Orgasme tijdens het rijden..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

samloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 10:18

Nee, zelf ook nooit meegemaakt, maar wat bijna iedereen al zegt, niks om voor te schamen, kan gebeuren, je doet het toch niet bewust.

Broeder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 10:52

Iedereen heeft het over de zithouding, kan het niet liggen aan de kleding. Ik kan me zo voorstellen dat kleding ook wat wrijving geeft of dat het ondergoed wat scheef zit ofzo. Zegmaar een afgeleide van het sportschoolorgasme.

Ik heb het nog nooit meegemaakt(man...) de enige stimulatie die ik heb gekregen was hard en erg ongemakkelijk op de voorkant van het zadel toen iemand de vorkheftruk startte :(

Jeddah

Re: Orgasme tijdens het rijden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 10:53

@Ijsvogel, ik dacht er ook aan je een pb te sturen, maar juist omdat jij wél het lef hebt gehad, vond ik dat ik ook het lef hebben moest :D

Blijkbaar zitten sommige toch wél lekker, ook al zitten ze niet "correct" en inderdaar is de een wat gevoeliger als de ander :j

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 10:56

Ik denk dat inderdaad iedereen andere gevoeligheid heeft, heel anders maar er zijn al meiden die een orgasme krijgen wanneer ze jumping jacks springen. Dus kan ik wel voorstellen dat sommige het tijdens het rijden krijgen

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 10:58

Is dat echt zo lesilla? Ik kan me er eigenlijk nog wel wat bij voorstellen ook :j :oo

Zarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 11:00

Huh je krijgt toch niet boembats een orgasme? Daar moet je wel even voor gaan zitten lijkt me :P

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 11:06

Het eerste wat "bepaalde" mannen zeggen als je roept dat je paardrijdt:
Let op, citaat chauffeur:

Lekker hé zo'n hobbelpaard, dan kom je wel vaak zeker?

Ik had hem wel een knal willen verkopen!
Ik had wel een mooi antwoord, maar die is echt te schunnig om hier te herhalen.
En dit is dan een opmerking van 5 jaar geleden.
Daarna heb ik het nog wel eens gehoord op mijn huidige werk. Misschien teveel Playboy-achtige blaadjes gelezen of bepaalde films gekeken?

Ik heb het overigens nog niet ervaren, hahaha, komt misschien omdat mijn draver niet galopeerd en ik altijd verkeerd zit op mn kont.

Zo'n raar topic vind ik het niet hoor!
Aldus een 31 jarige vrouw met kind ;)

Ijsvogel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 11:39

Zarena schreef:
Huh je krijgt toch niet boembats een orgasme? Daar moet je wel even voor gaan zitten lijkt me :P

Ik zat toch ook :+

Grappig wat zo een topic teweeg brengt en dat er best nog wat vrouwen zijn die het hebben meegemaakt.

@ Jeddah, ja ik vind het ook knap van je. Ook van Geerke :-)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 12:47

Ijsvogel schreef:
Zarena schreef:

Ik zat toch ook :+

Grappig wat zo een topic teweeg brengt en dat er best nog wat vrouwen zijn die het hebben meegemaakt.

@ Jeddah, ja ik vind het ook knap van je. Ook van Geerke :-)

_O- Goed antwoord TS! :j :D

Idd, knap van Geerke en Jeddah dat ze het ook toe durven te geven.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 12:52

Vind dit een beetje een raar topic. denk dat je dan compleet gekanteld zit want ik zelf heb dr hoe belabbert ik ook op de knol zit. nog nooit niet last van gehad. Moet ook zeggen dat ik er te paard nooit aan denk als ik heel eerlijk ben. ben dan totaal bezig met paardrijden zoals t hoort.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 12:54

Shadowflower; TS had al gezegt dat ze er helemaal niet over aan het denken was, ze was de galop aan het oefenen zonder zadel met een bontje.

@TS; kan gebeuren , niets aan te doen!
zelf nog nooit meegemaakt.
Laatst bijgewerkt door Britt_Sisi op 06-06-10 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 12:56

Ik denk dat het probleem trouwens het orgasme of aankomend orgasme is. Maar de associatie met het onschuldig paardrijden..
Veel linken het dan direct aan zoöfilie en krijgt het een vies smaakje denk ik.
Want je moet imo niet denken om geprikkeld te worden

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 12:56

shadowflower schreef:
Vind dit een beetje een raar topic. denk dat je dan compleet gekanteld zit want ik zelf heb dr hoe belabbert ik ook op de knol zit. nog nooit niet last van gehad. Moet ook zeggen dat ik er te paard nooit aan denk als ik heel eerlijk ben. ben dan totaal bezig met paardrijden zoals t hoort.

Wel eens gehoord van op verschillende manieren klaarkomen? Waarschijnlijk niet aan je reactie te zien. :)

Totaal bezig met paardrijden zoals het hoort. :roll: Dacht je dat TS al kreunend te paard ging? >;)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 12:57

lesilla schreef:
Ik denk dat het probleem trouwens het orgasme of aankomend orgasme is. Maar de associatie met het onschuldig paardrijden..
Veel linken het dan direct aan zoöfilie en krijgt het een vies smaakje denk ik.
Want je moet imo niet denken om geprikkeld te worden

Weet je wat ik denk, dat er veel vrouwen nog nooit zijn klaargekomen of op 1 saaie manier. :D

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 12:59

Ik vind het heel leuk om te lezen dat hier tóch wel gewoon over gepraat kan worden, zonder al die kinderachtige of zeikerige reacties (nou een paar dan..). :j

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 13:03

Hmm, ik heb 't opzich nooit gehad, ben ook niet erg gevoelig daar 'down under'. Maar kan me best voorstellen dat als je daar 'heel erg' gevoellig bent dat dat wellicht wel eens een keertje een orgasme veroorzaakt :j

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 13:11

Sorry TS, ik heb even dubbel moeten liggen om je berichtje.
Ik kan helaas niet zeggen dat ik het meegemaakt heb. Moet ook wel eerlijk zeggen dat het voor mij dan een heel erg rare draai aan het paardrijden zou geven.
Maar denk dat er best wel wat vrouwen zijn die het hebben meegemaakt.

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 13:12

En veel mannen denken dat dat de reden is waarom er zoveel vrouwen paardrijden :j

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 13:13

Vind het grappig dat iedereen komt met de uitspraak "heb er nog nooit last van gehad". Het is toch ook niets lastigs? Hoogstens een beetje vreemd.

Ik denk zeker dat het kan, ik heb ook wel eens zonder zadel op een pony gezeten waarvan ik dacht "Oeh, dat zit eh... Apart... Ik ga maar niet in draf". Was een erg ronde pony met een niet heel steile schoft en ik zat gewoon zoals ik altijd zit, maar die bouw van die pony zorgde daar gewoon voor. Ik ben maar blijven stappen ;)
Laatst bijgewerkt door Konstantine op 06-06-10 13:13, in het totaal 1 keer bewerkt

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 13:21

Nou ja, wat is dit nou voor onzin...ik had de opmerking geplaatst over een zadel van een brommertje...weg??
Lijkt me toch een vrij onschuldige opmerking (geen vunzig woord erin te vinden, snap het niet helemaal...)

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 13:23

volgens mij zit je toch echt op je kont.. niet op dat ding daar... :+
:+

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 13:34

heb echter wel het tegenovergestelde meegemaakt. Zonder zadel op een franse draver met een erg smalle en hoge schoft. So-de-mensen wat deed dat pijn...

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 13:39

Urko schreef:

dan nog, dat is niet het enige gevoelige plekje in die regio hoor, en zeker als het al wat langer gaat en je bent wat aan he goochelen met de (bekkenbodem) spieren kan dat wel genoeg zijn om je over het randje te duwen.
Zelf nog nooit meegemaakt, überhaupt ;( :o

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 15:10

Qimm schreef:
Urko schreef:

dan nog, dat is niet het enige gevoelige plekje in die regio hoor, en zeker als het al wat langer gaat en je bent wat aan he goochelen met de (bekkenbodem) spieren kan dat wel genoeg zijn om je over het randje te duwen.
Zelf nog nooit meegemaakt, überhaupt ;( :o

:(:) :P

Er zijn hier veel mensen die volgens mij echt denken dat je maar op 1 manier een orgasme kan krijgen ofzo. :7
Dat is dus niet waar, het kan ook met bekkenbodemspieren en die regio te maken hebben want ik heb al veel vaker gedacht oeh, nu ga ik toch maar even iets anders zitten/een gang terug. :P
Ik had het wel vaker toen ik een jaar of 14 was, dan wist ik ook echt niet wat ik ermee aan moest. :')
En geloof me, ik zit netjes op mijn kont hoor. ;)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 15:11

Fiffill heeft gelijk. Het meest voorkomde is inderdaad het clitoraal orgasme, maar er zijn genoeg vrouwen die het anders kunnen.