Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jupiter schreef:okee hier kom ik met mijn te-groot-voor-jupi-snik-baal-actie, ik ben 1.65 en jupi is 1.43 whèèèèèèh ik wil krimpen!! ik zal wel een rijfoto maken binnekort dan kunnen jullie beoordelen..
Jessie88 schreef:Ik ben ong. 1.60 en mijn paardje is 1.37.... past precies zou ik zeggen
Maarjah, sorry hoor... maar die getallen zeggen me echt niks! Laten we een keer een topic maken over: "Hoe zwaar ben jij en hoe stevig is je pony?!" Dat is toch veel realistischer... dan zul je zien dat er vrijwel niemand is die echt TE groot is voor zijn pony.
Ik & Fraeva... en op deze pony blijf ik mijn hele leven rijden
***Diepe zucht***Waarom vinden sommige mensen dat het er altijd 'perfect' uit moet zien?! Als je maar lol hebt met je paardje, dan is het goed, toch?!*
Myra schreef:Ik zou zeggen, als je paardje nog niks laat zien dat ie het vervelend vind dat je erop zit, zou ik er nog gewoon op blijven rijden... maar wat je niet erbij hebt verteld is hoe zwaar je bent, wat ook heel belangrijk is!!