Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(Goed dit was een kind haar uitspraak En ergens kan ik er dan ook wel in komen, creatief is het wel een pak meel. Ze heeft gewoon het geheim achter Goldy's kleur geraden 
 http://img338.imageshack.us/img338/1219/img6446j.jpg http://img203.imageshack.us/img203/8827/goldy19.jpg)                                                         Vjestagirl schreef:
 kom niet meer bij. Heb 'm zojuist ook met moeite al hikkend van de lach aan m'n ouders verteld  
[/quote]
[/quote]
  Waar stopte hij je precies als ik vragen mag?                                                         
Citaat:Nog een andere... zo leuk, deed ik regelmatig als ik met m'n paard aan 't rijden was en mensen vroegen dan 'mag ik 'm aaien?' ... nou geen probleem, mijn haf is zo braaf als ik weet niet wat, maargoed ik zeg altijd doodleuk 'dat is goed hoor, maar pas wel op! want haar vader was een hengst!' .... geweldig hoe mensen dan toch verschrikt een stapje achteruit zetten

Maartje1990 schreef:Stybba schreef:Mijn vriend vind paarden maar niks, maar shetlanders zijn wel leuk. Hij had een shet in de winter gezien toen hij die opmerking maakte: ze zijn bol, pluizig en klein. Als ze lastig worden kan je ze ook zo even opzij zetten
you wish

. 'Ja', zegt ie, 'Een witte schimmel is dubbelop, een schimmel is altijd wit'. 'Uh, nee hoor, appelschimmel, vliegenschimmel, roodschimmel, bruinschimmel, blauwschimmel en bovendien is wit genetisch iets heel anders dan schimmel'. En dan zucht ie altijd maar weer heel diep over dat eigenwijze gedoe van mij (ik snap best wat hij bedoelt, maar soms is een beetje sarren wel leuk, hij doet het bij mij net zo goed 
 ). 
 .

.
 ) en vervolgens 'Ze zijn zeker nog erg jong, hé?', omdat ze net weer even de renneritis hadden. Mja, dát vind ik dan altijd wel weer leuk, als mensen denken dat het nog jonkies zijn, de dames zijn immers al aardig op leeftijd aan het raken met hun 11 en 20.                                                         Trennie schreef:Tsja, van niet paardenmensen:
Paardrijden is toch geen sport?
Je hoeft er alleen maar op te zitten.
Zo ook mijn gymleraar vroeger, die beslist niet te overtuigen was.
Dus m'n paard mee naar school genomen en hem er op het sportveld opgezet.
rondje stappen en rondje draven.
De beste man liep 2 dagen met spierpijn en heeft nooit meer een dergelijke uitspraak gedaan.
 ... en zo pak je dat aan                                                         

Welke lapjes? Bedoelde ze dus dekens. Kostte wat moeite om uit te leggen waar die voor waren 

De koewlste van de bende zat om de een of andere reden (op gepaste afstand) even op zn hurken.......en begon ineens luidkeels te brullen dat mijn pony een jongetje was! Ik geloof dat ik ze op enorme afstand nóg verbaasd hoorde napraten over wat er allemaal tussen de achterbenen van Bis hing 
 Nou, die hoofdstellen dan. Uhm, nou, nee, dat gaat m ook niet worden hoor 
 Snapte hij maar niks van en volgens hem spoorde ik niet, kon die spullen prima gebruiken voor mn AV