresing" dan in Goodwood rijden en dan in de uitgestrekte draf je hoed verliezen??

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Zep op 2001-08-24 22:34 ]</font>

Pril

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 01:48

Hoewel ik dus fortuinen uitgeef aan mijn paarden, ben ik zelf net een zwerver haha! Ik loop altijd in een spijkerbroek en draag ze echt helemaal af totdat ze van ellende uit elkaar scheuren (en dan nog draag ik ze). Nette kleren voor school of andere gelegenheden jat (uh, leen bedoel ik) ik altijd van m`n zusje, we hebben toch dezelfde maat. En zij koopt altijd bergen kleren (o, gut die broek is al weer een week oud, tijd voor een nieuwe Haha! ) dus er zit altijd wel wat voor mij tussen. Ik ga gratis naar de kapper want de dochter van de kapper is een goede vriendin van mijn zusje. Ik draag nooit make-up en heb geen sieraden e.d., alleen een horloge (een hele goedkope natuurlijk *LOL* ) Een vriendin van mijn broer is de dochter van de eigenaar van de Sonic (=snacktent) dus daar kan ik gratis eten. Sindskort heb ik gratis priveles van een hele goede instructrice, in ruil daarvoor help ik haar met haar nieuwe Grand Prix paard. De hoefsmid is gratis want ik verzorg zijn paarden altijd als hij op vakantie is, of op de rachtwagen zit. Ik lunch bijna nooit, spaart weer lekker geld uit. Ontbijten doe ik sowieso nooit. Nou uh dat was het wel weer. Ik ben nu waarschijnlijk uit de ranglijst verdwenen? Verdrietig Ik moet jullie trouwens nog een hele grote zonde vertellen: mijn paarden staan achter prikkeldraad, zelfs mijn wedstrijdpaard Lips are sealed Tja, ik weet het, erg fout, maar ik heb nou eenmaal niet anders.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 11:55

Arghhh!!! Pril...vlug een leuke vriend (ofzo0 zoeken die in degelijk hekwek handelt hoor... Schijnheilig Enne...geloof idd niet dat je nog een kansje maakt op een plekje in de top 1000 zelfs...ben bang dat je ver in de min staat... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 14:38

Dan mag Pril voor mij op nummer 1 in de anti snob lijst Haha! , op eenzame hoogte

Pril

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 08:01

Huilen Wehhh ik hoor er niet meer bij, nouja ben altijd al een einzelganger geweest Haha!

Groetjes van MissNotBoktSnob (moet je proberen heel snel achter elkaar te zeggen!)

paardengek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 09:47

Hm, zoveel reacties erbij.... heb geen zin om nog een nieuwe lijst te maken, veels te veel werk Haha! dusse, wie wil de volgende jury zijn Haha! *LOL*

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 13:06

Miss Boktsnob:

1. Puck
2. Suzanne F 3. Suzanne
4. Nimber
5. Mytens
6. Madelein
7. Fitzroy
8. Vikki
9. Zep
10. Paulanda
11. Ingrid
12. Orri
13. Kitty
14. Manon
15. Mieke
16. Naz

Miss Notboktsnob:

1. Pril
2. Steef
3. Manon 2
4. Marije
5. Lielle

Oeps, welke reacties zou dit uitlokken? Lachen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Suzanne F. op 2001-08-26 13:09 ]</font>

paulanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 13:22

mmm nog net in de top tien!errug trots op mezelf hoor! hihi *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 13:26

Hmm... plaatst 16!! Moet ik toch maar ff wat beter m'n best gaan doen... = nog meer geld uitgeven...

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 17:55

eindelijk dit topic maar eens gelezen. het was ook zoveel tekst. maar ik heb in een deuk gelegen.

Ik denk dat ik niet echt bij de snob top tien hoor. Als heb ik wel dure spulletjes vind ik zelf. twee zadels, leren rijlaarzen wel vijf dekens geloof ik. wedstrijden rijdt ik voorlopig even niet. Barley moet eerst ouder worden.Ze heeft nu alwel twee dekjes met haar naam erop geborduurd.

Maar goed doet er ook allemaal niet toe(of jullie moeten het persee willen weten 't was leuk om te lezen. Haha!

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 18:32

Hier de oppersnob.

Ik heb een donkerbruin stubbenspringzadel waar ik dagelijks mee rij met mijn jonge paarden plus een singel met buiklap tegen het beschadigen vd buik met het springen ook in het bruin. In de kast hangt nog een KN dressuurzadel die ik zelden gebruik maar gewoon voor de fun heb en af en toe heb om te gebruiken. Ik rijd 3 a 4 paarden en die hebben ieder een eigen leren!hoofstel van goede kwaliteit en 2 dure martingalen met bevestiging aan zadel. dit alles in leer voor de duidelijkheid Cool . Thuis rijd ik altijd met een blandplooi rijbroek van Pikeur Janet met hoge band, deze heb ik in de kleuren bruin, grijs, groen, blauwgroen, geel, blauw. En ik rij thuis met LERENyophurs en Tredstep chaps. Over het algemeen rij ik met witte vierkante dekjes en soms een blauwe van mijn 'sponsor'. Ik doe de paarden of mijn eskandron strijklappen met peesbeschermers om en tegenwoordig bandageer ik ze weleens in voor. En bij de schimmel doe ik dan grijze bandage om want dat kleurt mooi. Op concour loop ik in een witte bandplooi rijbroek van Pikeur Jant met hoge band met daarop mijn lichtgele blousje.En een LEvi riem, ook leer !!! Ik heb hierbij mijn LEREN cavallo rijlaarzen met een zwarte kap erop (net zoals die springruiters hebben maar ik heb die kan dan in het zwart ipv bruin) MET Cavallo tekentje. Ik heb een blauw Pikeur jasje Janet met fluwelenkraagje. En niet te vergeten mijn PIKEUR veiligheidshelm en binnenkort ga ik met hoedje de springring in want dan ben ik echt oppersnob!! Mijn paarden zijn ingevlochten en glimmen je tegemoet en hebben een wit dekje op met naam vd mijn 'mijn sponsor' en hebben een stubbenspringzadel op met martingaal die aan het zadel vast zit geklikt en een mooi hoofdstel. Haha!

ZO hehe ben ik nu dan eindelijk gestegen in de lijst der SNOBS????????????? Haha! Haha!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 18:35

myrt als je echt met hoedje de springring in gaat dan krijg je van mij de ere titel oppersnob tot die tijd helaas sta je toch ergens tussen 2 en 3 ofzo

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 18:46

Nouhouuuuuuuuuuuu, hmm dan moet ik voor a.s. zondag een hoedje aanschaffen denk ik Cool

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 18:57

Als ik nou binnenkort voor mijn nieuwe pony een nieuwe set Rambo dekens koop, kom ik dan in de lijst "miss boktsnob" ???

want van 10 t/m 15 september krijg je 11% korting op dekens bij Divoza! (heerlijk dat ik daar nu vlak bij woon Haha! )

en ik kwam ook nog een brede neusriem tegen met zo'n aansnoer gesp... jaja nog van vroeger *LOL*

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 19:01

Nog vd tijd van Zepp? Of van die schimmel? die goede oude tijd bij boer gert van eck hahahaha

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 19:05

Yep, van Sepp!

Afbeelding

Toch wel mooi he? Niet te zien dat deze jaren terug bij het tentenkamp van hyporama gekocht is voor 24,95?

Oeps... dat helpt dus ook niet om op de lijst te komen Haha!

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 19:09

haha maar je hebt wel een rijpaard gehad vd hengst Bismarck dat helpt vast !!!!!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 19:18

Zelfs een volle broer van de hengst Inspecteur! En nog gekocht bij Coby van Baalen ook!!

Wow, das goed voor 10 punten Party!!

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 19:44

JAMAICA, plaats ff een foto dan stijg je vast in de SNOBS lijst !!
Waar is Jamaica nu en wat loopt hij?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 19:46

Woh, Marije stijgt een plaatsje door haar volle broer van Inspekteur! Maar een neusriem kopen bij een tentenkamp voor 24,95................dat kan toch echt niet...........tskk......dan beland je zo op de Miss Notboktsnoblijst. (hoeveel??!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 19:49

Citaat:
Op 2001-08-26 18:46, schreef Mytens:
Nouhouuuuuuuuuuuu, hmm dan moet ik voor a.s. zondag een hoedje aanschaffen denk ik Cool

Als springruiter gun je jezelf toch een cap van Formaat? Hij goed genoeg voor Albert Voorn, of is dat te min voor je? zie de link naar Patey hierboven Haha! kost 300 pond maar dat is toch een eitje? *LOL*

of wordt ik nu te commercieel? }>

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 19:55

Huh ik vat hem niet blond........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 20:00

Laat maar, ik nam je hoedje te serieus