Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yvonnedv schreef:Wanneer u nu iets besteld uit de amika categorie, ontvangt u geheel gratis een Amika pakket.
Inhoud: Amika poets set
Amika halster
Amika halstertouw.
Geheel gratis
Als je nu een touw besteld van 4,95 zul je dan ook het amika pakket er bij krijgen? Ik heb ze er al over gemaild maar nog geen antwoord gekregen.
yvonnedv schreef:yvonnedv schreef:Wanneer u nu iets besteld uit de amika categorie, ontvangt u geheel gratis een Amika pakket.
Inhoud: Amika poets set
Amika halster
Amika halstertouw.
Geheel gratis
Als je nu een touw besteld van 4,95 zul je dan ook het amika pakket er bij krijgen? Ik heb ze er al over gemaild maar nog geen antwoord gekregen.
Net antwoord gehad het is idd zo en ze voegen het toe aan mijn bestelling. Ben benieuwd
Alane schreef:Nou ik heb gister avond ene mailtje gehad dat de levering as woensdag niet doorgaat, en een paar dagen uitgesteld wordt vanwege de mindere kwaliteit van ene zending hooi dat ze binnen hadden gekregen.
Daarvoor heb ik wel 20 % korting op het totaal bedrag van de volgende zending (maar of ze nu het totaal bedrag van deze zending bedoelen of van een volgende zending?? moet ik nog evne navragen) gekregen als tegoedbon of mocht van de gehele transactie afzien.
Ik zou weer gebeld worden voor een nieuwe afspraak.