Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maureen58 schreef:Echt respect hoor! Voor zijn kopschuwheid zou ik zijn hoofd van onder benaderen, van zijn kin naar zijn wang. En met longeren een zadel op gaan doen, eerst zonder en daarna met beugels. En aan een bitje laten wennen, met het halster er onder misschien? Succes.

. maureen58 schreef:Klinkt erg goed allemaal! Ik zou alleen met de zadelmaker een tweedehands zadel kopen omdat als hij verder ingereden is zijn bespiering nog erg gaat veranderen en als dat zo goed als klaar is, hoe zeg je dat haha, dan de zadelmaker nog eens laten komen en een ander zadel kopen en die andere inruilen. Maar misschien zegt de zadelmaker wat anders, kan natuurlijk ook.
boku schreef:Ik weet dat mijn topic intusse vrij oud is maar weet echt niet meer wat te doen...
Ik heb mijn lieve schat dus vorig jaar gekocht. Ook materiaal gekocht en zadelmak gemaakt.
Ik betaal 150 euro stalling per maand maar ben nog student dus is vrij veel voor mij..
Nu kreeg ik begin dit jaar te horen dat ik een spierziekte heb. En heb mn lieverd dus nooit verder kunnen doorrijden.
Nu twijfel ik of ik er wel goed aan doe hem te houden..
Ik zie hem echt doodgraag en hij is zooo veel veranderd buiten vroeger.
Absoluut geen probleempaard meer.
Maar hij kan zooo veel meer bereiken...
En zoveel betalen voor hem bezorgt me stress die uiteindelijk zeer slecht is voor men spieren..
Wat denken jullie?
Moet ik van mn hart een steen maken en mn knapperd laten gaan?
Als ik al ooit iemand vind die hem alle liefde van de wereld wil bieden..
Of moet ik onze band blijven respecteren en nooit opgeven?
Gewoon doorbijten tot ik afgestudeerd ben en meer geld zal hebben..
Ik weet het echt niet meer...
boku schreef:Ik woon in Maldegem ( Belgie )
Paardlief staat gestald in Knokke, aan de grens met Sluis. Jammer genoeg kan ik geen foto's plaatsen met de gsm. Tenzij iemand mij kan vertellen hoe dat moet?