Klijntjuh schreef:Ik ben al aan mijn 3de verzorgster.
2 lieve meiden achter de rug hoor! daar niet van!
1 meisje was alleen wat onzeker, en mijn jonge paardje heeft echt leiding nodig.
Ze heeft na haar vakantie netjes opgebeld en gezegt dat ze het toch wat te lastig vind allemaal.
het 2de meisje had ik deels voor haar gedaan (tegelijk met nr 1), ze is echt fan van mijn paardje, maar deed geloof ik nog een stuk of 6 pony's op stal, dus mijn paardje werd een van de .. dat werkt niet bij mijn paardje.
Daarnaast had ik afgesproken dat elke stap na het poetsen en wandelen pas gedaan werd als ik het zei, en de eerste keer samen.
Vervolgens vind ik de longeerlijn kapot in de kast.. en inderdaad.. heeft madam gelongeerd zonder toestemming! ('ze ging er in galop ineens vandoor'... ja, dat was nou precies de rede!)
Dus heb ik stopgezegt.
Nu heb ik dame nr 3. ietsjes ouder, wat serieuzer, ervaren met western ook, dus kan straks ook rijden, en komt nu gezellig samen met haar moeder.
Zij heeft echt een klik met mijn paardje merk ik! mijn paardje zag haar gelijk als leider, en volgde en luisterde meteen! dus dat is al een fijne start!
Hoe oud waren jouw verzorgstertjes dan, want jonge meiden met een 3 jarige tinker die alles nog moet leren, vind ik persoonlijk geen combi. Dat zou ik zelfs onverantwoordelijk vinden, als ik eerlijk moet zijn.