Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daks schreef:Ook al kreeg ik 100 miljon ging die de deur nog niet uit.
Het is een kinderdroom die uitgekomen is en die laat ik niet zo snel gaan.
Wacht liever totdat ik een miljoen win met de lotto of de postcodeloterij.
Dat is ook de reden dat ik vol overtuiging 'ja' kan antwoorden op die vraag, het zal me namelijk toch nooit overkomen..
Coentjuh schreef:Ik maak de stelling iets anders:
Gaat jou paard/pony weg voor een miljoen, als je niet weet wie de nieuwe eigenaar is, niet weet waar hij/zij komt te staan en geen kans krijgt om nog bij hem/haar te gaan kijken?
Enige is dat hij een bloedhekel heeft aan op stal staan en waarschijnlijk zal hij daar wel terecht komen dan. Maargoed, zijn nieuwe baasjes merken vanzelf dat hij de tent afbreekt als hij op stal moet. Poownie is duidelijk genoeg, wat dat betreft.
Coentjuh schreef:Ik maak de stelling iets anders:
Gaat jou paard/pony weg voor een miljoen, als je niet weet wie de nieuwe eigenaar is, niet weet waar hij/zij komt te staan en geen kans krijgt om nog bij hem/haar te gaan kijken?
Jufnaat schreef:Ja, ik wel. Ik denk dat alleen mensen die het of niet zelf hoeven te betalen, of mensen die zat geld hebben nee kiezen. Of heb ik dat mis?
quarterH schreef:moontje, met een miljoen hoef je nooit meer zo te leven :p
zeker gaat ie daarvoor weg. en voor minder ook nog wel.
koop ik er meteen een paar vele betere en mooiere voor terug.
denk alleen niet dat iemand ooit dat geld voor hem zou betalen haha
quarterH schreef:al ging ie naar de slager, voor een miljoen ging ie weg hoor!
komop mensen ben eens realistisch, natuurlijk doe je dat.
maar......
voor geen enkel paard hier wordt een miljoen geboden hoor.....
Indra schreef:Miepie niet.
Veel met haar meegemaakt en ik heb lange tijd op de bodem gezeten, nu ik eindelijk een stabiel en gelukkig leven heb waar zij onderdeel van is ga ik het risico niet lopen. En mijn geluk nu, is me veel meer waard dan een miljoen.