Oh, wat een topic.
Ik ben ook hartstikke schuldig, heb ook dingen gedaan waar ik me achteraf echt zo voor schaam.

Ik had een vriendinnetje op de manege, zij was 3 jaar ouder en ik deed dus braaf met haar mee. We hadden ook zogenaamd verzorgpony's, 3 lieve pony's die ergens in een weilandje achteraf stonden. We hadden halsters en borstels voor ze gekocht, ze namen gegeven en gingen gewoon het weiland in om ze te verzorgen en later zijn we ook gaan rijden. Een wonder dat dat goed is gegaan, want we zijn betrapt door de manegehouder, het bleken jonge pony's van hem te zijn die nog ingereden moesten worden.
En dan op de manege, daar hadden ik en dat vriendinnetje oorlog met een ander meisje. Zij had allemaal eigen spulletjes voor haar 'vaste' manegepaard en mijn vriendinnetje heeft een kras op haar zadel gemaakt en samen hebben we haar leren halster gestolen en in het bos begraven. Echt te erg gewoon.
Dat meisje had ook verzorgpony's ergens in het dorp, daar zijn wij toen gewoon een keer op gaan rijden. Helaas voor ons kwam de eigenaresse er aan en die was -natuurlijk- laaiend dat er vreemde kinderen op haar pony's zaten. Wij zeiden doodleuk dat wij er van het meisje die ze verzorgde op mochten rijden, toen is dat meisje daar weggestuurd.
Er zijn nog meer dingen, maar dit zijn wel even genoeg bekentenissen voor nu.