Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hestejente schreef:Moet die agent alleen wel instaan voor de gevolgen van met scherp schieten op een burger alleen maar omdat ik mijn paard niet wil afstaan. Als ik mij niet vergis mogen agenten alleen schieten op gewapende verdachten. En dat ben ik niet. Ik ben alleen irritant en vastberaden om mijn paard niet mee te geven.
Ayasha schreef:Wat noem jij een geldige reden?
Peesblessure paard dat moet stappen loop je meestal langs, niet er op. Die gaan ze nie snel vorderen (sowieso denk ik dat ze niet snel een paard zullen vorderen maar dat even daar gelaten) en "hij is stout" is geen goede reden. Dat merkt ie zelf wel zo gauw ie op stapt.
Valt me op dat veel paarden behoorlijk onopgevoed zijn.En dan heb ik het niet over de angsthazen want veel paarden zijn wat onzekerder met een vreemde ruiter die dan waarschijnlijk ook nog eens gespannen is (een achtervolging doe je vermoed ik niet in alle rust en kalmte) maar over de "moeilijke paarden" die hier genoemd worden.
Die van mij rijd je gelukkig zo op weg.Boskabouters kunnen wel problemen op leveren maar niet in die mate dat mneer plitie verongelukt
Enige kans die ie heeft is dat ze verstijfd...
En met een "echt gevaarlijk paard" heb je niets te zoeken op de baan.
En eentje die echt alleen maar mag stappen zou'k ook niet mee op de baan gaan gezien die even goed kan schrikken.
hestejente schreef:Moet die agent alleen wel instaan voor de gevolgen van met scherp schieten op een burger alleen maar omdat ik mijn paard niet wil afstaan. Als ik mij niet vergis mogen agenten alleen schieten op gewapende verdachten. En dat ben ik niet. Ik ben alleen irritant en vastberaden om mijn paard niet mee te geven.
Miss_Malfoy schreef:Ik heb het ook niet over de mensen die het niet willen hebben, maar over mensen die lachent zeggen van nou dat kan niet met mijn paard, hij gooit je eraf.
Miss_Malfoy schreef:Ik heb het ook niet over de mensen die het niet willen hebben, maar over mensen die lachent zeggen van nou dat kan niet met mijn paard, hij gooit je eraf.