Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Janine1990 schreef:Ik weet dus niets over die sealing, was dus ook neit bekend met chemicaliën. Begreep dat de sealing gewoon dezelfde lijm was als waarmee de stenen vast worden gemaakt vanuit de machine...
Maar ik ben dan wel benieuwd wat ze willen doen tegen de ammonia die ongetwijfeld onder de wanden/deuren door komt...
. De niet gesealde vloer liet heel af en toe een steentje los, die we nu hebben geeft geen krimp, zelfs niet als ik een zware gietijzeren pan op de grond smijt of een groot mes. 
Aukelizzy schreef:Ben ik nou echt de enigste die dit verhaal niet gelooft?
Ts heeft zich gister geregistreerd, is alleen actief in dit topic en het is vakantietijd he meiden.TS ligt vast helemaal dubbel dat heel bokt er op in gaat.
Janine1990 schreef:ligt natuurlijk aan de vakantietijd dat ik hier kom om toevallig mijn topic een paar uur te posten!Aukelizzy schreef:Ben ik nou echt de enigste die dit verhaal niet gelooft?
Ts heeft zich gister geregistreerd, is alleen actief in dit topic en het is vakantietijd he meiden.TS ligt vast helemaal dubbel dat heel bokt er op in gaat.
Dan maakt ze er wel heel veel werk van door ook nog een deel van een nieuwsbrief te maken, niet waar???
Karuna: Kan inderdaad... M'n zusje en ik waren destijds 12 en 14. Plus dat het een woonkamer betreft...
aerdenhout1 schreef:Ook al zou het niet waar zijn dan nog een compliment, want ik heb er verschrikkelijk om moeten lachen!
Het maakt mijn dag weer goed deze humor!