Ach, ik heb er van geleerd want ik ben nu echt een schijterd in het bos.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ninz schreef:hahahaha las toevallig direct na dit topic een ander topic namelijk:
[VVDD] Nachtmerrie is werkelijkheid, staart en manen afgeknipt!
Ladyloe schreef:Jeetje wat een verhalen!![]()
Zelf heb ik ook nooit gekke dingen met pony's gedaan o.i.d.
Heb nu zelf een ponyclub en daar gebeuren wel regelmatig dingen die ik liever niet zie gebeuren..
Inderdaad vreemde kinderen die op je pony's rijden die dan ook nog eens veel te groot en te zwaar zijn..
Kleine kids die even met onze hengsten over het dorp gaan lopen! Kids die onze pony's met lange lijnen
laten springen.. En zo kan ik nog wel even door gaan..
Fred_Kroket schreef:Ja... misdadiger meldt zich... We noemden ze Marius en Melchior en we gingen in de grote pauze naar ze toe fietsen, waren daardoor altijd te laat voor de les en gingen dan ook rijden en ik had een zakmes en dan gingen we de hoeven een beetje bijwerken omdat er allemaal stukjes uit misten... En ik nam elke keer een strotouwtje mee van thuis (kun je nagaan... ik had een eigen pony en dan nog de behoefte om me met alle paardenbeesten te bemoeien die ik tegenkwam) en langzamerhand vlochten we daar teugels van...
Te erg gewoon!!!
lelijke_heks schreef:hihi ik hoorde gister wel 'n leuk verhaal over iemand die 30+ is...
ze droomde al haar hele leven over een zwarte hengst... dus nu ze genoeg geld had gespaard moest haar eerste paardje ook een prachtige zwarte hengst worden.... na een lange zoektocht werkelijk een magnifiek beestje gevonden... alleen hoorde ik gister dat ze hem een maand na aanschaf heeft laten castreren omdat hij te fel was....![]()
ik vond 't wel penny genoeg om hier te melden...
ElineS schreef:Ik herinner me nog heel goed dat ik samen met mijn zus altijd naar twee paarden gingen die in een weiland dicht bij ons huis stonden. Een zwart en een bruin paard... Na een paar dagen zaten we al lekker bovenop ze en draafden we door het weiland heen.
RedPassion schreef:Oh, wat een topic.![]()
Ik ben ook hartstikke schuldig, heb ook dingen gedaan waar ik me achteraf echt zo voor schaam.
Ik had een vriendinnetje op de manege, zij was 3 jaar ouder en ik deed dus braaf met haar mee. We hadden ook zogenaamd verzorgpony's, 3 lieve pony's die ergens in een weilandje achteraf stonden. We hadden halsters en borstels voor ze gekocht, ze namen gegeven en gingen gewoon het weiland in om ze te verzorgen en later zijn we ook gaan rijden. Een wonder dat dat goed is gegaan, want we zijn betrapt door de manegehouder, het bleken jonge pony's van hem te zijn die nog ingereden moesten worden.![]()
En dan op de manege, daar hadden ik en dat vriendinnetje oorlog met een ander meisje. Zij had allemaal eigen spulletjes voor haar 'vaste' manegepaard en mijn vriendinnetje heeft een kras op haar zadel gemaakt en samen hebben we haar leren halster gestolen en in het bos begraven. Echt te erg gewoon.![]()
Dat meisje had ook verzorgpony's ergens in het dorp, daar zijn wij toen gewoon een keer op gaan rijden. Helaas voor ons kwam de eigenaresse er aan en die was -natuurlijk- laaiend dat er vreemde kinderen op haar pony's zaten. Wij zeiden doodleuk dat wij er van het meisje die ze verzorgde op mochten rijden, toen is dat meisje daar weggestuurd.![]()
Er zijn nog meer dingen, maar dit zijn wel even genoeg bekentenissen voor nu.