Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ayasha schreef:Ik moet zeggen, wat ik merk is dat inderdaad wel veranderd, toen ik 5 jaar terug naar de paarden ging als 16 jarige was ik ook een van de jongste, maar inmiddels zie ik meer en meer 14 jarigen tussen de paarden rond hupsen.
Ik weet niet hoeveel ervaring je zusje heeft, maar ik denk dat ze veel meer plezier van een paard kan hebben, ik vind het altijd zo sneu als de pony moet worden verkocht omdat de eigenaar er uit is gegroeid...
Esmeelover9 schreef:Groote E-ponyy zou ik doen !! daar kan je altijd nog bij de paarde mee starte
Kyarahh schreef:Ik heb ook een E-pony, daar kan ik straks ook nog lekker mee bij de paarden starten!
Met 12 jaar zou ik zeker geen paard nemen
thoraklover schreef:Ik zou voor een paard gaan.. Reed vroeger toen ik 8 was al op een paard van 1.77m, het zag er raar uit als verhouding, maar het reed beter dan een kleine ponyIk weet niet hoeveel ervaring je zusje heeft, maar ik denk dat ze veel meer plezier van een paard kan hebben, ik vind het altijd zo sneu als de pony moet worden verkocht omdat de eigenaar er uit is gegroeid...