De man heeft al meerdere keren gezegt dat hij van plan is af te gaan bouwen. Hij heeft ook nog maar 1 fokmerrie (vorig jaar 3). Hij word ook al een jaartje ouder (ik gok richting de 67). Die man heeft echt al meer kosten aan deze slungel gehad dan dat ik ervoor bereid ben te betalen.
Ik kan inderdaad niet alle beesten kopen die er zo bij lopen, maar deze paarden heb ik van de zomer 3 weken verzorgt toen hij op vakantie was, en met deze heb ik vanaf het eerste moment gewoon al een klik. En ik weet dat het niet zo is dat als ik dit paard koop dat er weer een nieuwe voor in de plaats komt bij deze man. En de rest ziet er wel wat sneu uit, maar niet zo erg als dit ene paard. Deze is gewoon te hard gegroeid en heeft als laagste in rang te weinig eten gehad deze winter.
Verder ben ik het absoluut met je eens hoor, ik zou ook nooit paarden op een paardenmarkt kopen o.i.d. maar behalve dat deze man eigenlijk geen verstand heeft van paarden is hij niet slecht voor ze, maar deze heeft alles gewoon tegen.