Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ijsvogel schreef:Zarena schreef:Huh je krijgt toch niet boembats een orgasme? Daar moet je wel even voor gaan zitten lijkt me
Ik zat toch ook![]()
Grappig wat zo een topic teweeg brengt en dat er best nog wat vrouwen zijn die het hebben meegemaakt.
@ Jeddah, ja ik vind het ook knap van je. Ook van Geerke
shadowflower schreef:Vind dit een beetje een raar topic. denk dat je dan compleet gekanteld zit want ik zelf heb dr hoe belabbert ik ook op de knol zit. nog nooit niet last van gehad. Moet ook zeggen dat ik er te paard nooit aan denk als ik heel eerlijk ben. ben dan totaal bezig met paardrijden zoals t hoort.
lesilla schreef:Ik denk dat het probleem trouwens het orgasme of aankomend orgasme is. Maar de associatie met het onschuldig paardrijden..
Veel linken het dan direct aan zoöfilie en krijgt het een vies smaakje denk ik.
Want je moet imo niet denken om geprikkeld te worden
Urko schreef:volgens mij zit je toch echt op je kont.. niet op dat ding daar...![]()
Qimm schreef:Urko schreef:volgens mij zit je toch echt op je kont.. niet op dat ding daar...![]()
dan nog, dat is niet het enige gevoelige plekje in die regio hoor, en zeker als het al wat langer gaat en je bent wat aan he goochelen met de (bekkenbodem) spieren kan dat wel genoeg zijn om je over het randje te duwen.
Zelf nog nooit meegemaakt, überhaupt![]()