Leonie en Mieke hartstikke bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Het doet me bijzonder goed
We gaan zeker samen nog genieten, morgen is ze waarschijnlijk alweer een stuk beter omdat deze ab kuur wel aan slaat.
Heb gedacht als het gaat om een stuk met haar te gaan wandelen met uiteraard wat lekker op zak.
Als ze het trekt ga ik naar het meer en misschien maak ik ook nog wel wat foto´s.
Het doet pijn maar weet dat we de juiste beslissing maken.
Flash heeft geen kans om te genezen, deze aanvallen van stil te komen te staan gaan steeds vaker voorkomen en elke keer gaat het been een stukje meer opzetten.
Tot drie maanden geleden was het alleen haar been, in maart had ze een oedeem ter grote van een voetbal naast haar tepel hangen toen het been opzette.
Deze keer was het een halve voetbal omdat ik er eerder bij was dan de eerste keer toen het gebeurde ( we waren op vakantie en stond toen bij een vriend).
Het word steeds erger en steeds moeilijker te behandelen.
Ik wil niet wachten tot het moment dat ze levenloos in haar wei ligt.
Dat verdient mijn Flash niet.
Nu zijn we nog redelijk op tijd hoewel we eigenlijk deze beslissing beter drie maanden geleden hadden kunnen maken.
Dacht dat het kwam doordat ze niet thuis was, maar het blijkt dat het gewoon langzaam aan steeds vaker voorkomt.
Het is moeilijk maar we hebben er vrede mee.
We hebben alles gedaan en er is geen kans op genezing.
We zijn allebei ontzettend moe, het is goed zo..............................
Mieke ben benieuwd of de leverbot en wormen weg zijn.
Je paard ziet er goed verbeterd uit dus hoop ook op goed nieuws
.
maikeltje jij ontzettend bedankt jouw woorden hebben zeker geholpen in dit topic.
Waarschijnlijk door je ervaringen.
Gelukkig zitten Ernesto en ik op één lijn en kunnen we elkaar ontzettend goed steunen samen.
Gisteren was hij van slag maar vandaag hebben we heel veel gepraat en zijn het erover eens dat het moment is aangekomen.
En we gaan zeker nog even genieten van onze laatste dagen samen.
Wat nu ook heel erg door mijn hoofd gaat is of ik er op het moment bij wil zijn.
Voor Flash wil ik er heel graag bijzijn om haar gerust te stellen maar het moment van neervallen lijkt me zo akelig.
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee en kan me en beetje vertellen hoe het precies in zijn werk gaat.
Alvast bedankt.