Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
seren schreef:ik las net dat dat spul alleen in belgie/ limburg te koop is maar vanaf donderdag ook in sommige plaatsen in nederland. Bijvoorbeeld in veldhoven ( maar dat zal wel bij de meeste onbekend zijn) maar als je naar deze mensen mailt met je woonplaats laten ze weten waar je het kunt kopen

!!
!
!!
!! Ze hebben het naar mij in Dld. opgestuurd en ik betaalde €30,- ! Als ik het dus alle 4-5 dagen er op smeer, kost me dat zo €10,- per week en dat vind ik gewoon veel geld !
!! sorayalover schreef:een vrouw bij ons op de manege heeft nu iets nieuws axel ofzo dazenspray helt 6 uur tegen dazen en voor zover ik heb gezien werkt t ook
ze heft t gekocht bij de DA voor € 20
er is iemand die doet er al 2 mnd mee

Dat staat ook op het etiket overigens, maar wordt nog wel eens vergeten schijnbaar.sorayalover schreef:veerust werkt echt niet ja 10 minuten ofzow
!
-beesten hangen !! Helania, die niet ingesmeerd was, had er ook niet meer !! We zijn omgedraaid en in gestrekte draf weer naar huis gegaan, omdat het echt geen doen was
!!
) dus géén Unicorn meer
!!
!!
!!
!!
"
en het werkt c.a 4 maanden!!!!!!!!!!